Stránka 1 z 5
tech. údaje 1.8T
Napsal: 15.06.2009, 16:34
od kyrka
zdarec chlapci,potreboval bych vedet kolik cca vazi motor 1.8T ,myslim ze se oznacuje CA18DET,nebo se pletu? dale bych potreboval vedet jeho rozmery,a co unesou seriove vnitrnosti,pak cca porizovaci naklady...,pokud jsou to blby otazky,sorry,ale jsem to poprve,a mam o tento motor zajem,a zajimavy umysly...,takze diky pokud nekdo mate odpovedi na moje otazky..
edit: ted me jeste tak napadlo ze to vlastne potrebuju vedet tyto udaje s prevodovkou...
diiiky
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 16.06.2009, 07:53
od kenivruh
No vidis, prave preto ze si tu "poprve" tak by si mal mat aspon trochu snahu popozerat forum a pouzit take ze "hledat" alebo "search"
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 16.06.2009, 08:38
od kyrka
kenivruh píše:No vidis, prave preto ze si tu "poprve" tak by si mal mat aspon trochu snahu popozerat forum a pouzit take ze "hledat" alebo "search"
to jsem pouzil,snad i driv nez sem se registroval,ale tim si nejsem jiste,no kazdopadne mi to nic ohledne meho dotazu nenaslo...
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 16.06.2009, 11:37
od kenivruh
long block ~ 95 kg
zotrvak ~ 12.3 kg
spojka ~ 6.5 kg
sacie zvody ~ 5.5 kg
vyfukove zvody ~ 4.4 kg
prevodovka ~ 41.6 kg
Co sa tyka rozmerov to asi tazko ma zmerane a co sa tyka toho co znesu seriove vnutornosti tak o tom su tu popisane cele romany.
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 16.06.2009, 11:55
od kyrka
diky za tu vahu,a jdu se podivat po tom co udrzej ty vnitrnosti..
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 16.06.2009, 12:36
od kyrka
tak jsem asi slepej,ale nenasel jsem to s tema vnitrnostma..sorry..
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 16.06.2009, 15:45
od blázen
písty přes 500hp (mobne je propálil až u 650hp)
klika 500hp (mobne na ní jestí dodnes se 705 whp)
ojnice 400hp (na SXOC se jim ohýbali po tomto výkonu)
blok - nezjištěno
spojka tak 300hp a už se hodně rychle opotřebí a umře
seriové turbo snese 1,2-3 bar a dlouho taky nevydrží (cca 230hp)
unese to mnoho a pokud přemýšlíš o velkým výkonu je třeba kovaných internals
kovaný motor stojí tak kilo.. turbo pro takový motor tak 40 - 50 .
vše bez práce..
pokud si nováček,tak si dle mě ty náklady ani neumíš představit..
a ano vše tu najdeš.. mě to trvalo asi 3minuty
abych nezapoměl pro nováčka - jiní určitě pochopí ,že výdrž dílu se bude odvíjet od ladění a naladění..spálit písty jde i na seriovým motoru,taktéž ohnout ojnice a zničit blok i kliku
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 16.06.2009, 16:38
od kyrka
blázen píše:písty přes 500hp (mobne je propálil až u 650hp)
klika 500hp (mobne na ní jestí dodnes se 705 whp)
ojnice 400hp (na SXOC se jim ohýbali po tomto výkonu)
blok - nezjištěno
spojka tak 300hp a už se hodně rychle opotřebí a umře
seriové turbo snese 1,2-3 bar a dlouho taky nevydrží (cca 230hp)
unese to mnoho a pokud přemýšlíš o velkým výkonu je třeba kovaných internals
kovaný motor stojí tak kilo.. turbo pro takový motor tak 40 - 50 .
vše bez práce..
pokud si nováček,tak si dle mě ty náklady ani neumíš představit..
a ano vše tu najdeš.. mě to trvalo asi 3minuty
abych nezapoměl pro nováčka - jiní určitě pochopí ,že výdrž dílu se bude odvíjet od ladění a naladění..spálit písty jde i na seriovým motoru,taktéž ohnout ojnice a zničit blok i kliku
diky moc,v tomto foru se moc zatim nevyznam a proste pres hledaní mi to nejak neslo,tak sorry...
jinak tohle "výdrž dílu se bude odvíjet od ladění a naladění..spálit písty jde i na seriovým motoru,taktéž ohnout ojnice a zničit blok i kliku" je logicky u kazdyho motoru...
jen nemam zkusenosti s CA18DET,a vubec s japoncema,do ted jsem u koncernu,ale uz me to sere,a proto se zacinam predtim nez neco udelam vyptavat abych dopredu vedel...
