Stránka 1 z 1
XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 18:28
od mauglie
Co si myslíte o XTD je jasné, myslím si to samé, ale co třeba setrvačníky od nich, máte někdo zkušenost?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XTD-LIGH ... ccessories
Vím o možnostech z UK - DW (250Ł) nebo od Apexperformance (JUN 289Ł, AP 265Ł) + doprava ale zase bez cla, které by na setrvák z USA taky nemuselo být.
Cenový rozdíl mezi ověřeným a XTD je pramalý, čili by rozhodování mělo být snadné, ale i přes to mi to nedá se zeptat na názor ostatních, neboť třeba na KA24DE DW a AP setrváky nemají, zatím co XTD ano.
Díky
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 18:36
od jagy
XTD setrvaky jsou narozdil od spojek ok. Ale bacha na realnou vahu. Radi uvadeji na ebayi nizsi vahu, nez ve skutecnosti ma.
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 18:41
od mauglie
Jestli by byla do 7kg, tak ok.
Upřímně mám trochu obavy z odvrtaného středu.
A co třeba vyváženost? Nevypadá, podle foto, že by byl vyvažovaný.
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 18:53
od blázen
taboo psal na TF o lehkých setrvačnících a dospěl k závěru,že jsou v podstatě poměrně nahovno ..možný bych investoval ty peníze jinde
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 18:56
od mauglie
Můj sériový je popraskaný, a když už měnit, rád bych motoru o něco ulehčil.
Btw nevíte někdo jestli má CA18DE stejný setrvák jak DET? Díky.
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 18:57
od jagy
Ani Fidanza neni vyvazena... to maji ve FAQ napsano. Taky tam ale pisou, ze vyvazeni neni nutne.
XTD asi taky nebude vyvazene.
S lehkym setrvakem nemam zkusenost u turba, ale u atmo je to supr. Napr. dost Hond TypeR ma uz v serii hodne lehkej setrvak.
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 19:00
od blázen
ono to u těch NA jako integra důležité bude, protože ten motor sám o sobě moc síly nemá a každé odlehčení bude pro něj jen plus a projeví se.. silné turbo.. z velkým lagem ..setrvák nepomůže,na dobře pružném motoru si to hravě poradí i se seriovým,navíc u větších výkonů bude ten setrvák těžký asi pevnější..
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 19:48
od mauglie
Tak poštovné 50$. Nic se upravovat nemusí, díry sedí na OEM přítlačák.
Podle mne těžší neznamená pevnější.
Budu brát novou spojku, tak bych rád, aby její životnost byla co nejdelší, na což má vliv i povrch setrváku. A prasklinky na OEM podle mne o ledasčem vypovídají - byla na něm sériová spojka.
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 21:11
od vmille
Mam XTD setrvak na 300zx funguje dobre, nejlepsi je dat odlehcene remenice, setrvak, kardan, pak je to pecka.
Vyvazeny neni, doporucuji pri go vyvazit jako komplet s klikou.
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 21:16
od mauglie
vmille píše:Mam XTD setrvak na 300zx funguje dobre, nejlepsi je dat odlehcene remenice, setrvak, kardan, pak je to pecka.
Vyvazeny neni, doporucuji pri go vyvazit jako komplet s klikou.
Rád bych nechal vyvážit zvlášť klikovou hřídel a případně - možná vůbec - zvlášť ještě setrvák s přítlačákem.
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 21:17
od Kentoya
DE je jiný jako DET
DE je lehčí
v podstatě si myslím že ideální je keramika se setrvákem DE na náš motor do 300 kobyl, ale berte mě s rezervou
Re: XTD setrvačníky
Napsal: 29.03.2010, 21:28
od mauglie
OK, zatím použiji z DE, je v podstatně lepším stavu než můj DET.
Nad 300hp už DE raději ne?