Nevie niekto nahodou ako reaguje tento system na pridanie turba? Ci to dokaze fungovat do urciteho plniaceho tlaku bez dalsich uprav systemu. Jedna sa o ele-mechanicky system vstrekovania pouzivany dost bezne tak do zaciatku 90. rokov, kde snimanie prietoku je robene cez klapku, ktora je priamo napojena na "rozdelovac" vstrekovania a tym davakuje palivo. Prikladam aj obrazok:
To napravo od 14ky je snimacia klapka, 8 je mechanicky "rozdelovac" vstrekovania.
OT: Turbo do systemu KE-Jetronic
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
OT: Turbo do systemu KE-Jetronic
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: OT: Turbo do systemu KE-Jetronic
na takovem projektu ted pracujeme, bohuzel pro nase uceli budeme muset s vetsim turbem provest prestavbu na ele vstrikovani s externi ridici jednotkou..
nejhorsi je, ze nemuzes pouzit zadny piggy back system ptz vstriky jsou rizene mechanicky tlakem paliva..
smes muzes regulovat pouze sroubem na vaze vzduchu s rozdelovacem paliva..
nejhorsi je, ze nemuzes pouzit zadny piggy back system ptz vstriky jsou rizene mechanicky tlakem paliva..
smes muzes regulovat pouze sroubem na vaze vzduchu s rozdelovacem paliva..
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Turbo do systemu KE-Jetronic
No co som zistil zatial ja, tak ide to celkom lahko osetrit pridavnym vstrekom (1-2) riadenym jednotkou, ktora ma ako vstup otacky a tlak v sani. Programuje sa cez PC. Sice to nieje uplne riesenie (kedze to napr neriesi predstih), ale vraj to funguje velmi dobre.
http://www.splitsec.com/products/aic1/aic1ds.htm
http://www.splitsec.com/
http://www.splitsec.com/products/aic1/aic1ds.htm
http://www.splitsec.com/
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: OT: Turbo do systemu KE-Jetronic
nevim jak to mas reseny ty, ale ten nas vstrik misto kereho by se dal ten tvuj je rizeny je taky rizeny rozdelovacem paliva (u nas), stejne jako ostatni, pouze jeho otevirani je elektronicke a ne na zaklade tlaku pred tryskou.. bohuzel tim ze je to rizene rozdelovacem paliva s vahou vzduchu tak se nemuze nahradit, tim jak by pulzoval tak bym atl rozdelovac a nevznikal by takovej tlak pred hlavnimi vstrikovaci.. taky nevim jak moc by mel byt velkej ten vstrikovac aby stihal davat palivo do naseho dvouapul litroveho motoru priplnym boosu, nevim jestli maj tohle nejak reseny, kazdopadne za tu cenu je to pro nas nevyhovujici..
do jakyho auta to mas? co davas za turbo? kolik chces plnit?
do jakyho auta to mas? co davas za turbo? kolik chces plnit?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Turbo do systemu KE-Jetronic
Ja to nedavam do nicoho este, len predbezne zistujem moznosti.
K tomu vstrekovacu. Mam pocit, ze si ma asi nepochopil. To zariadenie a vstrekovac su PRIDAVNE, tzn. vsetko co je tam ostava, len sa vsadi do sania dalsi vstrekovac, ktory bude dodavat to palivo navyse k seriovemu. Daval to chlapik do MB 300E (dva pridavne vstrekovace) a funguje mu to uplne v pohode. Ma zmes okolo 12:1 az do konca otacok pri tlaku 0.5 baru (co mu staci na skor 45-50% narast vykonu).
http://www.benzworld.org/forums/w124-e- ... 03-tt.html
http://mbworld.org/forums/e-class-w124/ ... -help.html
Uzivatel RBYCC
K tomu vstrekovacu. Mam pocit, ze si ma asi nepochopil. To zariadenie a vstrekovac su PRIDAVNE, tzn. vsetko co je tam ostava, len sa vsadi do sania dalsi vstrekovac, ktory bude dodavat to palivo navyse k seriovemu. Daval to chlapik do MB 300E (dva pridavne vstrekovace) a funguje mu to uplne v pohode. Ma zmes okolo 12:1 az do konca otacok pri tlaku 0.5 baru (co mu staci na skor 45-50% narast vykonu).
http://www.benzworld.org/forums/w124-e- ... 03-tt.html
http://mbworld.org/forums/e-class-w124/ ... -help.html
Uzivatel RBYCC
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: OT: Turbo do systemu KE-Jetronic
jasne ja sem te pochopil, jenom sem zas premyslel dopredu jak bych to udelal na svym motoru..
kazdopadne jsou na trhu jiny jednotky pro rizeni dalsich vstriku nez to co si posilal a jsou dokonce levnejsi nebo stejne drahe ale od renomovanych znacek.. videl sem apexi a greddy..
akorat by sis musel udelat bungs na normalni vstriky co se pouzivaj do elektronickejch vstrikovani..
urcite by to slo, ale primo na nas motor by se nam to nevyplatilo, my si predelame sely vstrikovani na elektro s mapem a pojedem na externi jednotku, mame docela velky turbo tak ho chceme vyuzit naplno
kazdopadne jsou na trhu jiny jednotky pro rizeni dalsich vstriku nez to co si posilal a jsou dokonce levnejsi nebo stejne drahe ale od renomovanych znacek.. videl sem apexi a greddy..
akorat by sis musel udelat bungs na normalni vstriky co se pouzivaj do elektronickejch vstrikovani..
urcite by to slo, ale primo na nas motor by se nam to nevyplatilo, my si predelame sely vstrikovani na elektro s mapem a pojedem na externi jednotku, mame docela velky turbo tak ho chceme vyuzit naplno
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Turbo do systemu KE-Jetronic
Tak to hej. Ked uz sa ide vyssie tlakom tak sa oplati prerobit system, napr megasquirt 2.tsin píše:jasne ja sem te pochopil, jenom sem zas premyslel dopredu jak bych to udelal na svym motoru..
kazdopadne jsou na trhu jiny jednotky pro rizeni dalsich vstriku nez to co si posilal a jsou dokonce levnejsi nebo stejne drahe ale od renomovanych znacek.. videl sem apexi a greddy..
akorat by sis musel udelat bungs na normalni vstriky co se pouzivaj do elektronickejch vstrikovani..
urcite by to slo, ale primo na nas motor by se nam to nevyplatilo, my si predelame sely vstrikovani na elektro s mapem a pojedem na externi jednotku, mame docela velky turbo tak ho chceme vyuzit naplno
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: OT: Turbo do systemu KE-Jetronic
kazdopadne dej vedet az se do neceho pustis..