P: svoje kompletne udelany dvoukilo
Napsal: 08.09.2008, 18:51
Takze protoze mi chodi spousta mailu a dotazu ohledne prodeje mojeho auta a abych nemusel porad posilat fotky tak davam kompletni info sem.Auto funguje skvele.Motor delal Heini.Neklepe,nezere olej.Jediny co odeslo byla vodni pumpa(vymeneno za novou),jeste budu davat novy tesneni pod hlavu az prijde (pro rejpaly to neni kvuli tomu ze by treba prasklo,ale kvuli zvyseni kompresi)......jedinej problem sem mel s povolovanim turba od svodu.Takze to sem vyndal a zkusim to doresit lepidlem na srouby,lepsi perovkou a pro jistotu kontramatkou Jinak vzhledem k tomu,ze auto je naprosto zbaveny izolace,tak asi nemusim rikat ze je v nem spousta klepani,vrzani,rany od diffu atd...kdyz se dotankuje plna nebo se autu slapne na krk tak je citit benzin od nadrze.No a v neposledni rade vzhledem k tomu,ze wastegate od turba je vyvedena do atmosfery hned za turbem,tak uz kolem 3000 otacek je v aute rev jako svine vice uprav a pouzity dily viz dale.Cenovka je 300000kc myslim si ze je adekvatni upravam.Na prodej nijak nespecham a s cenou dolu nepudu.
upravy:Nissan 200sx s13,rv 1989
MOTOR: 1,8 turbo CA18DET
vzduchový filtr Apexi
turbo Garret gt28r
intercooler Jdm
chladič oleje
sekvenční BOV Blitz
silikonové hadice Samco
oil catch tank Bidrin
svíčky NGK
palivová pumpa Walbro
chip stage 2
keramická spojka
kovové těsnění pod hlavou
nerezové top mount svody omotané páskou ThermoTec
plně průchozí výfuk s wastegate vyvedenou za turbem do atmosféry
vyndané ABS
MAF z 300ZX Z32
alternativní zapojení FPR
vyndaná vyskoza a chladič předělán na elektriku
baterie přesunutá za sedačku spolujezdce
vstřiky 444ccm
PODVOZEK: coilovers D2 Racing,typ inverted
kola 18 Mak dynamic
přední a zadní rozpěra mezi tlumiče
přední a zadní lower brace
c-pillar bar
2way dif Kaaz
přední brzdy z 200sx s14
rozšiřovací podložky
KAROSERIE: bodykit Laminoservis
vytažené zadní lemy
čirá optika vpředu i vzadu
blinkry z Hondy CRX
karbonové křídlo
karbonová zrcátka F1 s led blikači
zahlazený zadní stěrač,anténa a ostřikovače
výdechy v předních blatnících
INTERIER: skořepinové sedačky
4bod pás u řidiče SCHROTH
3bod pás autostyle u spolujezdce
volant Momo drifting
řadička Momo atomik
pedály Momo atomik
návleky na pásu spolujezdce Momo atomik
hydraulická ruční brzda D2
budíky Prosport(boost,tlak a teplota oleje)
Apexi AVC-R
palubka s plazmovým podsvícením
jinak mimo palubky a předních tapeců všechno vyházeno a
zbaveno izolace
upravy:Nissan 200sx s13,rv 1989
MOTOR: 1,8 turbo CA18DET
vzduchový filtr Apexi
turbo Garret gt28r
intercooler Jdm
chladič oleje
sekvenční BOV Blitz
silikonové hadice Samco
oil catch tank Bidrin
svíčky NGK
palivová pumpa Walbro
chip stage 2
keramická spojka
kovové těsnění pod hlavou
nerezové top mount svody omotané páskou ThermoTec
plně průchozí výfuk s wastegate vyvedenou za turbem do atmosféry
vyndané ABS
MAF z 300ZX Z32
alternativní zapojení FPR
vyndaná vyskoza a chladič předělán na elektriku
baterie přesunutá za sedačku spolujezdce
vstřiky 444ccm
PODVOZEK: coilovers D2 Racing,typ inverted
kola 18 Mak dynamic
přední a zadní rozpěra mezi tlumiče
přední a zadní lower brace
c-pillar bar
2way dif Kaaz
přední brzdy z 200sx s14
rozšiřovací podložky
KAROSERIE: bodykit Laminoservis
vytažené zadní lemy
čirá optika vpředu i vzadu
blinkry z Hondy CRX
karbonové křídlo
karbonová zrcátka F1 s led blikači
zahlazený zadní stěrač,anténa a ostřikovače
výdechy v předních blatnících
INTERIER: skořepinové sedačky
4bod pás u řidiče SCHROTH
3bod pás autostyle u spolujezdce
volant Momo drifting
řadička Momo atomik
pedály Momo atomik
návleky na pásu spolujezdce Momo atomik
hydraulická ruční brzda D2
budíky Prosport(boost,tlak a teplota oleje)
Apexi AVC-R
palubka s plazmovým podsvícením
jinak mimo palubky a předních tapeců všechno vyházeno a
zbaveno izolace