KLEPANIE CA18DET
KLEPANIE CA18DET
zdrawim, kupil som tu na fore s13tku.. po "GO", chlapik vravel ze kupil auto s klepajucim motorom, po rozobrati zistili ze treba velke loziska a ze kluka je oka.. tak kupili spodnu cast CAcka a vymenili loziska..
to je asi vsetko..
kupil som ho v lete.. najazdil 1200km.. a klepanie zacalo
zahadnejsie je ze ked je motor chladny.. po dni statia..a nastartujem tak nepocut klepot.. klepanie sa ozve vzdy az vtedy ked je motor zohriaty.. vtedy pocut eveidentne klepot aj ked je kapota zavreta..
ked citam o klepani a loziskach, vravia ze ak je to spodok motora tak ten klepot pocut ked je motor studeny najviac.. no ja ho nepocujem ked je studeny.. len ked sa zahreje.. a to pri volnobehu aj ostatnych otackach..
tak isto vravia ze klepanie na kluke sa prejavi hlavne od 2.500-3.500rpm.. no ja pocujem klepot ked je motor zohriaty i pri volnobehu 700rpm..
neviem ci mam hned zhanat nove CAcko..alebo je sanca ze to nebudu loziska akluka.. ale nieco ine?
kto by mal skusenost s klepajucim motorom.. dik
to je asi vsetko..
kupil som ho v lete.. najazdil 1200km.. a klepanie zacalo
zahadnejsie je ze ked je motor chladny.. po dni statia..a nastartujem tak nepocut klepot.. klepanie sa ozve vzdy az vtedy ked je motor zohriaty.. vtedy pocut eveidentne klepot aj ked je kapota zavreta..
ked citam o klepani a loziskach, vravia ze ak je to spodok motora tak ten klepot pocut ked je motor studeny najviac.. no ja ho nepocujem ked je studeny.. len ked sa zahreje.. a to pri volnobehu aj ostatnych otackach..
tak isto vravia ze klepanie na kluke sa prejavi hlavne od 2.500-3.500rpm.. no ja pocujem klepot ked je motor zohriaty i pri volnobehu 700rpm..
neviem ci mam hned zhanat nove CAcko..alebo je sanca ze to nebudu loziska akluka.. ale nieco ine?
kto by mal skusenost s klepajucim motorom.. dik
Re: KLEPANIE CA18DET
Pokud neměnil při GO olejovou pumpu bude lepší rozebrat motor a zkontrolovat.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition
Re: KLEPANIE CA18DET
hladam videa na youtube s klepajucim motorom.. no podla zvuku ked klepe na kluke tak to je iny zvuk ako mam ja.. ale neviem mozno je to len v skorom stadiu a neskor by to bolo take zretelne.. al ebo je sanca ze to budu hydra alebo nieco ine..
no ked sa olej zohreje..a motor bezi 20 minut.. tak to je pocut..
nahram to coskoro a skusim video uploadnut..
no ked sa olej zohreje..a motor bezi 20 minut.. tak to je pocut..
nahram to coskoro a skusim video uploadnut..
Re: KLEPANIE CA18DET
mě když klepal motor,tak by bylo hlavně při zátahu nebo šlápnutí na plyn a byl to takovej hnusnej kovovej až řechtavej zvuk ... a to to bylo celkem málo načatý
Re: KLEPANIE CA18DET
JA ten zvuk pocujem len ak zastavim, vystupim a som pri kapote..abo ju dvihnem..pocujem klepavy zvuk.. a to az ked je motor zohriaty..Sergeii píše:mě když klepal motor,tak by bylo hlavně při zátahu nebo šlápnutí na plyn a byl to takovej hnusnej kovovej až řechtavej zvuk ... a to to bylo celkem málo načatý
ked som v aute.. a aj ked motor vytocim na 5000rpm..nepocut klepot.. ani sa nejak nezvysuje s otackami..
tak neviem.
