Zavařit nebo dát VLSD???
Zavařit nebo dát VLSD???
Zdravím, mám na Vás prosbu. Rozhoduji se, jestli mám zbytečně utrácet peníze za diferák s větší svorností nebo ho jednoduše a zadara zavařit?? Mám 200SX S13 open dif.Nevím jak se to bude chovat v běžném provozu a jestli to nebude nějak něčemu vadit? Samozřejmě, že ABS odpojím.Myslím si, že zadokolka by to mohla snést, ale bojím se co to bude dělat v zatáčkách. Máte to někdo zavařené a skušenosti s tím? Dik.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
zavarit, vydrzi to navzdy, je to ovedla lacnejsie a na drifty je to super
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
mauglie píše:Ještě bys mohl dodat pocity a postřehy z užívání v normálním provozu a tvá odpověď bude naprosto super Díky.remo píše:zavarit, vydrzi to navzdy, je to ovedla lacnejsie a na drifty je to super
Přesně tak. Já právě nevím co to bude dělat v normálním rovozu a ve vysokých rychlostech(přez 200km/h) v zatáčkách. To potřebuji vědět, jinak už bych nejspíš vařil. Jo a nemáš to nafocené. která kola se přesně zavaří?
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
v momente nahodenia zavareneho diffu je auto v beznej premavke velmi zle pouzitelnemauglie píše:Ještě bys mohl dodat pocity a postřehy z užívání v normálním provozu a tvá odpověď bude naprosto super Díky.remo píše:zavarit, vydrzi to navzdy, je to ovedla lacnejsie a na drifty je to super
trha to kuse sa to a podobne veci v malych rychlostiach a pri vytocenom volante
to uz je skor iba ako dalsie auto na driftenie, ale fungovat sa tak da
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Jsem si to myslel, že to nebude dělat dobrotu. Chtěl bych driftovat, ale taky chci normálně závodit a jezdit. Jinak by mi to nevadilo, já s ním jezdím jednou do měsíce, jinak stojí v garáži a většinou něco tuním. To by byl nejlepší ten LSD a nebo aspoň VLSD. Ale nechce se mi to kupovat Nakonec to stejně zavařím a nějak se budu kodrcat po silnici:D Už to vidím přez 200 na tacháči a auto ne a ne zatočit
Tak zavař ten svůj open a když nebude vyhovovat, koupíš VLSD nebo LSD, stejnak bys ten open pravděpodobně vyhodil , a zas taková pálka to není (já mám VLSD - zatim jen koupenej :-D- za 3tis)PDK200SX píše:Jsem si to myslel, že to nebude dělat dobrotu. Chtěl bych driftovat, ale taky chci normálně závodit a jezdit. Jinak by mi to nevadilo, já s ním jezdím jednou do měsíce, jinak stojí v garáži a většinou něco tuním. To by byl nejlepší ten LSD a nebo aspoň VLSD. Ale nechce se mi to kupovat Nakonec to stejně zavařím a nějak se budu kodrcat po silnici:D Už to vidím přez 200 na tacháči a auto ne a ne zatočit
Já s tím po městě neparkuju, na to mám jiné auto, tohle je jen na víkendy. Open bych určitě nevyhazoval. Za 3tis. bych ho taky bral. Pochybuju, že někdo bude chtít vyměnit open dif za VLSD, co??? Nevíte o někom?? Víte co, tak já to auto koupil za 25tis a nechci to zakřiknou, ale je dost dobrý za ty prachy a nechci to zbytečně někde kvůli tomu zbořit.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
vo vyssich rychlostiach a v tiahlych zakrutach je to v pohode
najhorise su male rychlosti a ostre rzakruty
najhorise su male rychlosti a ostre rzakruty
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
To jsem chtěl vědět, tak v malé (menší rychlosti) se přece jezdí bokem ne Mě de o to, že když s tím pojedu mimo město, tak jak se to chová kolem těch 100km/h a 200km/h, tam bejvají právě ty podlouhlé zatáčky ale taky ty hodně ostrý, tak abych ji vybral bez jízdy bokemremo píše:vo vyssich rychlostiach a v tiahlych zakrutach je to v pohode
najhorise su male rychlosti a ostre rzakruty
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
okolo 100 je to uplna pohoda a 200 nejazdim bezne ani vo svojom beznom ajte ktore je r.v. 2006 natoz v 200ke a teda je to pre mna bezpredmetne
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
nie nemam, ja som to nevaril
robil mi to kamarat, ale v kratkom case to bdem davat do ineho obalu, tak to mozem odfotit
robil mi to kamarat, ale v kratkom case to bdem davat do ineho obalu, tak to mozem odfotit
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,