Konečne jsme s vývojem cryo chlazení postoupili do fáze, kdy ho budeme nabízet již do prodeje. Jedna z verzí systému, předpokládá nasazení společne s řídící jendtkou,která by plynule upravoval přestih v závyslosti na sytému a tím bychom s edostali k optimálnímu nalazení systému.
Co chci vedet od vás, je, zda nekdo z vás již uvažoval o řízení předstihu zapalování a zda by byl zájem o ECU pro řízení zapalování ..
cituju dokumentaci :
Veškeré funkce a volitelné pracovní režimy zapalování je možné nastavit pomocí osobního počítače. K tomuto účelu slouží aplikace Ignition Control, která současně umožňuje Online vizualizaci skutečných hodnot otáček, předstihu, analogových a digitálních vstupů. K propojení osobního počítače a zapalování slouží propojovací USB kabel.
Analogové a digitální vstupy a výstupy umožňují realizaci rozšířených funkcí, např.: přepínání křivek předstihu, blokování buzení, výstup otáčkoměru, spínání signalizace řadících otáček, připojení teplotního, podtlakového čidla s možností zadání korekcí předstihu zážehu.
Řízení předstihu zážehu je realizováno přepočtem žádané křivky předstihu zážehu na tabulku časových zpoždění. V závislosti na aktuálních otáčkách motoru jsou jednotlivá časová zpoždění z tabulky vybírána a prostřednictvím mikroprocesoru přesně odměřována, čímž dochází k výslednému efektu řízení předstihu.
Aplikace Ignition Control nově poskytuje funkci pro ladění předstihu pomocí akcelerační brzdy, kde se sleduje zrychlení motoru při překonávání vlastní hmoty. Předpokladem je, že zrychlení otáček motoru úměrně odpovídá kroutícímu momentu motoru.
Jde mi o jednu vec, potřebuji držet 3 ECu skladem pro nase potřeby ( testování a pordej sytsému chlazení paliva a vzduchu ) ale nedosáhnu na slevy, které by byly zajímavé. Aby to pro nás bylo technologicky zajímavé museli bychom odebrat cca 10 jednotek naráz.
K jednotce je třeba dokoupit ( pokud to na voze nemáte ) cívky a kabely - my používáme zatím na testovacím stroji cívky z Fabie HTP 2006, které se dají koupit na aukru po 250,- CZK, haluv ( nebo jiný ) snímač polohy klikové hřídele - my zatím pracujeme s optickým jehož konstrukce vyšla na 200,- czk.
Předpokládánaá investice do pořízení ecu ( bez cívek ) a jeji instalace, nastavení by byla na hranici 5tis CZK.
uvitám vaše připomínky a dotazy, protože na rovinu, mylsíme ted čiste "jedním směrem" a třeba jsme na nejakou fjůčurku, která není bezpodmínečne nutná pro nase aplikace ( chlazená u NA vozu ) , ale vám by se hodila, nebo naopak je nutná při přeplnování, zapomněli..
Byl by zájem o ECu pro řízení předstihu?
Byl by zájem o ECu pro řízení předstihu?
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Re: Byl by zájem o ECu pro řízení předstihu?
nieje mi prilis jasne, naco by sa taketo nieco dalo v nasom pripade pouzit. nie je takisto jasne preco na kalkulaciu pouziva udaj o zrychleni. vedel by som si to predstavit ak by sa predzapal upravoval na zaklade signalu AFM, pretoze to je jediny pouzitelny udaj o zatazi motora, na rozdiel od pretazenia (motor moze byt v vo velkej zatazi a pritom nemusi vobec zrychlovat). Jediny pouzitelny system by bol taky, kde by sa adaptivne nastavoval predzapal na zaklade vystupu z detonacneho cidla, nic ine v podstate nema velky vyznam. Na nase ucely je najlepsia kombinacia seriovej ECU a aftermarket detonacneho cidla, pripadne urobit zo seriovej ecu plne programovatelnu pomocou nistune.V tomto pripade je k dispozicii vsetko potrebne pre naladenie predzpalu v seriovej ecu. Vseobecne je najlepsie (a najdrahsie) pouzit samostatnu ECU ktora ma adaptivne nastavovanie predzapalu na zaklade detonacneho cidla.
