Prosba o překlad!
-
- user
- Příspěvky: 386
- Registrován: 23.08.2007, 17:13
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Prosba o překlad!
Čauvec.
Mám prosbičku, přeloží mi někdo tento text? Na anglinu jsem lempl a potřebuji to co nejdříve.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_200SX
Mám prosbičku, přeloží mi někdo tento text? Na anglinu jsem lempl a potřebuji to co nejdříve.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_200SX
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
Zdar, nevím, jestli to bude úplně přesně přeložené, protože to překládá translator googlu, ale obvykle to stačí, tady je odkaz: http://translate.google.com/translate?h ... 26hs%3Dr7g
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
-
- user
- Příspěvky: 386
- Registrován: 23.08.2007, 17:13
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
Dík moc, ale já bych to potřeboval přeložit přesněji někým kdo překládá. Tak pokud bude někdo ochotnej a přeloží to budu moc rád. Zadarmo to samozřejmě nechci. Díky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
Myslim, ze malokto bude mat cas a chut sa s tolkym textom babrat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
v tom tectu nebude nic co nevíme, takže nač překládat..ptej se co tě zajímá
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
- user
- Příspěvky: 386
- Registrován: 23.08.2007, 17:13
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
Takhle, o dvoukilu něco vím, ale nevím toho dost na to abych mohl udělat webovou prezentaci kterou jsem dostal zadanou(tzn. historie, modely, atd. atd.) Právě proto by se mi hodil ten článek na wikipedii. Nebo pokud máš něco??blázen píše:v tom tectu nebude nic co nevíme, takže nač překládat..ptej se co tě zajímá
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
něco málo ode mě, když jsem chtěl kdysi dávno něco podobnýho dělat
Nissan 200sx RS13:
200sx se vyrábělo ve dvou rozdílných karosářských verzích - Silvia coupé a 200Sx hatchback.
Všechny modely měly el. okna, centrální zamykání., el. zrcátka, posilovač řízení, ABS pro 4 kotoučové brzdy bylo za příplatek.
V roce 91, byl provedan facelift - byl předělán přední nárazník, kola dostala nový design, vepředu se začali dávat vetší brzdové kotouče a změněny byly také přední sedačky.
Motor byl CA18DET, DOHC, 16V 4válec o obsahu 1.8 litru, přeplňovaný vodou chlazeným turbodmychadlem Garrett T25 s mezichladičem.
Tuningový potenciál:
Bez obav je 200SX vynikající auto na úpravy. Má extrémně odolný litinový blok. A jako většině turbomotorů se mu snadno přidá nějaký ten koník.
Standartní verze má 170koní a 225Nm a stovko zvládne pod 7s.
Nový výfuk bez katu z 3" trubky přidá okolo 8-13% více výkonu, upravené sání, ať už předělaný airbox, nebo hříbek přidá dalších 3-5%.
Před zvýšením plnícího tlaku je doporučováno instalovat nějaký vylepšený intercooler - ideálně do předního nárazníku, kam se vejde opravdu velký radiátor :-) s těmito úpravami je možné zvednout plnící tlak na 1 až 1,2baru což přidá dalších 10-20% výkonu. To si zase většinou vyžádá použití výkonější palivové pumpy a přeprogramování dat v ŘJ, aby se do motoru dostalo dostatečné množství paliva
A jak to vše vlastně začalo?
Historie Silvie coupé začala uprostřed 60tých let minulého století modelem CSP311. Vše začalo když německý designer hrabě Albrecht Goertz (mimo jiné se podílel i na designu porsche 911 turbo) podepsal jako konzultant nissanu v roce 1963.
Primární úkol Albrechta Goertze byl vývoj 2000gt, což měl být sportovní vůz Nissanu ve spolupráci s Yamahou, bohužel ale byl zrušen. Ale než odešel, naučil japonské designéry dívat se na design v mezinárodním měřítku, ne jen tak aby se líbil jenom japoncům. A také pomohl s návrhem Nissan Silvia Coupé CSP311 1600.
Díky Goertzovi viděli japonští designéři proces designu jako splynutí několika rozdílných myšlenek. Goertz navrhl auto jako samostatnou bytost která obsahovala mnoho rysů z aut jako BMW507, jako linie dlouhé kapoty vrhající se z otevřené masky, velká kola a blatníky a malé nárazníky.
Jméno "Silvia" vzniklo z řecké mytologie, kde to bylo jméno pro krásnou Nymfu.
http://200sxs13.nismo.org/misc/CSP311Japan.jpg
CSP311 SILVIA (1964 ~ 1968)
výkon 96 koní a 140Nm, max. rychlost 165km/h
vyrobeno bylo pouze 554 vozů, z nihž několik bylo použito jako dálniční hlídky v japonsku jako nejrychlejší seriově vyráběné vozy :-) Bylo to také jedno z nejdražších aut vyráběných v japonsku ... Po ukončení výroby v roce 1968 nebylo jméno Silvia použito až do roku 1974 kdy vznikla ...
http://200sxs13.nismo.org/misc/S10.jpg
S10 SILVIA (1974 ~ 1979)
S10 byla představena v roce 1974 jako originální japonský vůz, měla 90 koňový motor L18B, bylo to sportovní kupé s nízkou spotřebou, levné na výrobu a na "zábavnou" jízdu. V americe se prodávala s motorem L20B a odtud také vzniklo označení 200SX, kde S znamenalo Sport.
http://200sxs13.nismo.org/misc/S110%20coupe.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/S110%20hatchback.jpg
S110 SIIVIA (1979 ~ 1983)
V roce 1979 nahradil model S10 model S110, který se prodával jako Silvia a Gazelle, což byl model s luxusnější výbavou.
S110 měla na výběr více provedení: coupe a hatchback a motorů: s 119 koňovým motorem L20B byla exportována do USA jako 200Sx/S110, nový motor Z18ET, kde T znamenalo přeplňovaný, byla prodávána jako Silvia 1800 LSE-X/PS110, tento 1770 ccm motor měl výkon 135 koní.
V roce 1982 byl představen model 2000RS, S rallyovým motorem FJ20E, 2000ccm DOHC 16V.
http://200sxs13.nismo.org/misc/S12.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/S12h.jpg
S12 SILVIA (1983 ~ 1988)
Nová S12 nebyla jenom rychlejší ale i prostornější a měla lepší karoserii s vylepšenou protikorozní úpravou, 80 léta byla éra turbomotorů a tak i S12 měla i turboverzi, montovaly se do ní motory FJ20 nebo FJ20DET (turbo), s větší kompresí, více výkonem a nižší spotřebě paliva díky 2 svíčkovému zapalování, pod označením 200Sx a na export motory CA18E a CA18DET jako 180SX. V roce 1987 se začala do USA dovážet s V6 motorem VG20 jako 200SX-SE
http://200sxs13.nismo.org/misc/S13.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/RS13.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/S13_convertible.jpg
S13 SILVIA (1989 ~ 1995)
měla 3 verze karoserie - coupé, hatchback a kabrio, motory CA18DE a CA18DET, v USA KA24DE. Možnost řízení všech 4 kol. Exportní modely měly vyklápěcí světla a označení RS.
Po uvedení modelu S14 se v japonsku i nadále vyráběla s motorem SR20DET pod označením PS13 nebo RPS13 - 180SX
http://200sxs13.nismo.org/misc/S14.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/S14a.jpg
S14 SILVIA (1993 ~ 1998)
Dělala se jen ve verzi coupé, s motorem SR20DET s variabilním časováním ventilů, v japonsku se sériově pod rádio montovali budíky na tlak oleje, boost a voltmetr, do exportních verzí bohužel ne.
v roce 1995 dostala S14 facelift a je označována jako S14a.
http://200sxs13.nismo.org/misc/S15.jpg
http://www.nissan.co.jp/SILVIA/CONVERTI ... elly_2.jpg
S15 SILVIA (1999 ~ 2002)
představena 16.1.1999, bohužel jen pravostrané řízení, některé podvozkové díly pochází z Skyline R34, kladl se velký důraz na odlehčení celého auta, motor SR20DET má 250 koní, dále auto má 6st. převodovku a diferenciál z R34
kabrio se dělalo s 5st. převodovkou a nikdy nebylo oficiálně exportováno.
