umi nekdo polsky?
- Milhaus
- user
- Příspěvky: 367
- Registrován: 23.02.2008, 17:09
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
umi nekdo polsky?
pls umite nekdo polsky? Prelozili by jste mi nekdo pls tento text?? :
Vendo causa inutilizzo. Motore, turbo e differenziale ok. Carrozzeria da rivedere (piccoli urti da parcheggio), frizione da cambiare.Interni ottimi, macchina tenuta bene, sempre in box. Assetto rigido e ribassato(-30mm), centralina, cerchi in lega nissan mille miglia, molto bella.
*Un chiarimento sulla frizione:è usurata, quindi a mio parere da sostituire, tuttavia la macchina è perfettamente marciante.
Preklady pls posilejte na SZ a predem diks moc
Vendo causa inutilizzo. Motore, turbo e differenziale ok. Carrozzeria da rivedere (piccoli urti da parcheggio), frizione da cambiare.Interni ottimi, macchina tenuta bene, sempre in box. Assetto rigido e ribassato(-30mm), centralina, cerchi in lega nissan mille miglia, molto bella.
*Un chiarimento sulla frizione:è usurata, quindi a mio parere da sostituire, tuttavia la macchina è perfettamente marciante.
Preklady pls posilejte na SZ a predem diks moc
NISSAN = továrna na driftovací auta
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
me to taky pripada jak naka italstina nebo spanelstinaAl3x píše:bych řekl že to polsky není :-D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Polsky neumim, ale je to vypada to na italstinu. Neco jako:
Tohle vyblil translator z Italstiny do cestiny
I sell cause I make unusable. Motor, I upset and differentiates them ok. Auto body see again (little ones hits from parking), clutch to change. Inner optimal, held machine well, always in box. Rigid and lowered order (- 30mm), telephone exchange, circles in Nissan alloy thousand miles, much beautiful one.
*Un clarification on the clutch: it is usurata, therefore to my opinion to replace, however the machine is perfectly marching.
Tohle vyblil translator z Italstiny do cestiny
I sell cause I make unusable. Motor, I upset and differentiates them ok. Auto body see again (little ones hits from parking), clutch to change. Inner optimal, held machine well, always in box. Rigid and lowered order (- 30mm), telephone exchange, circles in Nissan alloy thousand miles, much beautiful one.
*Un clarification on the clutch: it is usurata, therefore to my opinion to replace, however the machine is perfectly marching.
S14 Zenki
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
kdyby to bylo polsky tak tomu z poloviny rozumis protoze to neni moc odlisnej jazyk od cestiny
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
panpica píše:Polsky neumim, ale je to vypada to na italstinu. Neco jako:
Tohle vyblil translator z Italstiny do cestiny
I sell cause I make unusable. Motor, I upset and differentiates them ok. Auto body see again (little ones hits from parking), clutch to change. Inner optimal, held machine well, always in box. Rigid and lowered order (- 30mm), telephone exchange, circles in Nissan alloy thousand miles, much beautiful one.
*Un clarification on the clutch: it is usurata, therefore to my opinion to replace, however the machine is perfectly marching.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Píše tam něco o tom že diff , motor a turbo je vpořádku , pak ještě že je snížený o 30 mm , a že má centrál ( Ale to jste asi taky vyrozumněli ) ( Moje italština umí akorát uno duo tre quatro siko sej sete ono vidi viechi ( 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ) ale pokud na tom opravdu trváš a chceš to přeložit tak cirka o víkendu budu mluvit s chlápkem kterej plynule mluví italsky !
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
- Milhaus
- user
- Příspěvky: 367
- Registrován: 23.02.2008, 17:09
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby jsi byl tak hodnej a nevadilo by to :-) predem diksOndraS13 píše:Píše tam něco o tom že diff , motor a turbo je vpořádku , pak ještě že je snížený o 30 mm , a že má centrál ( Ale to jste asi taky vyrozumněli ) ( Moje italština umí akorát uno duo tre quatro siko sej sete ono vidi viechi ( 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ) ale pokud na tom opravdu trváš a chceš to přeložit tak cirka o víkendu budu mluvit s chlápkem kterej plynule mluví italsky !
NISSAN = továrna na driftovací auta
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No este sa musis doucit tie cisla po talianskyOndraS13 píše:Píše tam něco o tom že diff , motor a turbo je vpořádku , pak ještě že je snížený o 30 mm , a že má centrál ( Ale to jste asi taky vyrozumněli ) ( Moje italština umí akorát uno duo tre quatro siko sej sete ono vidi viechi ( 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ) ale pokud na tom opravdu trváš a chceš to přeložit tak cirka o víkendu budu mluvit s chlápkem kterej plynule mluví italsky !
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den