Stránka 1 z 2
GT-R
Napsal: 17.05.2009, 14:54
od Bobeš
Dnes sme ho meli v práci....ale moc sme mu nepomohli....
Re: GT-R
Napsal: 17.05.2009, 14:55
od Bobeš
...
Re: GT-R
Napsal: 17.05.2009, 15:15
od Svobda
Jste mu davali sportovni vyfuky ? Jsem videl kit od HKS a tam jsou jiny vyfuky ,wastege a neco pred jednotku a to prida ty samotny vyfuky by ,ale taky mohli neco dat.
To je toho jak ma ten web
http://gtr.cr/ ne ? Davy nebo jak se jmenuje
Re: GT-R
Napsal: 17.05.2009, 16:03
od DragonART
Asi nejspíš ano když to má napsaný na okně, tak s tím bude mít minimálně něco společnýho
Re: GT-R
Napsal: 17.05.2009, 16:42
od Peca
Výfuky 5Ziegen a poladěná ECU > 580 koní. Byl i minulý měsíc na Nordschleife
Re: GT-R
Napsal: 18.05.2009, 18:44
od Svobda
Dragon : Aha ja jsem si toho na okne nevsiml
jen mi bylo povedomy to Playstation
Re: GT-R
Napsal: 19.05.2009, 16:37
od blázen
měl si mu vpráci vyměnit motor za svůj
Re: GT-R
Napsal: 19.05.2009, 17:40
od Svobda
blazen
to by asi neproslo . Co motor rovnou auta a dal bys mu tam nalepky NEW GT-R
Re: GT-R
Napsal: 19.05.2009, 19:59
od Bobeš
je to on.... ty vejfuky sou jek říkal peca 5ziegen.... chtel jenom zkouknout olej v difu ale my sme museli už zavřít... má to stovku za 3 a letí to myslim 320 řikal....
Re: GT-R
Napsal: 19.05.2009, 20:39
od Svobda
Ale houby zavrit ste jen nevedeli jak na to u ty bestie
.
Ne ted vazne krasny auto taky bych si ho rad prolezl .
A tahle Ecu se da ladit to uz ji nekdo prolomil? myslim ze neco rikali ze je to pekne zabezpeceny.
Re: GT-R
Napsal: 19.05.2009, 20:45
od yHCov
taky sem měl v práci, zatim 2..první si tam nechával dávat neskutečně debilní vejfuk z austrálie, něco tak nepřesnýho sem dlouho neviděl-až mi byla hanba to tam dát.Jedna část před vlnovcem byla přetočená oproti druhý, že se musely vyndat štefty z příruby a šponovat a šponovat. Zajímavý že někdo kdo má na takový auto si kupuje takový sajrajty a stěžuje si že amuse stojí 50. Imho příruba k zadní části vejfuku zasahovala minimálně 5mm do trubky.
Další si nechávali měnit oleje v převodovce, má to fakt promakanej systém.
V manuálu psáno jest že při rychlym ježdění 4000+ rpm se maj oleje v motoru a skříni měnit po 2tis tkm
.
Ceny origo náplní, kotoučů a jiný spotřebky radši nebudu psát, nebo by tu někdo mohl spadnout ze židle..
Zarazilo mě že má vzadu ocelovou nápravnici, třeba Zko je oproti GTR dost lowend a má jí duralovou,napadlo mě že potřebovali víc hmotnosti co nejníž, ale je mi to stejně divný.
Zatím oba majitelé měli verzi s launch controlem a ani jeden nevyzkoušel.Jeden se ktomu vyjádřil slovy "kdo by se rozjížděl s motorem vytočenym do čtyř se čtyřkolkou co má 500 koní" ..Co na to říct
Re: GT-R
Napsal: 20.05.2009, 18:54
od Peca
A o tom to je - GT-R je "levne" na porizeni ale s brutalnima provoznima nakladama. A jelikoz je tak levne, ze na nej prechazeji i napr majitele 350Z, muzou se mezi nimi najit taci, kterym prijde 50k za vyfuk moc.
No a k tomu launch controlu, to je jednoduche. Zapnes launch control, ztratils zaruku, takze se jim nedivim ze to nezkouseli.
Re: GT-R
Napsal: 20.05.2009, 20:09
od Svobda
Tak ,ale kterej sportak s 500 koniky neni drahej na udrzbu ? To jsou vsechny .
Re: GT-R
Napsal: 20.05.2009, 22:22
od Bobeš
je to tak...jakmyle to vypneš padne záruka.... nekdo mi to řikal když to vypnou tak oprava stojí ranec...
Re: GT-R
Napsal: 20.05.2009, 23:03
od tomita
Neda mi to nenapsat, ale skouknul jsem ty stranky
http://gtr.cr/ a v sekci video je hned u prvniho napsano "..(na celorocnich pneu!!).."
To si snad dela srandu, ne????