Stránka 1 z 4
SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 12:21
od infin1tty
nazdar..
rad by som sa opytal, ci ma niekto na slovensku srko v s13 kasli..a aky je postu so zapisom motora do Technicaku, ci to prejde cez obvodny urad dopravy..alebo sa cely swap robi nacierno?
vdaka za help
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 19:04
od jagy
Myslim, ze odpoved je jasna, kdo to jak dela.
Pokud to chces resit legalni cestou, tak se obavam, ze zaplatis hodne velkou castku za testy.
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 19:54
od Woyta
Do S13 se v Japonsku SR davalo. Mozna by sel sehnat nejakej papir od nissanu ale levnej urcite nebude.
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 19:57
od Iwan
je to asi ten isty postup jak pri legalnom prerobeni pravostraneho rideni na levostrane
proste neskutecna palba za testy, lepsie bude kupit s14
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 20:52
od DragonART
Pokud vim tak se 180SX (S13 s SR20DET) je to asi stejnej problém jako se skylinem. Ta se v evropě taky nikdy neprodávala... tudíš nemá evropskou homologaci.
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 21:14
od maca9
zbrus oznaceni SR20 a nikdo to nepozna proste 4 valce a hotovo, dyt dnes je motor branej jako nahradni dil takze se cislo nezapisuje. Myslim ze by si mel velkou smulu kdyby si prisel na nekoho kdo se v tom vyzna a pozna SR od CA
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 21:35
od Martin_534
no já když byl v nissanu pro papír na přestavbu kastle, tak mi říkali že sr do s13 není problém, cca 1000kč za papír
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 21:44
od maca9
Martin_534 píše:no já když byl v nissanu pro papír na přestavbu kastle, tak mi říkali že sr do s13 není problém, cca 1000kč za papír
no tak to je krasna cena
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 21:52
od DragonART
Martin_534 píše:no já když byl v nissanu pro papír na přestavbu kastle, tak mi říkali že sr do s13 není problém, cca 1000kč za papír
Tak to se hodí vědět
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 22:42
od Woyta
maca9 píše:Martin_534 píše:no já když byl v nissanu pro papír na přestavbu kastle, tak mi říkali že sr do s13 není problém, cca 1000kč za papír
no tak to je krasna cena
Narozdil od kol, za ktere chteji 4k velice luxusni cena.
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 22:52
od Fizzbiker
DragonART píše:Martin_534 píše:no já když byl v nissanu pro papír na přestavbu kastle, tak mi říkali že sr do s13 není problém, cca 1000kč za papír
Tak to se hodí vědět
nehlede na to ze v dnesni dobe hyper super tiskaren a scanneru neni problem papirek trosku upravit
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 21.06.2010, 23:01
od Martin_534
no na papíru na kastli byly vytlačený nějaký znaky aby to nešlo padělat a je možný, že dnes za to nissan bude chtít víc :-)
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 22.06.2010, 12:19
od infin1tty
volal som dnes do nissanu..
po telefone mi povedali, ze mozu mi vydat certifikat, na vymenu motora.. ale ze si ma zaregistruju, poslu formular, vypisem ho, ten pojde do Budapesti kde je centrala Nissanu, a tam to budu riesit...
CENA JE 150EUR..
co je dost.. uvidim ci to vobec budem takto riesit.
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 23.06.2010, 18:18
od jagy
Takhle se treba resi prestavba karoseri (ta je legalni), taky to posilaj do Budapesti a vydaji papir, ktery je potreba pro urad. Kazdopadne se mi nezda, ze by Nissan povolil vymenu CA za SR. Ale bylo by to fajn, kdyby to bylo realne za rozumne penize.
Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku
Napsal: 23.06.2010, 19:32
od Woyta
Do S13 se v pozdejsich letech daval a evropskou homologaci ma motor z S14. Takze tenhle swap bych asi videl jako povolenou upravu. RB bude asi problem.
U 120 a Rapida se taky dava casto dava motor 136. Technikovi se na evidencce Motor 136 v Rapidu 130 moc nelibil. Nastesti je zapsanej v technicaku.