Stage 2
Napsal: 12.11.2009, 10:36
Potřebuji vědět co potřebuji za věci na tuto úpravu ,turbo bude asi S14 T28. Někde to tady bylo ale nemůžu to najít.
Určitě budu pořizovat 444cc vstřiky , ale někde tady od někoho byl seznam co všechno potřeba a tam byli ty střiky i napsaný ale je to tak rok možná více nemužu to dohledat. Kolik se dosáhne zhruba koní 250-260k ?blázen píše:Nech upravit chip pro 444cc vstřiky a dej je tam pokud chceš foukat max
No stohodle seznamu mi chybí turbo a boost control ale třeba ty vstřiky tady uvedený nejsoukenivruh píše:* Free flow air filter
* Free flow exhaust
* Boost controller to achieve 15psi boost pressure
* Uprated intercooler
* T28 turbo from an S14 200SX
* Super unleaded fuel (>97 RON)
* Uprated fuel pump
Peca píše:Kytte jak dlouho ses na tomto foru? Stage 2 je delana pro seriove vstriky. Na 444cc budes potrebovat stage 3 (ostatne viz odkaz od Mirka), ale spis naladit ECU "na miru"
Tak když už jsme jednou přistoupili na označování pomocí Stage X podle h-dev, měli bysme se toho držet. A právě vstřiky a AFM u S3 je hlavní rozdíl oproti S2. S2 chip je delany pro urcitou konfiguraci, na 444cc vstriky bys ho musel upravit > uz to neni S2blázen píše:Peca píše:Kytte jak dlouho ses na tomto foru? Stage 2 je delana pro seriove vstriky. Na 444cc budes potrebovat stage 3 (ostatne viz odkaz od Mirka), ale spis naladit ECU "na miru"
Stage sem stage tam, můj názor je, že stage 2 jen s jinýma vstřikama je pořát stage dva i s jinou afm
Hm bez komentare.blázen píše:. na vstřikách a AFM absolutně nezáleží, ty ve své podstatě AFR neovlivní
¨jestli máč na motoru 370cc nebo 444cc vstřiky a pro ně upraveny ty stage2 chipy a budeš tlačit třeba 0,6bar výkon musí být stejný a asi i ta AFR bude stejnáPeca píše:Hm bez komentare.blázen píše:. na vstřikách a AFM absolutně nezáleží, ty ve své podstatě AFR neovlivní
Kytt: Jo na T28 do 1 baru ti staci seriove vstriky