Vseobecne, ak je k dispozicii maptracing (nistune) a detonacne cidlo, nic viac nie je k naladeniu predzapalu potrebne.
pokial sa uvedeny system neriadi podla detonacneho cidla, nechapem ako moze nastavit spravny prezapal.
pripadne skus napisat viac detailov....
Vseobecne, ak je k dispozicii maptracing (nistune) a detonacne cidlo, nic viac nie je k naladeniu predzapalu potrebne.
pokial sa uvedeny system neriadi podla detonacneho cidla, nechapem ako moze nastavit spravny prezapal.
pripadne skus napisat viac detailov....
Re: Byl by zájem o ECu pro řízení předstihu?
udajem o zrychlení se nemyslí zrychlení vozu ale to jak rychle jde nezatížený motor do otáček - hledá to mezery v plynulosti křivky výkonu a podle toho vypočítává doporučenou zmenu mapy zapalování.
Tak moc do toho nevidím, řeším to po stránce marketingu ale skusím sem asmerovat našeho konstruktéra ten by si s tebou o tom jiste promluvil lépe.
prozatím za použití testovací ecu se nám podařilo s její pomoci na brzde navýšit výkon 1.4fabie 06 o cca 5,5-6% . Mi to toprimárne řešíme kvuli tomu že ochlazené palivo potřebuje posunout předstih a na Toyota ( denso ECU ) motory bohužel nexistuje nic jako nistune atd...
byla to nabídka zda se to nekumu tady nehodí, pro nás to přínos má, chtel jsme nabídnout lepší cenu pokud dáme do kupy více obejdnávek..
btw - ecu u nissánku dokáže hýbat předstihem v dostatečném rozsahu abyste při velmi vysokém plnicím tlaku nesklouzavali do detonací atd?? - kež by takové Ecu meli supry
Tak moc do toho nevidím, řeším to po stránce marketingu ale skusím sem asmerovat našeho konstruktéra ten by si s tebou o tom jiste promluvil lépe.
prozatím za použití testovací ecu se nám podařilo s její pomoci na brzde navýšit výkon 1.4fabie 06 o cca 5,5-6% . Mi to toprimárne řešíme kvuli tomu že ochlazené palivo potřebuje posunout předstih a na Toyota ( denso ECU ) motory bohužel nexistuje nic jako nistune atd...
byla to nabídka zda se to nekumu tady nehodí, pro nás to přínos má, chtel jsme nabídnout lepší cenu pokud dáme do kupy více obejdnávek..
btw - ecu u nissánku dokáže hýbat předstihem v dostatečném rozsahu abyste při velmi vysokém plnicím tlaku nesklouzavali do detonací atd?? - kež by takové Ecu meli supry
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Re: Byl by zájem o ECu pro řízení předstihu?
bude urcite uzitocne, ak nam sem preposles nejake podrobnejsie informacie, vzdy sa to moze hodit. v S13 ecu je mozne nastavit lubovolny predzapal, je to len vec parametru v danom policku mapy. CAS sa pouzije ako referencny predzapal, mechanicky nastaveny a v mape je mozne nastavit v podstate lubovolny offset voci tomuto nastaveniu, cize staci len beznym sposobom najst pomocou detekcie detonacii alebo merania krutiaceho momentu/vykonu najlepsiu hodnotu a to postupne v celej mape.
Re: Byl by zájem o ECu pro řízení předstihu?
tady jsou dostupné informace co mám já , ted při řešení ochrané známky.. Přiznám se ž epro mne jeto španelská vesnice takže pokud budou nejaké připomínky sem s nimi , postoupím je dále..