Po 27 letech produkce byla produkce Silvie kvůli emisním limitům ukončena. S16 už nikdy nebude ...
Nissan 200sx RS13:
200sx se vyrábělo ve dvou rozdílných karosářských verzích - Silvia coupé a 200Sx hatchback.
Všechny modely měly el. okna, centrální zamykání., el. zrcátka, posilovač řízení, ABS pro 4 kotoučové brzdy bylo za příplatek.
V roce 91, byl provedan facelift - byl předělán přední nárazník, kola dostala nový design, vepředu se začali dávat vetší brzdové kotouče a změněny byly také přední sedačky.
Motor byl CA18DET, DOHC, 16V 4válec o obsahu 1.8 litru, přeplňovaný vodou chlazeným turbodmychadlem Garrett T25 s mezichladičem.
Tuningový potenciál:
Bez obav je 200SX vynikající auto na úpravy. Má extrémně odolný litinový blok. A jako většině turbomotorů se mu snadno přidá nějaký ten koník.
Standartní verze má 170koní a 225Nm a stovko zvládne pod 7s.
Nový výfuk bez katu z 3" trubky přidá okolo 8-13% více výkonu, upravené sání, ať už předělaný airbox, nebo hříbek přidá dalších 3-5%.
Před zvýšením plnícího tlaku je doporučováno instalovat nějaký vylepšený intercooler - ideálně do předního nárazníku, kam se vejde opravdu velký radiátor :-) s těmito úpravami je možné zvednout plnící tlak na 1 až 1,2baru což přidá dalších 10-20% výkonu. To si zase většinou vyžádá použití výkonější palivové pumpy a přeprogramování dat v ŘJ, aby se do motoru dostalo dostatečné množství paliva
A jak to vše vlastně začalo?
Historie Silvie coupé začala uprostřed 60tých let minulého století modelem CSP311. Vše začalo když německý designer hrabě Albrecht Goertz (mimo jiné se podílel i na designu porsche 911 turbo) podepsal jako konzultant nissanu v roce 1963.
Primární úkol Albrechta Goertze byl vývoj 2000gt, což měl být sportovní vůz Nissanu ve spolupráci s Yamahou, bohužel ale byl zrušen. Ale než odešel, naučil japonské designéry dívat se na design v mezinárodním měřítku, ne jen tak aby se líbil jenom japoncům. A také pomohl s návrhem Nissan Silvia Coupé CSP311 1600.
Díky Goertzovi viděli japonští designéři proces designu jako splynutí několika rozdílných myšlenek. Goertz navrhl auto jako samostatnou bytost která obsahovala mnoho rysů z aut jako BMW507, jako linie dlouhé kapoty vrhající se z otevřené masky, velká kola a blatníky a malé nárazníky.
Jméno "Silvia" vzniklo z řecké mytologie, kde to bylo jméno pro krásnou Nymfu.
http://200sxs13.nismo.org/misc/CSP311Japan.jpg
CSP311 SILVIA (1964 ~ 1968)
výkon 96 koní a 140Nm, max. rychlost 165km/h
vyrobeno bylo pouze 554 vozů, z nihž několik bylo použito jako dálniční hlídky v japonsku jako nejrychlejší seriově vyráběné vozy :-) Bylo to také jedno z nejdražších aut vyráběných v japonsku ... Po ukončení výroby v roce 1968 nebylo jméno Silvia použito až do roku 1974 kdy vznikla ...
http://200sxs13.nismo.org/misc/S10.jpg
S10 SILVIA (1974 ~ 1979)
S10 byla představena v roce 1974 jako originální japonský vůz, měla 90 koňový motor L18B, bylo to sportovní kupé s nízkou spotřebou, levné na výrobu a na "zábavnou" jízdu. V americe se prodávala s motorem L20B a odtud také vzniklo označení 200SX, kde S znamenalo Sport.
http://200sxs13.nismo.org/misc/S110%20coupe.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/S110%20hatchback.jpg
S110 SIIVIA (1979 ~ 1983)
V roce 1979 nahradil model S10 model S110, který se prodával jako Silvia a Gazelle, což byl model s luxusnější výbavou.
S110 měla na výběr více provedení: coupe a hatchback a motorů: s 119 koňovým motorem L20B byla exportována do USA jako 200Sx/S110, nový motor Z18ET, kde T znamenalo přeplňovaný, byla prodávána jako Silvia 1800 LSE-X/PS110, tento 1770 ccm motor měl výkon 135 koní.
V roce 1982 byl představen model 2000RS, S rallyovým motorem FJ20E, 2000ccm DOHC 16V.
http://200sxs13.nismo.org/misc/S12.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/S12h.jpg
S12 SILVIA (1983 ~ 1988)
Nová S12 nebyla jenom rychlejší ale i prostornější a měla lepší karoserii s vylepšenou protikorozní úpravou, 80 léta byla éra turbomotorů a tak i S12 měla i turboverzi, montovaly se do ní motory FJ20 nebo FJ20DET (turbo), s větší kompresí, více výkonem a nižší spotřebě paliva díky 2 svíčkovému zapalování, pod označením 200Sx a na export motory CA18E a CA18DET jako 180SX. V roce 1987 se začala do USA dovážet s V6 motorem VG20 jako 200SX-SE
http://200sxs13.nismo.org/misc/S13.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/RS13.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/S13_convertible.jpg
S13 SILVIA (1989 ~ 1995)
měla 3 verze karoserie - coupé, hatchback a kabrio, motory CA18DE a CA18DET, v USA KA24DE. Možnost řízení všech 4 kol. Exportní modely měly vyklápěcí světla a označení RS.
Po uvedení modelu S14 se v japonsku i nadále vyráběla s motorem SR20DET pod označením PS13 nebo RPS13 - 180SX
http://200sxs13.nismo.org/misc/S14.jpg
http://200sxs13.nismo.org/misc/S14a.jpg
S14 SILVIA (1993 ~ 1998)
Dělala se jen ve verzi coupé, s motorem SR20DET s variabilním časováním ventilů, v japonsku se sériově pod rádio montovali budíky na tlak oleje, boost a voltmetr, do exportních verzí bohužel ne.
v roce 1995 dostala S14 facelift a je označována jako S14a.
http://200sxs13.nismo.org/misc/S15.jpg
http://www.nissan.co.jp/SILVIA/CONVERTI ... elly_2.jpg
S15 SILVIA (1999 ~ 2002)
představena 16.1.1999, bohužel jen pravostrané řízení, některé podvozkové díly pochází z Skyline R34, kladl se velký důraz na odlehčení celého auta, motor SR20DET má 250 koní, dále auto má 6st. převodovku a diferenciál z R34
kabrio se dělalo s 5st. převodovkou a nikdy nebylo oficiálně exportováno.
Po 27 letech produkce byla produkce Silvie kvůli emisním limitům ukončena. S16 už nikdy nebude ...
-
- user
- Příspěvky: 386
- Registrován: 23.08.2007, 17:13
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
Martine moc ti děkuju za info, jenom škoda že ty obrázky nejdou. Můžeš to prosím tě upnout znovu?
Re: Prosba o překlad!
Obrazky muzes pouzit odsud. Original promo
http://www.nissan.co.jp/MUSEUM/SILVIA/
http://www.nissan.co.jp/MUSEUM/SILVIA/
S14 Zenki
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
obrázky najdeš na http://200sxs13.nismo.org
Re: Prosba o překlad!
Martin : dobrý počtení
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: Prosba o překlad!
Co tu historii dát aspoň jako sticky do pokecu? je škoda aby to tu zapadlo...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- driftak
- user
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 20.08.2007, 09:19
- Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
Nehovorilo sa o novom modeli, a to S16????Martin_534 píše: S16 už nikdy nebude ...
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba o překlad!
1) jsem to psal před 3-4 rokama
2) nikdy už to nebude motorově jako s sr20det a o designu se dá taky dost pochybovat :-)
3) celej článek je vpodstatě volně přeložená http://200sxs13.nismo.org
2) nikdy už to nebude motorově jako s sr20det a o designu se dá taky dost pochybovat :-)
3) celej článek je vpodstatě volně přeložená http://200sxs13.nismo.org