nismo.power a jeho KA

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

nismo.power a jeho KA

Příspěvek od Mirek »

je slabší ale byl tam to je hlavní...... budeš dělat auto 2.0 kde už turbo je nebo budeš stavět od základu motor kde turbo nebylo. . .. . . ano správně jednodužší je varianta 1. . . . . .
vem to logicky, obsah 1,8 při přeplnovacim tlaku řekněme 1b...na periferie jako vejfuk apod se vyprdni versus obsah 2,4 při stejnym tlaku ti udělá koní víc resp. zákonitě nepotřebuje k dosažení stejnýho výkonu co by měla 1,8tolik tlaku stejně tak jako třebas Uno Turbo při obsahu 1,4 by potřebovalo na dosažení stejnýho výkonu kolem 1,8b právě díky menšímu obsahu tudíž i objemu výfukovejch plynů........ všechno berme klidně pro T25
jak řikám v sérii ten motor nic moc ale pročti si o něm něco naštuduj si jeho průběh kroutícího momentu klidně i vs. CA se stejnym tlakem a uvidíš rozdíl jak v plynulejšim průběhu tak maximální hodnotě. . . . .. . promiň ale fakt vypadáš jako by si tvrdil že 7M GTE aneb 3.0L 6hrnek turbo bude zákonitě slabší resp. nebude strkat do kapsy CA SR KA . . .. . objem ničim nenahradíš to je starý známý heslo nebo myslíš že přehonování vložky motoru, kratší klikovky ojnice písty který sou na zvětšení cui sou k ničemu aneb proč se blbec snaží z objemu 2005ccm dostat třeba 2845 ?? to nejsou zbytečnosti .......
a závěrem tak každej motor jde oturbit to snad víme všici ;-)

nicméně neřešil bych to, z motoru se prostě koně dostat daj a je jedno jestli se bavíme o 200 nebo 1000 jde to dostat jak z CA tak KA ale je třeba brát v potak kolik z vás tu mělo ujetou šálu na klice a podobný závady na dennim pořádku CA ? :)) já je měl 3x takže proti KA vim co řikám ten motor je z Terrana a fakt vydrží echt víc :)

konec hádek potřebuju auto prodat né řešit kolik z toho dostanu koní ;-)
Prosimte prober se..co do toho tahas toyotacky motory? Ano..pokud do toho auta investuje nekdo nesmyslne 3x tolik penez jako do originalniho preplnovanyho motoru tak to asi pojede, ale k tomu aby mohl strkat vsechny CA a SR do kapsy tak bude muset rozbit jeste hodne prasatek....
Udelej pro me neco a zkus si na tohle tema neco procist na zahranicnich forech ( a ne na tom foru jak pises.....kdyz je to KA+T forum tak tam sotva nekdo bude vychvalovat jinej motor) Zjistis ze to neni takovej zazrak jak pises......a k te zivotnosti...kolik tech KA motoru co jsi srovnaval s CA18DET bylo preplnovanych?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: nismo.power a jeho KA

Příspěvek od Mirek »

kdyz budu premyslet jako ty...tak marat oturbil 1.6ku a ma pres 500 koni...aha...to bude nejlepsi motor od Hondy!!!!

Edit: trochu sem hledal..abych nevaril z vody..muzes mi sem prosim dat nejaky odkazy ka oturbeny KA motory s vykonem pres 600 koni? Dik
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: nismo.power a jeho KA

Příspěvek od raddy »

nech je dovod tejto zvlastnej debatky akykolvek, dajte prosim pozor aby to nemuselo byt zamknute kvoli prasacinkam. dakujem a prijemne porovnavanie :wink:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: nismo.power a jeho KA

Příspěvek od Mirek »

jen jsem chtel dokoncit debatu ktera zacala a nechtel OTckovat v inzerci...nemel by byt problem, myslim ze nismo.power i ja to bereme s nadsazkou a jedna se o debatu ktera se obejde bez urazek nebo neceho podobneho.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: nismo.power a jeho KA

Příspěvek od blázen »

nechápu smysl téhle debaty ale trochu jsel kat.org prolezl a jsou prostě lidé,co chcou SR20 a jsou lidé co chcou KA24DET/ET.. obecně se tam člověk dozví,že jsou oba motory vynikající...kat je třeba překopat hned ze startu,píší tam něco o slabých ojnicích. Druhou věcí zase ale je, že kat dosahuje větších výkonů jak SR20,..na kat.org má nejvýkonější KA24DET přes 1000whp. Což jsem ještě SR neviděl..ale to neznamená že není..nicméně těch co maj přes 600hp je tam na to jak velký to je výkon poměrně dost.

je třeba si ale uvědomit,že oturbení KA24 není levná záležitost.. ba naopak drahá
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: nismo.power a jeho KA

Příspěvek od Mirek »

smysl debaty byl ze nismo.power v inzeratu na prodej sveho auta psal ze jeho motor KA24E po oturbeni strci veskery CA a SR motory do kapsy, a vuci tomu jsem se ohradil at to zase neprehani, ze je to motor srovnatelnej ale strkani do kapsy jsou silna slova. On si stal za svym..ja si stal za svym, tak jsem zalozil toto tema abych mu nezasiral inzerat.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: nismo.power a jeho KA

Příspěvek od blázen »

ono strčí do kapsy ostatní...to je o penězích..né o motoru.. o investicích přece.. je fuk jestli to je dvoulitr nebo třílitr.. jde o to kolik do něj nacpeš peněz
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: nismo.power a jeho KA

Příspěvek od raddy »

pamatate si na odkaz kde bol ca18det v dragstri co toci 12000rpm, ten s tou digitalnou pristrojovkou :D tak ten strci do kapsy aj aj aj no aj tu supru co bola rychla a zbesila :D :D
Odpovědět