P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
Prodám svoje dvoukilo, které prošlo kompletní renovací od rozebraní auta, vyvaření, kompletní GO motoru, sestavení a lakování. Kompletní fotogalerie na webu. Auto stavěno tak, aby dokázalo vydržet nápor na driftech, mechanicky ho dával dohromady Heini.
Specifikace auta k prodeji - u jednotlivých dílů uvádím původní ceny, aby byla představa co tam tak je:
Motor:
Plně programovatelná řídící jednotka Apexi Power FC CA18DET (tedy žádný chip): 18 000,-
Motor prošel kompletně GO, použili se nové seriové díly: 50 000,-
Nové turbo GARRETT GT2860RS: 35 000,-
- Motor a turbo mají najeto cca 2.500km takže je plně zajetý a vše ok
Kovové těstění pod hlavou: 4 000,-
Chromované díly motoru (kryty vaček apod): 5 000,-
444cc vstřiky z GTR: 4 000,-
Palivova pumpa walbro: 3 000,-
Velký mezichladič JDM FMIC Intercooler: 9 000,-
Silikonove hadice k vodnimu chladici: 1 500,-
Kompletni otevreny vyfuk, od nerezových svodů, přes downpipe, midpipe až po catback, 70mm: 15 000,-
Kompletní odlehčené hliníkové řemenice, včetně hlavní řemenice: 5 000,-
JDM Hi-Throttle Pulley: 500,-
300ZX Z32 MAF AFM: 4 000,-
Nové svíčky NGK: 1 500,-
Velký závodní olejový chladič 8 000,-
Velký vodní chladič Mishimoto Aluminum Radiator: 7 000,-
Elektrická vrtule na vodním chladiči: 2 000,-
Apexi Ground stabilizer: 5 000,-
Rozpěry Japspeed (přední i zadní): 5 600,-
Světla HID sada: 2 500,-
NISMO engine mounts: 3000 Kc
NISMO Stainless Braided Clutch Hose:2 200,-
Lesteny kryt motoru: 2 100,-
Lesteny kryt pojistek: 1 200,-
Lestena expanska na vodu: 2 000,-
TRUST Greddy AIRINX Air Intake: 2 500,-
NISMO oil cap: 1 500,-
Vsechny nove hadice v motoru, silikonove: 4 000,-
CUSCO oil catch tank: 4 000,-
Damper KIT (drzak motoru): 3 000,-
FUEL Pressure regular: 1 500,-
GREDDY rozvodový řemen: 3 000,-
Vyndané ABS a Klima
Baterie přesunuta do kufru
Exteriér:
Kompletni body kit, lamino: 20 000,-
Vyhlazená anténa, zadní stěrač, ostřikovače a ta malá linka na boku
Novy celolak, bily spodek, fialovovy pruh a cerna strecha: 20 000,-
Laminatova kapota, vented: 12 000,-
KOUKI Zadni svetla: 10 000,-
URAS Zadni kridlo low, carbon look: 12 000,-
Sportovni zrcatka: 1 500,-
Interiér:
Sedačky 2x Sparco EVO 3: 28 000,-
MOMO Pásy 2x 4 bodove: 4 000,-
Startování na tlačítko z Hondy S200: 3 000,-
Naba na volant: 500,-
Sportovni volat: 1000,-
GREDDY Profec B Spec II Boost Controller: 7 500,-
Budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody: 5 000,-
Budíky a držák budíků na sloupku (teplota výf. plynů, AFR, otáčky motoru): 3 000,-
Držák budíků: 1 000,-
STRI Turbo Timer: 2 500,-
PIVOT HeadLights Controller - ovladaní otevření světel (nenamontováno): 2 500,-
Autoradio 2DIN, DVD, TV + Alpine repro: 8 000,-
Auto má kompletní interiér (tedy koberce, tapecy, jen jsou vyndané zadní sedačky, mohu dodat, pokud bude zájem)
Podvozek:
Přední brzdy D2 8 pístek 330 mm: 35 000,-
ADR 8x, tedy 2 sady, hliníková kola 17x7.5" včetně pneu (tedy 2 sady): 40 000,-
(lze prodat jednu sadu samostatně, za 18k)
D2 stavitelny podvozek, typ drift: 22 000,-
Pancerove hadicky k hydr. rucni brzde: 1500,-
Kompletní set stavitelných ramen na podvozku, kosti apod: 15 000,-
Nove sada bushingu na podvozku: 5 000,-
Podložky (1x1cm, 2x3cm), 4x114.3 + šrouby: 5 600,-
Převodovka:
DRIFTWORKS odlehčený setrvák: 10 000,-
NISMO GT PRO LSD samosvorný diff: 23 000,-
NISMO Transmission mount: 1 500,-
Kovokeramicka spojka od Brzdy.cz: 5 000,-
NISMO short shift: 3 000,-
Jistě jsem na řadu věcí zapomněl, ale to zásadně nevadí :-) Cena je jasná.
Výkon:
Bohatě přes 300 koní, doloženo grafem z brzdy :-)
Cena a prodej:
Důvod prodeje - koupil jsem nové auto. Takže tohle je rázem navíc.
V současném stavu a podobě 230 000 Kč
Zájemci prosím na psát email (ja@chose.cz), telefon nebo sem PM (SZ) na fórum.
Telefon: 602 566 545
Praha
Specifikace auta k prodeji - u jednotlivých dílů uvádím původní ceny, aby byla představa co tam tak je:
Motor:
Plně programovatelná řídící jednotka Apexi Power FC CA18DET (tedy žádný chip): 18 000,-
Motor prošel kompletně GO, použili se nové seriové díly: 50 000,-
Nové turbo GARRETT GT2860RS: 35 000,-
- Motor a turbo mají najeto cca 2.500km takže je plně zajetý a vše ok
Kovové těstění pod hlavou: 4 000,-
Chromované díly motoru (kryty vaček apod): 5 000,-
444cc vstřiky z GTR: 4 000,-
Palivova pumpa walbro: 3 000,-
Velký mezichladič JDM FMIC Intercooler: 9 000,-
Silikonove hadice k vodnimu chladici: 1 500,-
Kompletni otevreny vyfuk, od nerezových svodů, přes downpipe, midpipe až po catback, 70mm: 15 000,-
Kompletní odlehčené hliníkové řemenice, včetně hlavní řemenice: 5 000,-
JDM Hi-Throttle Pulley: 500,-
300ZX Z32 MAF AFM: 4 000,-
Nové svíčky NGK: 1 500,-
Velký závodní olejový chladič 8 000,-
Velký vodní chladič Mishimoto Aluminum Radiator: 7 000,-
Elektrická vrtule na vodním chladiči: 2 000,-
Apexi Ground stabilizer: 5 000,-
Rozpěry Japspeed (přední i zadní): 5 600,-
Světla HID sada: 2 500,-
NISMO engine mounts: 3000 Kc
NISMO Stainless Braided Clutch Hose:2 200,-
Lesteny kryt motoru: 2 100,-
Lesteny kryt pojistek: 1 200,-
Lestena expanska na vodu: 2 000,-
TRUST Greddy AIRINX Air Intake: 2 500,-
NISMO oil cap: 1 500,-
Vsechny nove hadice v motoru, silikonove: 4 000,-
CUSCO oil catch tank: 4 000,-
Damper KIT (drzak motoru): 3 000,-
FUEL Pressure regular: 1 500,-
GREDDY rozvodový řemen: 3 000,-
Vyndané ABS a Klima
Baterie přesunuta do kufru
Exteriér:
Kompletni body kit, lamino: 20 000,-
Vyhlazená anténa, zadní stěrač, ostřikovače a ta malá linka na boku
Novy celolak, bily spodek, fialovovy pruh a cerna strecha: 20 000,-
Laminatova kapota, vented: 12 000,-
KOUKI Zadni svetla: 10 000,-
URAS Zadni kridlo low, carbon look: 12 000,-
Sportovni zrcatka: 1 500,-
Interiér:
Sedačky 2x Sparco EVO 3: 28 000,-
MOMO Pásy 2x 4 bodove: 4 000,-
Startování na tlačítko z Hondy S200: 3 000,-
Naba na volant: 500,-
Sportovni volat: 1000,-
GREDDY Profec B Spec II Boost Controller: 7 500,-
Budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody: 5 000,-
Budíky a držák budíků na sloupku (teplota výf. plynů, AFR, otáčky motoru): 3 000,-
Držák budíků: 1 000,-
STRI Turbo Timer: 2 500,-
PIVOT HeadLights Controller - ovladaní otevření světel (nenamontováno): 2 500,-
Autoradio 2DIN, DVD, TV + Alpine repro: 8 000,-
Auto má kompletní interiér (tedy koberce, tapecy, jen jsou vyndané zadní sedačky, mohu dodat, pokud bude zájem)
Podvozek:
Přední brzdy D2 8 pístek 330 mm: 35 000,-
ADR 8x, tedy 2 sady, hliníková kola 17x7.5" včetně pneu (tedy 2 sady): 40 000,-
(lze prodat jednu sadu samostatně, za 18k)
D2 stavitelny podvozek, typ drift: 22 000,-
Pancerove hadicky k hydr. rucni brzde: 1500,-
Kompletní set stavitelných ramen na podvozku, kosti apod: 15 000,-
Nove sada bushingu na podvozku: 5 000,-
Podložky (1x1cm, 2x3cm), 4x114.3 + šrouby: 5 600,-
Převodovka:
DRIFTWORKS odlehčený setrvák: 10 000,-
NISMO GT PRO LSD samosvorný diff: 23 000,-
NISMO Transmission mount: 1 500,-
Kovokeramicka spojka od Brzdy.cz: 5 000,-
NISMO short shift: 3 000,-
Jistě jsem na řadu věcí zapomněl, ale to zásadně nevadí :-) Cena je jasná.
Výkon:
Bohatě přes 300 koní, doloženo grafem z brzdy :-)
Cena a prodej:
Důvod prodeje - koupil jsem nové auto. Takže tohle je rázem navíc.
V současném stavu a podobě 230 000 Kč
Zájemci prosím na psát email (ja@chose.cz), telefon nebo sem PM (SZ) na fórum.
Telefon: 602 566 545
Praha
Naposledy upravil(a) chosecz dne 12.11.2009, 20:41, celkem upraveno 13 x.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
- Majkl S13
- user
- Příspěvky: 634
- Registrován: 24.02.2008, 11:43
- Bydliště: Velké Bilovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Svoje 200SX S13
Promin ze se tak blbe ptam,ale neni toho auta skoda ?
Protoze tolik usily co to stalo a tolik namahy nez se to vsechno postavylo a aby to perfektne fungovalo a ted to jen tak pronic zanic prodat ?
Jako sorry ze ti do toho kecam,ale je toho vazne skoda
Protoze tolik usily co to stalo a tolik namahy nez se to vsechno postavylo a aby to perfektne fungovalo a ted to jen tak pronic zanic prodat ?
Jako sorry ze ti do toho kecam,ale je toho vazne skoda
Lancer Evo VIII
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO
Re: P: Svoje 200SX S13
Myslim že to neni škoda když člověk ví, jaká bestie bude potom
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- Majkl S13
- user
- Příspěvky: 634
- Registrován: 24.02.2008, 11:43
- Bydliště: Velké Bilovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Svoje 200SX S13
jako nevim cemu rikas bestie ale tohle si myslim ze je dobra bestie to choseho 200sx a pomaly ani nezajete a nenastaveny motor.Clovek si rekne ze na tom aute uz neni co dal delat ale potom si uvedomy ze je tam toho jeste hedno co doladit.
Lancer Evo VIII
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO
- driftak
- user
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 20.08.2007, 09:19
- Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Svoje 200SX S13
nechcem sa vam do toho pliest, blizsie by to teoreticky zaujimalo aj mna preco ho chce dat len tak prec, ale ma tam napisany dovod predaja ze ma nove auto, a kvoli tomu predava toto. Verim tomu ze nanom bolo veela roboty, ale to si sa ho mal spytat cez SZ, toto je inzercia. :-).
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Re: P: Svoje 200SX S13 - hodně úprav (HI-SPEC)
Všichni se chtěj zeptat a už je tu 4. příspěvek a nikdo neřekl beru
Mazda RX-7 FC3s TII black/green edition
-
- user
- Příspěvky: 62
- Registrován: 27.10.2008, 17:10
- Bydliště: Praha 9-Dolni Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Svoje 200SX S13 - hodně úprav (HI-SPEC)
Takova krasa!! To se snad neda prodat Moc krasny kus
Re: P: Svoje 200SX S13 - hodně úprav (HI-SPEC)
UP
AKCNI CENA
Cena 230k za komplet se všim co tam je a to je kurva dobra cena. Plně driftu schopné :-)
AKCNI CENA
Cena 230k za komplet se všim co tam je a to je kurva dobra cena. Plně driftu schopné :-)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
To je sakra dobra cena.
Promin za OT. Jak funguje HKS SSQ hled za turbem, je mi tahle instalace proti srsti ale je nejjednodusi pro recirkulacni ventil.
Promin za OT. Jak funguje HKS SSQ hled za turbem, je mi tahle instalace proti srsti ale je nejjednodusi pro recirkulacni ventil.
Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
Funguje uplně stejně jako předklapkou.
Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
UP
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
perfektní cena,být to tu dřív,tak si to koupím a nic neskládám
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
UP
Dohoda možná!
Dohoda možná!
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
UP
220k
220k
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
Panove ... co tahkle 200 tis? Pevna cena.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)