Stránka 1 z 1
Pro Kentoyu
Napsal: 24.07.2009, 22:25
od petafm2
to se chci specialne zeptat jen vas
je velky problem kdyz se daji vacky zpet do hlavy a nenamazou se ty drzaky a samotne vacky ani olejem ani tim spesl engine lubrikantem? myslim, jako jsou vacky, suche, hodi se do hlavy, utahnou se ty drzaky a hotove.. pak nez se ppoprve nastartuje motor tak naprazdno bez palivove pojistky parkrat protocit at se vse promaze a pak normalne startovat.. ze se to pak promaze automaticky temi kanalky co dodavaji olej na tech dotykovych ploskach vacek nebo se to proste musi namazat jak se vacky davaji dovnitr at se utahnou ty drzaky s olejem uvnitr?? (mohlo by to bez toho kdyz se to udela, potom zpusobit jakesi huceni z hlavy??
diky moc...
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 24.07.2009, 22:35
od Peca
Prosimte na osobni vzkazy jsou tu osobni zpravy. Nebo pokud mas technicky dotaz, prislusne to tema pojmenuj
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 24.07.2009, 22:47
od mauglie
Vše vždy pořádně nalubrikovat... lolitami počínaje,motorem konče
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 25.07.2009, 09:44
od blázen
mazat...ale hučet hučí většinou suché gufero
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 25.07.2009, 09:49
od Kentoya
asi takhle, olej je tam za chvilku, jak na ložiskách, tak nosech co ovládají ventily
teoreticky, pokud nebyly vačky a jejich uložení odmaštěné jakýmkoliv odmaštovadlem, tak se určitě nic nestane, stačí jakýkoliv zbytkový olej co tam zůstal, aby to vydrželo první start, ale každopádně je lepší to namazat
hodně lidí z toho dělá vědu, ale zkus si dát tři kapky oleje na brzdový kotouč z obou stran na každou brzdu a zkus zabrzdit a potom napiš jak dlouho trvalo než jsi se oleje na brzdách zbavil, olej je svině která drží, psal jsem to obrazně, tak se nezabij
ale každopádně jak jsem napsal předtím namaž a máš jistotu a klid, a to hučení bych musel slyšet abych to alespon tipnul
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 25.07.2009, 15:39
od Bart34
nj, vydrzi...ale v poreznich destickach (proto to nebrzdi) a ne moc na vylestene vacce ne?
Ja bych to zalil aspon trochu zezhora, nez nasadim ventilovy vika.
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 25.07.2009, 18:09
od wori
Hucat moze aj velmi napnuty rozvodovy remeň.
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 25.07.2009, 19:33
od petafm2
perfektni odpovedi:)
jinak to huceni, ja si taky myslel moc natazeny timing belt... ja to shodim dolu a udelam znova - mam blbej pocit kvuli tem vackam do pr...
jinak kdyz mam rozvodak tedka s vackama nahozeny, jak sundam vsecko (vsecky remenice, predni kryty oba na rozvodak a kryty vacek ) taka povolim napinaci kladku rozvodaku, musim ho sundat abych mohl povolit drzaky od vacek -ne uplne treba jen zlehka a namazat to - nebo ten rozovdak jak je nahozeny tak vacky stahuje zepredu dolu a jakoby vytvarel tlak smerem dolu na ty kola vacek a tudiz musi rozvodak pryc...? (nechce se mi totiz znova nahazovat a zarovnavat znacky... dik moc
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 25.07.2009, 21:55
od wori
Teraz to uz nemusis znova mazat tie vacky, ked ti to uz vrcalo tak sa tam olej dostal. Nepoprehadzoval si medzi sebou tie drziaky co drzia vacku?
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 26.07.2009, 10:36
od 935Baby
mauglie píše:Vše vždy pořádně nalubrikovat... lolitami počínaje,motorem konče
prej lolitami počínaje
jinak k těm zvihátkům, když se vyndají z motoru tak se mají pořád udržovat v olejové lázni, tuším že je to zmiňované v manuálu...
BTW: kdo si myslí že při sestavování motorů v továrně Nissan se s tím srali a mazali vačky? Já myslím že nemazali
Pokud náhodou ano tak jen o ranní a odpolední směnu
Doufám že nebyl můj motor sestaven o noční
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 26.07.2009, 15:19
od petafm2
ne ne drzaky jsou hezky podle cisel a podole exhaust/intake camshaft...(mel jsem to i odstavene presne podle poradi uz predtim jak jsem to rozebral presne jak to ma prijit...
takze tedka uz to je fuk;) ale ten rozvodak aspon povolim na zkousku jeste raz (v prstech se to musi dfat pretocit o nejakych 90 stupnu je tak? na nejdelsim miste - od saci vacky (leve) dolu od napinaci kladky ...
Re: Pro Kentoyu
Napsal: 26.07.2009, 20:07
od Kentoya
trochu ho povol a uvidíš