Re: KLEPANIE CA18DET
Když si otevřeš kapotu a stoupneš k motru a přidaš plyn klepe to? Jestli to s vyšima otačkama prestane klepat tak to asi jsou hydra.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: KLEPANIE CA18DET
alebo ma poskrabane olejove cerpadlo
treba zmerat tlak oleja
treba zmerat tlak oleja
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: KLEPANIE CA18DET
hmm... jak to jsou Big Ends - lagry - tak to vetsinou je neprijemny kovovy zvuk - u CA v rozmezi tech 2500-treba vys.. muze to byt i na volnobeh, vec se ma tak ale, ze to vetsinou zesili ten zvuk jak pridas plyn nebo pri zatezi - a naopak jak treba slapnes na plyn, motor zrychluje zrychluje a pustis nohu z pedalu (tak v ten moment tam je minimalni zatez na pisty (ptz i vstriky na sekundu prestanou bezet - tak v ten moment bys to slyset nemel.. jak to tak mas, tak to muzou byt fakt loziska kliky...
u hydrostel je to spise naopak - jak pridas plyn tak se to tak neozyva a hlavne to bude delat na volnobeh - a zvuk sam o sobe zni vic jak ja nevim, traktor nebo proste vic mechanicky ... u lozisek kliky to byva zvuk vice plechovy takovy proste na poslech neprijemny, usi trhajici ..
muzou to byt jeste loziska conrods - ojnic - to se ale poznat takhle moc neda... :/
druhý způsob:
da se to poznat jeste a urcit presneji kdyz vezmes stetoskop - nebo jednoduse klic na kola (ten krizovy typ (nebo i nejakou trubku s vetsimi koncovkami na koncich)- a poslechni si kazde misto na hlave - jeden konec klice na povrch a druhy k uchu a poslouchej - hydrostely by sly slyset na vrchu kolem ventiloveho vika - u svodu atd...
naopak klika - zespodu na vane to poslechni - melo by se to ozvat tam z te strany (cink cink... (at ti nekdo vytaci motor hezky a ty poslouchas.. jak se to moc napadne ozyva s otackami a uslysis to tam, tak klika ci mozna ojnice... (v obou pripadech na rozebrani)
treti zpusob:
jeslti nemas budik na tlak oleje, tak si porid a zmer kolik ti pumpa tlaci.. jak to bude moc nizko (cca pod 0,5 baru na volnobeh a 90°C olej (no zalezui jakou spec oleje tam pouzijes taky (u plne syntetiky ti to ale i u 5w40 neklesne pod 0,5baru u zdraveho motoru ) ale jakmile to bude fakt moc nizko, tak muzes pocitat s lagry (nekde jsem uz psal jak je to s tlakem oleje vuci vulim mezi lozisky atd...
u hydrostel je to spise naopak - jak pridas plyn tak se to tak neozyva a hlavne to bude delat na volnobeh - a zvuk sam o sobe zni vic jak ja nevim, traktor nebo proste vic mechanicky ... u lozisek kliky to byva zvuk vice plechovy takovy proste na poslech neprijemny, usi trhajici ..
muzou to byt jeste loziska conrods - ojnic - to se ale poznat takhle moc neda... :/
druhý způsob:
da se to poznat jeste a urcit presneji kdyz vezmes stetoskop - nebo jednoduse klic na kola (ten krizovy typ (nebo i nejakou trubku s vetsimi koncovkami na koncich)- a poslechni si kazde misto na hlave - jeden konec klice na povrch a druhy k uchu a poslouchej - hydrostely by sly slyset na vrchu kolem ventiloveho vika - u svodu atd...
naopak klika - zespodu na vane to poslechni - melo by se to ozvat tam z te strany (cink cink... (at ti nekdo vytaci motor hezky a ty poslouchas.. jak se to moc napadne ozyva s otackami a uslysis to tam, tak klika ci mozna ojnice... (v obou pripadech na rozebrani)
treti zpusob:
jeslti nemas budik na tlak oleje, tak si porid a zmer kolik ti pumpa tlaci.. jak to bude moc nizko (cca pod 0,5 baru na volnobeh a 90°C olej (no zalezui jakou spec oleje tam pouzijes taky (u plne syntetiky ti to ale i u 5w40 neklesne pod 0,5baru u zdraveho motoru ) ale jakmile to bude fakt moc nizko, tak muzes pocitat s lagry (nekde jsem uz psal jak je to s tlakem oleje vuci vulim mezi lozisky atd...
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Re: KLEPANIE CA18DET
pri vyssich otackach sa mi zda ze na chvilu to nepocut..potom znovu zacne..Design píše:Když si otevřeš kapotu a stoupneš k motru a přidaš plyn klepe to? Jestli to s vyšima otačkama prestane klepat tak to asi jsou hydra.
a zvuk je viac pravidelny..a nie uplne kov o kov ale skor mechanicky ako traktor.. kus
skusim popocuvat uvidim.kazdopadne skusim upnut aj video..
Re: KLEPANIE CA18DET
mě motor klepal po GO ... neměl jsem dostatek kapaliny v servu ... a taky klepal
Re: KLEPANIE CA18DET
[quote="raziel"]hmm... jak to jsou Big Ends - lagry - tak to vetsinou je neprijemny kovovy zvuk - u CA v rozmezi tech 2500-treba vys.. muze to byt i na volnobeh, vec se ma tak ale, ze to vetsinou zesili ten zvuk jak pridas plyn nebo pri zatezi - a naopak jak treba slapnes na plyn, motor zrychluje zrychluje a pustis nohu z pedalu (tak v ten moment tam je minimalni zatez na pisty (ptz i vstriky na sekundu prestanou bezet - tak v ten moment bys to slyset nemel.. jak to tak mas, tak to muzou byt fakt loziska kliky...
u hydrostel je to spise naopak - jak pridas plyn tak se to tak neozyva a hlavne to bude delat na volnobeh - a zvuk sam o sobe zni vic jak ja nevim, traktor nebo proste vic mechanicky ... u lozisek kliky to byva zvuk vice plechovy takovy proste na poslech neprijemny, usi trhajici ..
muzou to byt jeste loziska conrods - ojnic - to se ale poznat takhle moc neda... :/
vdaka za help.. pokusim sa spravit video..upnut..
snad to pomoze.. zatial to moze byt 50/50 kluka alebo hydra
u hydrostel je to spise naopak - jak pridas plyn tak se to tak neozyva a hlavne to bude delat na volnobeh - a zvuk sam o sobe zni vic jak ja nevim, traktor nebo proste vic mechanicky ... u lozisek kliky to byva zvuk vice plechovy takovy proste na poslech neprijemny, usi trhajici ..
muzou to byt jeste loziska conrods - ojnic - to se ale poznat takhle moc neda... :/
vdaka za help.. pokusim sa spravit video..upnut..