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 16.06.2009, 20:43
od doublejay
To hledani funguje podobne jako na Google, pokud umis tam, budes umet i tady. Pokud ne, smuuuula... Je to o klicovych slovech, kdyz se nevede, zkus zadat pozadavek jinak a nekdy si dej pozor na diakritiku, neni to totez. Spousta prispevku je od kluku ze Slovenska, tak pamatuj i na tuto moznost a ver mi, ze pravdepodobne vsechno, co muze zacatecnik potrebovat vedet, tady uz bylo nekolikrat popsano a mnohokrat rozebrano.
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 18.06.2009, 18:01
od Kentoya
vždy je dobré do podpisu napsat odkud jsi, potom ti je schopen někdo ze zkušenějších schopen podat info přímo, když si za ním zajedeš a on se ti ozve, takhle se na tebe vybodne
jinak jsi schopen zvýšit odolnost seriových vnitřností pomocí cryo technologie, která je zde na foru k dispozici, a osobně kdyby ti někdo radil že je to k hovnu, tak mu nevěř a zajed si do Kyšic a dostaneš špičkové poradenství, taky se ti dostane akorát přihlouplých názorů jak je to zbytečné
a jinak k těm cenám na co to vyjde, jak tu psal tuším blázen, tak počítej dalších minimálně 50 na jednotku s nalazením, seriová je na výkony nad 300hp dle mého názoru zdela na velký kulový, ale opět jsou zde lidi kteří budou tvrdit že to není pravda, ale zatím jsem neviděl jet CA motor lépe jako můj na seriové jednotce, to ale neznamená že takový motor není, jen tvrdím že seriová jednotka je nad 300hp naprd
takže pokud ti stačí výkon do 300hp je to ještě levné, pokud nad 300 tak už sypeš
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 18.06.2009, 21:12
od blázen
seriová jednotka je v pohodě i výš..jen ji naladit.. jsou daleko silnější CA na seriové ECU... a jezdí.. nicméně jsou lepší jednotky.. k tomu mrazení.. si můžeš přečíst v návodech..nevidím zázrak v mrazení pístů
jsou všci vhodné a nevhodné
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 18.06.2009, 22:18
od Kentoya
netvrdím že neexistují CA motory se seriovou jednotkou nad 300hp, jen tvrdím že je nesmysl to ze seriové jednotky, která je pomalá, ždímat, a dále tvrdím že u nás v celém bývalém československu jsem neviděl S13 s motorem se seriovou jednotkou která by jela rychleji jako moje (ale možná tu je)
a k tomu cryo, věř že zrovna písty mají obrovský význam, a obzvláště Wiseco písty, jen zatím nemám potřebu psát na forum proč, jsou tady jiní odborníci kteří umí anglicky a teoreticky vědí všechno, já jsem jen praktik který se podívá a ví proč a teorie ho nezajímají
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 19.06.2009, 06:44
od blázen
wiseco na ně garantuje 700koní..tak nevím k čemu by to bylo..ale můžeš to klidně napsat.. rád si to přečtu.. u nás zatím žádné CA se seriovou jednotkou nad 350k nejezdí.. nejrychlejší bude mít raddy.. má už to doladěné a měl tam i 1,4bar na o dost větším turbu než byla naše T28.. hlavně to má upravené po stránce paliva. Tvrdit mít nejelo nikomu líp se dá až po vítězsví nad všemi na 400m
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 19.06.2009, 07:03
od raddy
kentoya, ty si zase napisal kopec ko pardnom hluposti.... a ja som videl s13 so seriovou ecu, seriovymi vstrekmi a seriovou downpipe ktora mala vykon 320k a bolo to vdaka tvojim zazracnym rukam, ktore sa toho motora dotkly a odlahcili jeho rotacne hmoty. ty ides rozpravat ze seriova ecu je POMALA? je to absolutny nezmysel, rychlost seriovej ecu nema nic spolocne s vykonom motora a kdo ma rozum, to lahko pochopi. na seriovej ecu je mozne bez akychkolvek problemov dosiahnut minimalne 500k. pisem to len preto, aby ti nahodou niekdo neuveril. jedine co zdimas, su pekne hluposti, ktorym ani nerozumies a to s tou hranicou 300k pises naozaj presvedcivo, skoda ze je to len dalsi nezmysel. jo a aky cas na 400m si teda spravil s tou tvojou najrychlejsou seriovou ecu v ceskoslovensku? bolo to aspon tolko co ta zelena s13 od galanty v piestanoch? a este by si nam mohol prezradit, ze kdo ti naladil tu najrychlejsiu ecu, s tym special motorom tam mas urcite moc speci cip...
Re: tech. údaje 1.8T
Napsal: 19.06.2009, 09:05
od Jimmbo