HICAS out
HICAS out
Nikde jsem to tu uspokojivě napsané nenašel,takže jak odpojit HICAS?Vyrobil jsem si místo něj náhradu a jak dál,pokud nechci měnit servopumpu,nebo jí půlit a zaslepovat?
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: HICAS out
Jde mi tedy o to,jestli stačí(na R32)propojit olejové vedení ještě před selenoidem rovnou zpět do zásobníku.Okruh by tedy místo:servopumpa-chladič-selenoid-cutoff ventil-hicas-zásobník byl:servopumpa-chladič-zásobník.Zbytek by se mohl teoreticky vyhodit,ale co elektrika?Zatím mám elektriku hicasu zapojenou a olej jsem vyřešil prozatím tak,že jsem propojil vzadu u hicasu přívodní trubky.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: HICAS out
tak jak píšeš.elegantnější je vyndat kosti z pumpy,nic složitého..řídící jednotka hicas musí zůstat zapojená-ovládá výkon posilovače.pokud to oželíš,můžeš vyhodit úplně vše..
Re: HICAS out
Dík.Asi oželím regulaci posilovače-přecijen se mi zdá zbytečné ssebou vozit přes 4 metry trubek
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: HICAS out
trubky můžeš vyhodit normálně,tím se nic nemění,tady jde o řídící jednotku a hlavně o její svazek,ten je možná větší,než ty roury..
Re: HICAS out
Ty kosti z pumpy-pokud se nepletu,tak od bandasky je pouze jeden přívod a dvě kosti(jedna předek,jedna zadek).Koukal jsem někde na forech,že pokud odpojují banjo na zadek,tak zaslepují propojení mezi pumpami.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: HICAS out
buď,anebo pumpu rozebereš a vyndáš z ní vrtuli,ještě lepší je použít jednokomorovou pumpu z jakéhokoliv starého Nissana