Zo zaujimavosti, otacky turba.

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od driftak »

Nevedel som kam to mam slahnut, ale to je jedno. Nevie niekto, ake ma turbo otacky pri roznych otackach motora??? dik. :lol:
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od kenivruh »

Mrkni kompresorove mapy, zvyknu tam byt otacky. Byva to od 50 do 200 tisic za minutu. Celkom fofr.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od driftak »

kenivruh píše:Mrkni kompresorove mapy, zvyknu tam byt otacky. Byva to od 50 do 200 tisic za minutu. Celkom fofr.
Ved prave. :lol: Som si dnes robil haluz a povedal som spoluziakovi, nech do turba strci prsty. :lol: (boli sme v skole a ne pri aute) takze to nemal ako spravit. :lol: Ma to zaujimalo, ten pomer priblizny. A moc grafov som nevidel, takze je otazne ci to vycitam. :-D
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od blázen »

taky záleží jaké to je turbo..ty co máme v práci maj otáčky třeba jen 17000 :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od driftak »

blázen píše:taky záleží jaké to je turbo..ty co máme v práci maj otáčky třeba jen 17000 :)
Kokso to je pravda, to ma vobec nenapadlo. :oops: Take nejake, co sa najcastejsie pouziva v nissanoch. :lol:
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od buky300zx »

Zalezi od turba ci ma gulickove,alebo klzne loziska,ake je to turbo(velkostou) a aky je to motor.skus si tie otacky prepocitat na sekundy,to je vaaaazna haluz. :lol:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od Jimmbo »

tak bavili sme sa o tom spolu s driftakom a az take otacky ma nenapadli :shock: Ale tak ked zoberieme do uvahy T25 z S13 treba pri otackach motora 6000 ot/min ?????
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od kenivruh »

Skoro seriova T25:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... comp_e.gif

GT2871R:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... comp_e.gif

Cislo vpravo pri hrubej modrej krivke su otacky za minutu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od blázen »

Jimmbo píše:tak bavili sme sa o tom spolu s driftakom a az take otacky ma nenapadli :shock: Ale tak ked zoberieme do uvahy T25 z S13 treba pri otackach motora 6000 ot/min ?????
je třeba uvažovat spíš full boost jak otáčky motoru
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od raddy »

presne tak, otacky turba sa vztahuju k produkovanemu tlaku, nie otackam motora. inak, da sa priamo od garrettu kupit budik na sledovanie otacok turba, keby si to velmi potreboval vidiet:)
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od Jimmbo »

ahaaa... tak to sa neberie pri otackach ... my sme mysleli ze cim stupaju otacky motora tak tym aj otacky turba kedze tam to prudenie vyfukovych plynou je rychlejsie..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od raddy »

to je takisto pravda:)) ale mozes mat otacky motora 6000 a turbo napriek tomu netlaci nic,cize ma male otacky, napr. na volnobehu. Otacky turba su dane mnozstvom vyfukovych plynov (nie otackami motora), tlak je potom dany otackami turba.
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od Jimmbo »

otacky turba su dane mnozstvom vyfukovych plynou ze? tak ale cim su vacsie otacky motora tak tym vecsie mnozstvo vyfukovych plynou prejde turbom a tak by sa mali zvysovat aj otacky turba... ale nebudem sa hadat vies toho viacej :D
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od mrkevvzime »

kdyz vytocis motor do 6000 na neutral tak tam bude min vyfuk. plynu nez kdyz pojedes na 2. kvalt tzn. pri zatezi a das tomu plnej kotel ve 3000, ze jo...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od kenivruh »

Ides po rovinke na plno, tocis 7000. Zacnes brzdit motorom tzn. zavries skrtiacu klapku. Kolko vzduchu asi tak ide do valcov? A presne tolko ide aj do turba.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět