Rozbory motorového oleje
Napsal: 04.07.2008, 17:26
Jeden příklad pro rozbor - auto DAFík provozován ve velmi prašném prostředí. Prach z dlaždiček...pěkný svinstvo. Tak se odebral vzorek a tady je pro ukazku vysledek testu:
Zasílám Vám výsledky rozboru dodaného vzorku motorového oleje z vozidla provozovaného v obtížných podmínkách. Jak také konstatuje závěr laboratoře, je olej bez známek degradace a i celkově se jeví být v dobré kondici. To je i v souladu s přijatelným celkovým znečištěním, obsahem železa, mědi, hliníku i křemíku. Obsah zinku a vápníku má původ v přísadách (aditivech) a změřená úroveň svědčí o zachovalé hladině přísad čímž je současně potvrzen nález FTIR, že pásy přísad jsou zřetelné (tj. jejich obsah je prakticky zachován, neboli přísady nejsou vyčerpány). To je zároveň podpořeno i zjištěnou nesníženou hodnotou TBN (číslo bazicity, neboli alkalická rezerva potřebná k neutralizaci kyselin vznikajících po spálení motorové nafty z obsažené síry v palivu). Rovněž hodnoty viskozity, viskozitního indexu i bodu vzplanutí jsou vyhovující
Takže kdyby jste někdo potřebovali udělat rozbor oleje z dvoukila tak tady je kontakt:
Ing. Milan Šimánek
Technical Support
Castrol Lubricants (CR), s.r.o.
V Parku 2294/2
148 00 Praha 4
Tel.: +420 296 770 645
Mobil: +420 603 222 175
Fax: +420 296 770 302
Email: milan.simanek@castrol.com
Upozorňuju že to asi nebude levná záležitost!
Nebo tady kontakt přímo na laboratoř:
Vladimír Nováček
Oil Testing supervisor
ALS Laboratory Group
ALS Czech Republic, s.r.o.
Na Harfě 336/9, 190 00
Praha 9, Česká republika
Telefon : +420 284 081 575
Mobil : +420 602 162 535
Fax : +420 284 081 771
e-mail : vladimir.novacek@alsglobal.com
Detailní výsledek testu:
http://www.mediafire.com/?io5nxnjcf25
Zasílám Vám výsledky rozboru dodaného vzorku motorového oleje z vozidla provozovaného v obtížných podmínkách. Jak také konstatuje závěr laboratoře, je olej bez známek degradace a i celkově se jeví být v dobré kondici. To je i v souladu s přijatelným celkovým znečištěním, obsahem železa, mědi, hliníku i křemíku. Obsah zinku a vápníku má původ v přísadách (aditivech) a změřená úroveň svědčí o zachovalé hladině přísad čímž je současně potvrzen nález FTIR, že pásy přísad jsou zřetelné (tj. jejich obsah je prakticky zachován, neboli přísady nejsou vyčerpány). To je zároveň podpořeno i zjištěnou nesníženou hodnotou TBN (číslo bazicity, neboli alkalická rezerva potřebná k neutralizaci kyselin vznikajících po spálení motorové nafty z obsažené síry v palivu). Rovněž hodnoty viskozity, viskozitního indexu i bodu vzplanutí jsou vyhovující
Takže kdyby jste někdo potřebovali udělat rozbor oleje z dvoukila tak tady je kontakt:
Ing. Milan Šimánek
Technical Support
Castrol Lubricants (CR), s.r.o.
V Parku 2294/2
148 00 Praha 4
Tel.: +420 296 770 645
Mobil: +420 603 222 175
Fax: +420 296 770 302
Email: milan.simanek@castrol.com
Upozorňuju že to asi nebude levná záležitost!
Nebo tady kontakt přímo na laboratoř:
Vladimír Nováček
Oil Testing supervisor
ALS Laboratory Group
ALS Czech Republic, s.r.o.
Na Harfě 336/9, 190 00
Praha 9, Česká republika
Telefon : +420 284 081 575
Mobil : +420 602 162 535
Fax : +420 284 081 771
e-mail : vladimir.novacek@alsglobal.com
Detailní výsledek testu:
http://www.mediafire.com/?io5nxnjcf25