Hlavní rysy
* Kapacitní zapalování typu – CDI
* Rozsah napájecího napětí 7 až 25V
* Pracovní otáčky 0 až 25.000ot/min
* Pracovní teplota -40 až 85°C
* Použití konektorů – TYCO automotive
* Stupeň krytí IP65
* Komunikace přes USB
* Obsahuje DC/DC měnič 12/300V se špičkovým výkonem 40W
* Používá nejmodernější spínací prvky – IGBT automotive tranzistory
* Dvě volitelné křivky předstihu
* Rozšířené funkce DI1, DI2, AI1, AI2, DO2
* Změna křivek i za běhu motoru
* Sledování aktuálního stavu motoru
* Záznam doby běhu motoru
* Akcelerační brzda
Základní technické parametry zapalování
Parametr Rozsah
Napájecí napětí 7 až 25V (přepěť. ochrana 33V)
Pracovní otáčky 0 až 25.000 ot/min
Rozsah řízení předstihu 0 až 90°
Otáčkový rozsah s řízením předstihu 180 až 20.500 ot/min
Pracovní teplota -40 až 85°C
Spínání kapacitních cívek (1A, 1B) IGBT automotive tranzistory
Pulsní řízení kapacitních cívek (1A, 1B) šířka pulsu 3 až 500µs
Odpor indukčních cívek <1,5Ω (kapacitní nebo indukční cívka)
Měření napětí sítě (palubní napětí) 7 až 25V (tol. ±2%)
Analogové vstupy (AI1, AI2) 0 až 2,5V; 0 až 5V; 0,2 až 2,5kΩ; > 2,5kΩ
Digitální vstupy (DI1, DI2) 0 až 1V = L, 3 až 20V = H (Pull up 1kΩ)
Digitální výstupy (DO2) Otevřený kolektor (max. 1A, Pull up 1kΩ)
Automatické vypnutí DC/DC měniče Odpojení za 5 až 120s po stopu motoru
Signalizace stavu LED kontrolkou Zelená, Červená
Komunikace s PC přes sběrnici USB Ano
Stupeň krytí IP65
Vnější rozměry 92x62x22 mm
Hmotnost 250g
Hlavní rysy
* Kapacitní zapalování typu – CDI
* Rozsah napájecího napětí 7 až 25V
* Pracovní otáčky 0 až 25.000ot/min
* Pracovní teplota -40 až 85°C
* Použití konektorů – TYCO automotive
* Stupeň krytí IP65
* Komunikace přes USB
* Obsahuje DC/DC měnič 12/300V se špičkovým výkonem 40W
* Používá nejmodernější spínací prvky – IGBT automotive tranzistory
* Dvě volitelné křivky předstihu
* Rozšířené funkce DI1, DI2, AI1, AI2, DO2
* Změna křivek i za běhu motoru
* Sledování aktuálního stavu motoru
* Záznam doby běhu motoru
* Akcelerační brzda
Základní technické parametry zapalování
Parametr Rozsah
Napájecí napětí 7 až 25V (přepěť. ochrana 33V)
Pracovní otáčky 0 až 25.000 ot/min
Rozsah řízení předstihu 0 až 90°
Otáčkový rozsah s řízením předstihu 180 až 20.500 ot/min
Pracovní teplota -40 až 85°C
Spínání kapacitních cívek (1A, 1B) IGBT automotive tranzistory
Pulsní řízení kapacitních cívek (1A, 1B) šířka pulsu 3 až 500µs
Odpor indukčních cívek <1,5Ω (kapacitní nebo indukční cívka)
Měření napětí sítě (palubní napětí) 7 až 25V (tol. ±2%)
Analogové vstupy (AI1, AI2) 0 až 2,5V; 0 až 5V; 0,2 až 2,5kΩ; > 2,5kΩ
Digitální vstupy (DI1, DI2) 0 až 1V = L, 3 až 20V = H (Pull up 1kΩ)
Digitální výstupy (DO2) Otevřený kolektor (max. 1A, Pull up 1kΩ)
Automatické vypnutí DC/DC měniče Odpojení za 5 až 120s po stopu motoru
Signalizace stavu LED kontrolkou Zelená, Červená
Komunikace s PC přes sběrnici USB Ano
Stupeň krytí IP65
Vnější rozměry 92x62x22 mm
Hmotnost 250g
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů