Budíky Prosport - otázka
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Budíky Prosport - otázka
Kdyz zapnu zapalovaní budíky provedou test - opening ceremony. Kdyz ale nastartuju tak taky? Divný ne? Nebo to tak maj delat?
A taky budík na tlak oleje na mě řve ja píchlý prase když zapnu zapalování - je přeplej do varovného modu jako kdyby něměl signál od čidla. Ale když nastartuju tak uzazuje tlak...
A taky budík na tlak oleje na mě řve ja píchlý prase když zapnu zapalování - je přeplej do varovného modu jako kdyby něměl signál od čidla. Ale když nastartuju tak uzazuje tlak...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Budíky Prosport - otázka
ten olej ti signalizuje,protoze kdyz nejede motor tak nemas na oleji zadnej tlak. a ta open ceremony to je normal,protoze pri startovani ti tam klesne napeti...udelej to jako ja jeste pres jeden vypinac na palubce a zapinej budiky az kdyz ti jede motor
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
Díky, ted kdyz nad tim premyslím tad ani nevím proč mi přišlo divné že budík na tlak oleje řve když nemá tlak při vyplém motoru. Asi jsem čekal že bude varovná funkce fungovat pouze u nastartovaneho motoru...ale to ty budíky nepoznaj jestli motor běží nebo nebeží.
Jinak jestli vás taky tak sere to vřískání při zapnutí budíků tak se dá vypnout. Před zapnutím zapalování držet zmáčlé tlačítko, zapnout zapalování a držet tlačítko stále zmáčké až do té doby než se dokončí ceremonie. Ale aby si to budíky zapamatovali tak je musíte mít zapojené na konstantí napájení jinak se to vždy při vypnutí klíčku zresetuje pokud jste napojili napájení na zapalování.
Jinak vřístká to fakt solidně, takhle kdyby na mě zavřískali ráno před cestou do práce tak už asi nikam nedojedu protože bych dostal infarkt
Jinak jestli vás taky tak sere to vřískání při zapnutí budíků tak se dá vypnout. Před zapnutím zapalování držet zmáčlé tlačítko, zapnout zapalování a držet tlačítko stále zmáčké až do té doby než se dokončí ceremonie. Ale aby si to budíky zapamatovali tak je musíte mít zapojené na konstantí napájení jinak se to vždy při vypnutí klíčku zresetuje pokud jste napojili napájení na zapalování.
Jinak vřístká to fakt solidně, takhle kdyby na mě zavřískali ráno před cestou do práce tak už asi nikam nedojedu protože bych dostal infarkt
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
ted jsem videl jedno video (http://smg.photobucket.com/albums/v285/ ... IM0605.flv) tech budíku namontovaných v S14 a pri startu motoru se mu neresetujou. Asi to chce jinak zapojitKopriw píše:a ta open ceremony to je normal,protoze pri startovani ti tam klesne napeti...udelej to jako ja jeste pres jeden vypinac na palubce a zapinej budiky az kdyz ti jede motor
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
Kde mas zapojenych stalych 12V ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
červeny drat musis mit zapojenej na staly +, bily nebo oranzovy pak na zapalovani. Ja to mam tak. Ten opening ceremony dela podruhy proto, ze pri startovani mas velikej odber a na malou chvili poklesne napeti, cili se to restartuje. Pokud budes startovat v prubehu o.c. tak uz to podruhy delat nebude..
S14a RB25
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
Vzal jsem to z nápájení k autorádiu, jestli chces vedet přesně jaký drát to je tak se podívám na barevný kod. Autoradio tam nemam tak jsem jsem to vzal z tohodle. 100% je to ale stálých 12V, měřil jsem to.kenivruh píše:Kde mas zapojenych stalych 12V ?
Jinak asi je to napájení na anténu, poněvadž jsem si našel hezky plus a minus pol na tom svazku u radia. Tak tam zapojuju kabliky od budiku, zapojim plus phoda, zapojim minus a najednou neco zacalo vzadu vlevo vrcet ...moturek od anteny Tak jsem musel přepojit minus pol jinam
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
Napajeni autoradia se pri startu standardne odpojuje, stejne jako treba svetla nebo ventilator. Proto ta procedura po zapnuti klicku i po nastartovani. Idealni by bylo natahnout si samostatny drat od baterky nebo aspon ze spinacky.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
to bych neřekl že je problém, kdyby se těch stálých 12V co mám tažených ze svazku k autoradiu odpojovalo tak se mi zresetuje nastavení budíku (varovný bzučák, peak hodnoty atd) a to zůstává v paměti budíků. Pokud by to bylo vypínané při startu tak bych musel po každém startu nastavovat budíky.doublejay píše:Napajeni autoradia se pri startu standardne odpojuje, stejne jako treba svetla nebo ventilator. Proto ta procedura po zapnuti klicku i po nastartovani. Idealni by bylo natahnout si samostatny drat od baterky nebo aspon ze spinacky.
na zapalovači mám 12V spínaných zapalovací skříknou. Zapalovač není při vypnutém zapalování napájen.pablo píše:zapoj to na zapalovac
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
Ja mam natiahnuty drot priamo od poistiek. Co som pozeral schemu tak tretia zhora vpravo.
Pripoj si voltmeter tam kde to mas zapojene teraz a uvidis pri starte ci sa vypina alebo ci klesne napatie.
Pripoj si voltmeter tam kde to mas zapojene teraz a uvidis pri starte ci sa vypina alebo ci klesne napatie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Budíky Prosport - otázka
Este ma napada jedna vec,mas dobru baterku?Lebo mne teraz na mondeu skapala a pri starte sa mi zresettovali dokonca aj hodiny(auto nastartovalo-horko tazko).
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
taky jsem si říkal že by to mohlo být baterkou protože tam mám 44Ah místo 65Ah (už byla v autě když jsem ho koupil ) no a po startu motoru a obecně po každé zátěži decentně vaří ale jinak je v pohoděbuky300zx píše:Este ma napada jedna vec,mas dobru baterku?Lebo mne teraz na mondeu skapala a pri starte sa mi zresettovali dokonca aj hodiny(auto nastartovalo-horko tazko).
Ale když ostatní říkali, že je ten pokles napětí při startu normální tak jsem baterku vyloučil.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
Ja mel v aute kdysi taky 44Ah a pri startu mi na ni napeti temer neklesalo. Ale kdyz bylo po ni, nedaly se ani zmerit komprese na poslednim valci, jak zpomalovala toceni starteru velkym vnitrnim odporem... Mozna proto vari, to by fakt nemela.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budíky Prosport - otázka
Tak baterku mám fakt KO. Sice auto startuje dobře i za mrazů ale na nic jiného už jí šťáva nezbývá. Jsem natáhl kabel přímo od batery a napojil na nej budíky a stejně se při startu poklesne napětí na cca 7 Voltů.
Takže kupuju novou baterku (tohle byla poslední kapka která jí to spečetila, po nekolikaměsiční pauze co auto stálo mi začal vařit jeden článek...nehledě na to že nižší otáčky při startu motoru nejsou moc dobrý s ohledem natlakování oil systému)
A pak napojím budíky přímo na kabel od zapalovací skřínky
Takže kupuju novou baterku (tohle byla poslední kapka která jí to spečetila, po nekolikaměsiční pauze co auto stálo mi začal vařit jeden článek...nehledě na to že nižší otáčky při startu motoru nejsou moc dobrý s ohledem natlakování oil systému)
A pak napojím budíky přímo na kabel od zapalovací skřínky
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche