Sorry, že zakládám zase nový Topic.
Pročítal jsem toto fórum, kterak i zahraniční fora a dočetl jsem se, že se na S13 dělalo víc poměrů diferenciálu, je to pravda?
Někdo ve FAQ tady psal, že pro Evropu pouze jeden poměr.
Můžete mi prosím někdo osvětlit, jak to teda je?
Popř. jestli jsou záměný dify z S12, či S14
A když už jsme teda u toho, jaký poměr mají Evropské S13 a jaké všechny se dají sehnat, pokud se teda sehnat vůbec dají.
Jo a ještě prosím jestli někdo náhodou nemá poměry originální skříně na CA18DET
Díky moc
Michal
Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky
Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky
Převodovka u CA:
1. 3.592
2. 2.057
3. 1.361
4. 1.000
OD 0.821
R. 3.657
Final 3.916
Nevim jestli jsou diffy záměnný z s12, ale z s14 určitě. Ale proč to dělat když diff z manuálu má poměr 3.692 a z automatu 3.916.
Japonský 180sx maj snad 4.08 mam pocit a rb20det skyline 4.3
1. 3.592
2. 2.057
3. 1.361
4. 1.000
OD 0.821
R. 3.657
Final 3.916
Nevim jestli jsou diffy záměnný z s12, ale z s14 určitě. Ale proč to dělat když diff z manuálu má poměr 3.692 a z automatu 3.916.
Japonský 180sx maj snad 4.08 mam pocit a rb20det skyline 4.3
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky
Moc díky.vrtas píše:Převodovka u CA:
1. 3.592
2. 2.057
3. 1.361
4. 1.000
OD 0.821
R. 3.657
Final 3.916
Nevim jestli jsou diffy záměnný z s12, ale z s14 určitě. Ale proč to dělat když diff z manuálu má poměr 3.692 a z automatu 3.916.
Japonský 180sx maj snad 4.08 mam pocit a rb20det skyline 4.3
Abych to dobře pochopil, manuál, co máš třeba Ty má poměr 3,692, zatímco automat má poměr 3,916?
Díky
Michal
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky
s13 diferák r200 eu verze má 3.916 o automat verzi manuál nic nezmiňuje
s14 diferák r200v má 3.692 s manuálem a 3.916 s automatem
s14 diferák r200v má 3.692 s manuálem a 3.916 s automatem
Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky
Jojo, manuál má 3.6 a automat 3.9.
Já mám teď poměr diffu 4.363, ale moc se mi to nezdá. Tak buď budu dávat 4.08 a nebo 3.9, kterejch tu mam dost.
Moje s14 ze který mam SRko měla 3.6
Já mám teď poměr diffu 4.363, ale moc se mi to nezdá. Tak buď budu dávat 4.08 a nebo 3.9, kterejch tu mam dost.
Moje s14 ze který mam SRko měla 3.6
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poměr diferenciálu + převodové poměry CA18 DET převodovky
funkce hledat...resilo se to..zamykam...
forum/viewtopic.php?f=146&t=10264&hilit=staly+prevod
forum/viewtopic.php?f=146&t=10264&hilit=staly+prevod
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde