S13 verzus VG30DE,DETT
Napsal: 18.11.2008, 20:19
Tu sa mozete rozpisat.
Takze rad bych pokracoval.blázen píše:Vita.s13 píše:Nalijme si cisteho vina pratele.Fire píše:PDK200: Asi jsi to špatně pobral nebo neumíš číst ... nikdo Slika nehaní - to rozhodně ne! Já jsem jen podotknul co si myslím o reálné investici ... věřím tomu,že pokud nakoupíš ty nejlevnější ebay performance díly tak se to dá pořídit relativně levno. uvidíme ale jak dlouho budeš jezdit bez problémů
Rovnou napisu, ze ani 200t mi nejprijde jako realna investice, pokud nekdo chce aby to auto brzdilo, zatacelo a delalo jine bezne veci ktere se od sportovniho vozu ockevaji.
Ale tenhle nazor je trochu nedulezity, pokud se clovek jen trochu pozastavi nad tim co se tu resi. Na zacatek bych chtel upozornit ze karoserie 200sx je stuzena na 1,8 s vahou 128kg, kdyz kouknete na karoserii 240sx tak zjistite ze je pevnejsi a to se v ni nachazi "jen" R4 2,4 atmosfera o vaze 168kg. Kdyzto VG30DETT vazi vic nez 275kg a to jen samotny motor, dik litinovemu bloku a konstrukce do V se jedna o nejtezsi motor co se do seriove vyrabeneho sportovniho vozu u nissanu kdy montoval. Pro zajimavost VH45DE(V8 4,5l) je o vic nez 55kg lehci a RB25DET o dokonce rovnych 80kg.
Takze ted par otazek.
Jak se budou chovat domecky tlumicu s takovouhle nalozi na predni kola. Jaka bude trakce kdyz bude 70% vahy na predku. Jak to stuzit aby se to v zatacce neprekroutilo do vrtule :-D Jak se bude chovat cela karoserie a kolik to cely bude vazit? O 200kg min nez z32? Jak se bude chovat cely auto s takle rozlozenou vahou? Jak bude muset byt dimenzovan podvozek(obvzlaste vpredu, kouknete jak vypada predek u Z32).
Tak tedy proc rvat VG30DETT do s13 kdyz vyjde levnejsi z32 a vysledny vuz bude vic nez nebezpecny? Kdyz jedine k cemu to bude pouzitelne bude sprint a buchvi jestli.
Rekl bych, ze swap VG30DETT do s13 je asi to nejhorsi co se v chorem mozku muze zrodit
Akorat bych doplnil to co sem jednou uz psal, ze timto swapem ziskame A4 3,0TDI v zatacce na naledi s odpojenejma stabilizatorama.
vyplodil jsi zajímavou myšlenku nicméně kastle z 240sx je stejně měkké bahno jak z 200sx...řezal a rozebíral jsem oboje.. a pořezal jsem jich dost.
jezdí s13tky s V8 z 5,7 vette a jezděj v pohodě dlouho..
jezděj s 13 s VG30DETT a majitelé o tom píšou ,že je to vysloveně brutální kombinace a jezděj
jezdí tu někde s13 s motorem z tatry umístěným vzadu.. a jezdí
jezdí toho hodně a jestli si myslíš ,že je to chorá záležitost,je to čistě tvůj názor, já se o tento projekt zajímám už nějaký rok a mohu ti napsat, že to co jsi napsal,je kupa nesmyslů jen doměnky.. auto s pořádnýma brzdama a na dobrým podvozku lítá jako by v něm byl CA18DET.. jestli podvozek a brzdy umřou o 5000km dřív,je asi úplně jedno...nicméně o tom žádný z majitelů nikdy nepsal.. toto jsou zase moje reálné postřehy ,které si můžeš přečíst na US forech od majitelů s13 s většíma motorama.
jestli tady slik nabízí to,že někomu šoupne do auta pořádný motor,tak je to jen dobře, protože spousta lidí,tu možnost nemá a bude ráda,takže místo těhhle posraných OT byste tu měli slikovi napsat, že je machr,protože co tady nabízí,tady nenabídnul nikdo jiný..
k ceně..cena může být klidně pod 100..on tady nabízí pouze motor do auta.. motor VG30DETT a s13 se daj dohromady koupit za pár desítek tisíc,..co si vvezme za práci nebudem řešit. Pak si majitel přiveze domů s13 s VG30DETT .. koupí si sám podvozek a brzdy,zajede třeba za frantou at mu udělá GO.. bude investovat téměř stejné peníze jako investoval do nějaké přitroublé 1,8T či 2,0T s tím že začíná na 283hp a téměř 400Nm někde za hranicí 3000ot... tak proč tu píšete něco,co do tohohle inzerátu vůbec nepatří. Klidně na mne nadávejte,ale upřímně mi s takovýma kravinama lezete krkem
Sem jedine pro, zajima me jak se to bude chovatpablo píše:foto a vice info bude desing neboj a jinak vita co je na tom kdyz to neskusis narvem to tam projedem to a pak ti dame vedet jo.
Oki beru a uz mlcimpablo píše:klidne a rad te svezu
Nechytejte se za slovicka :-D to co sem napsal plati i o s12 :-D ale pokud vim tak kentoya predem proklamoval ze to chce na sprinty a ne na bezny jezdeni?Kentoya píše:VG se dávalo do S12 a v pohodě, a když se dá do S13 tak je to špatně, nějak tomu nerozumím
JE.S12 sa robyli aj s VGckom.Ale stary typ 12v len D nie DE.Vita.s13 píše:Nechytejte se za slovicka :-D to co sem napsal plati i o s12 :-D ale pokud vim tak kentoya predem proklamoval ze to chce na sprinty a ne na bezny jezdeni?Kentoya píše:VG se dávalo do S12 a v pohodě, a když se dá do S13 tak je to špatně, nějak tomu nerozumím
Edit: a reknete, ze to co sem napsal neni pravda.