snad to pomoze.. zatial to moze byt 50/50 kluka alebo hydra
Re: KLEPANIE CA18DET
1) kliku od hyder rozpoznáš když umíš počítat, ale sakra rychle počítat, pokud se motor točí 800 za minutu tak klika klepne 800x a vačky jen 400x, když to máš v krvi (tu rychlost klepání) tak ani nemusíš umět počítat, ale dělá se to tak, vezmeš videokameru a natočíš 10 sec záběr, a potom těch 10 sec spustíš v počítači pomaleji a počítáš
hlavně to někdo časem vydávejte za svoje know how
2)a jinak ložiska kliky nejlépe poznáš, když auto rozjedeš a budeš ho držet okolo 3000 toček a nic by nemělo být slyšet, jakmile sundáš nohu z plynu a rozklepe se to na cca sekundu dvě, je to klika
3)a to že hydra netrhají uši, zatímco klika jo, no nevím, pokud klika trhá uši tak už musí být ložiska v takovém stavu že utrhneš ojnici, zatímco mě trhají uši hydra
takže na dvojku či trojku nehled a vem si k srdci bod 1
hlavně to někdo časem vydávejte za svoje know how
2)a jinak ložiska kliky nejlépe poznáš, když auto rozjedeš a budeš ho držet okolo 3000 toček a nic by nemělo být slyšet, jakmile sundáš nohu z plynu a rozklepe se to na cca sekundu dvě, je to klika
3)a to že hydra netrhají uši, zatímco klika jo, no nevím, pokud klika trhá uši tak už musí být ložiska v takovém stavu že utrhneš ojnici, zatímco mě trhají uši hydra
takže na dvojku či trojku nehled a vem si k srdci bod 1
Re: KLEPANIE CA18DET
takže místo keců radši rovnou 3 klipy jako ukázka:
http://media.sxoc.com/contributors/s13f ... endsAF.mp3 - tady máš lágry
http://media.sxoc.com/contributors/s...big-endsRB.avi - opět lágry
http://media.sxoc.com/contributors/s13faq/lifters.wmv - tady máš hydroštely
http://media.sxoc.com/contributors/s13faq/CASrattle.wmv - jen pro zajímavost jaký bordel může taky udělat nakřáplej CAS...
hmm, asi by jste si to Mr. Kentoya měl nechat patentovat nebo k tomu připsat aspoň "... © by Kentoya" aby Vám to nikdo za své nevydával... know how (najednou tu angličtina na fóru nevadí...
PS: mě teda rvou uši sedřené lágry daleko více (a nemusí být před rozpadem), už jen proto, že klepající hydra má každé páté auto a ten zvuk mi příjde celkem familiární nějak už... věc názoru každého individuální...
http://media.sxoc.com/contributors/s13f ... endsAF.mp3 - tady máš lágry
http://media.sxoc.com/contributors/s...big-endsRB.avi - opět lágry
http://media.sxoc.com/contributors/s13faq/lifters.wmv - tady máš hydroštely
http://media.sxoc.com/contributors/s13faq/CASrattle.wmv - jen pro zajímavost jaký bordel může taky udělat nakřáplej CAS...
k moji dvojce- použít něco na poslech (jako stetoskop) je absolutně normální metoda - co se používá všude po světě s jistotou můžeš určit zdroj... s tím tlakem je to jen jako potvrzení (ne jako určení - to mělo být spíš jako dodatek asi a ne bod č. 3)Kentoya píše: takže na dvojku či trojku nehled a vem si k srdci bod 1
Kentoya píše: hlavně to někdo časem vydávejte za svoje know how
hmm, asi by jste si to Mr. Kentoya měl nechat patentovat nebo k tomu připsat aspoň "... © by Kentoya" aby Vám to nikdo za své nevydával... know how (najednou tu angličtina na fóru nevadí...
PS: mě teda rvou uši sedřené lágry daleko více (a nemusí být před rozpadem), už jen proto, že klepající hydra má každé páté auto a ten zvuk mi příjde celkem familiární nějak už... věc názoru každého individuální...
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Re: KLEPANIE CA18DET
aby ses neposral kvůli know how, když příště použiju air regulátor, taky se budeš srát do mé osoby?
z těch ukázek toho poznáš,.... jakákoliv nahrávka je oproti sluchu u motoru k ničemu
o stetoskopu se nehádám, já používám prodloužení z goly jako stetoskop a funguje to, někdy i tyč od smetáku a to už od doby kdy jsi sral do plínek
takže se uklidni, já se taky uklidním, a necháme ho at si na to přijde sám JO?
a jestli se chceš hádat otevři nové téma raziel kontra kentoya
z těch ukázek toho poznáš,.... jakákoliv nahrávka je oproti sluchu u motoru k ničemu
o stetoskopu se nehádám, já používám prodloužení z goly jako stetoskop a funguje to, někdy i tyč od smetáku a to už od doby kdy jsi sral do plínek
takže se uklidni, já se taky uklidním, a necháme ho at si na to přijde sám JO?
a jestli se chceš hádat otevři nové téma raziel kontra kentoya