Stránka 1 z 3
p: datsuny
Napsal: 29.06.2010, 21:36
od Kentoya
kluci jelikož mám hodně velké zdravotní problémy, další se mi kupí a nestíhám vydělávat, tak abych udržel dílnu nad vodou, musím něco prodat
jsem ochoten prodat svoje oba datsuny 280zx, jeden na švýcarských papírech, druhýho jsem měl na náhradní díly, jeden motoricky najeto 160 000, druhej 120 000km, je to samo orezlý, a snad ale kompletní, jsou k tomu navíc nějaký díly z motoru, hlavně klika s vyšším zdvihem, která se prodává na ebai hodně draho
stálo mě o všechno i s dopravou ke mě +- 80 000 a tyhle peníze bych chtěl
auta koupím časem znovu, ale jak zavřu dílnu, už ji neotevřu, nic jiného za prodejem není
Re: p: datsuny
Napsal: 29.06.2010, 23:12
od Peca
sry za OT, ale tohle mě mrzí
Re: p: datsuny
Napsal: 30.06.2010, 11:35
od infin1tty
keby som nemal na krku 200sx.. s jednym motorom KO, ktory sa sklada.. a s SRkom co caka nato aby bol vlozeny.. tak by som sa asi nechal zlakat na 280z
Videl som obe auta...To jedno co je pojazdne..je krasne..myslim ze zlatisty lak.. je to proste klasika, hned by som dotoho siel.. vela stastia s predajom prajem..
Re: p: datsuny
Napsal: 30.06.2010, 15:35
od Shuya
a nejake foto alebo tak je niekde?
Re: p: datsuny
Napsal: 30.06.2010, 20:22
od slik85
infin1tty píše:keby som nemal na krku 200sx.. s jednym motorom KO, ktory sa sklada.. a s SRkom co caka nato aby bol vlozeny.. tak by som sa asi nechal zlakat na 280z
Videl som obe auta...To jedno co je pojazdne..je krasne..myslim ze zlatisty lak.. je to proste klasika, hned by som dotoho siel.. vela stastia s predajom prajem..
tak vlozme to SR20DET do 280zx
Re: p: datsuny
Napsal: 30.06.2010, 21:20
od Bart34
No ty vole to by byla masina. Dej nejaky fotky Franto. Jinak skoda, v tvych rukach by ty kary byly jak v perince. Tesim se , ze jeste neco udelad az se rodina vzpamatuje. Drz se. Jinak preju kupci pevnou a klidnou ruku pri rizeni a renovaci.
Re: p: datsuny
Napsal: 30.06.2010, 21:35
od blázen
slik85 píše:infin1tty píše:keby som nemal na krku 200sx.. s jednym motorom KO, ktory sa sklada.. a s SRkom co caka nato aby bol vlozeny.. tak by som sa asi nechal zlakat na 280z
Videl som obe auta...To jedno co je pojazdne..je krasne..myslim ze zlatisty lak.. je to proste klasika, hned by som dotoho siel.. vela stastia s predajom prajem..
tak vlozme to SR20DET do 280zx
takový vergl...jednoznačně RB...
Re: p: datsuny
Napsal: 30.06.2010, 22:16
od Kentoya
jednoznačně nechat motor L28, převrtat na 3,1 litru, klika k tomu je (ta s vyšším zdvihem) a kompresor, výdrž toho motoru je úplně jinde jak výdrž RB motoru, jediná nevýhoda je jedna vačka, ale to se dá vyřešit
a největší nesmysl je dát tam SRko, nahradit šestivál čtyřválem je prostě nesmyl, to Rb ještě pochopím u toho kdo neviděl střeva obou motorů, a RB je prostě známější motor, ale eLko je jinde
Re: p: datsuny
Napsal: 30.06.2010, 22:37
od Kohla
Kentoya píše:jednoznačně nechat motor L28, převrtat na 3,1 litru, klika k tomu je (ta s vyšším zdvihem) a kompresor, výdrž toho motoru je úplně jinde jak výdrž RB motoru, jediná nevýhoda je jedna vačka, ale to se dá vyřešit
Čuchám čuchám Wangan Midnight?
Devil Z byla neskutečná mašina, až budu jednoho dne bohatý fajnšmekr (
), tak si ji postavím... Ale chce to kastli z 240Z.
Tady je seznam úprav, kdyby si to někdo chtěl postavit:
Engine-
P90A head, F54 block, both sourced from an '83 Turbo 280ZX
Triple Mikuni side-draft carburetors, 47mm bore [?]
Twin Garrett T3/T04 hybrid turbochargers
HKS SuperSequential Blow Off Valve
Custom fabricated intake plenum, 47mm velocity stacks
Custom grind camshaft, 290* duration [?], .510 lift [?]
Forged internals, ceramic coated forged dished pistons [7.4:1 CR]
Claimed 620BHP@6000, TQ unknown
Trans-
Nissan/Borg Warner T5 5-speed, non-"World Class"
Twin-plate Ogura [?] clutch
Diff-
R200 VLSD sourced from '87 300ZX Turbo Special Edition
Suspension/Body-
SSS [Speed Shop Shinohara] coilovers, custom valving
Custom sway bars [SSS?]
SSS custom 8-point cage
Takata 5-point harnesses
Bride racing buckets
Brakes-
R32 4-piston front calipers, cross-drilled/slotted 11.5" rotors [F], cross-drilled/slotted 11.5" rotors, calipers unknown
Re: p: datsuny
Napsal: 30.06.2010, 22:58
od slik85
SR je lahsi a aj kratcsi takze motro by prakticky zacinal na napravnici
dat to na 35Ohp a super stroj
Re: p: datsuny
Napsal: 01.07.2010, 08:04
od infin1tty
slik85 píše:SR je lahsi a aj kratcsi takze motro by prakticky zacinal na napravnici
dat to na 35Ohp a super stroj
dik za napad, ale koncim s pracou, a budem hladat o chvilu novu, a ktovie jak to bude dlho trvat, a potrebujem auto cim skor..max. do bud. tyzdna takze uz nic nevymyslam, len nech do mojej modrej kasle ide SRko cim skor -uz malo ist v stredu..a nech sa to spojazdni, lebo nemam ani financie ani pomaly pracu, ani chut uz vyckavat dlhsie..
Re: p: datsuny
Napsal: 01.07.2010, 08:36
od Fizzbiker
Kentoya píše:jednoznačně nechat motor L28, převrtat na 3,1 litru, klika k tomu je (ta s vyšším zdvihem) a kompresor, výdrž toho motoru je úplně jinde jak výdrž RB motoru, jediná nevýhoda je jedna vačka, ale to se dá vyřešit
a největší nesmysl je dát tam SRko, nahradit šestivál čtyřválem je prostě nesmyl, to Rb ještě pochopím u toho kdo neviděl střeva obou motorů, a RB je prostě známější motor, ale eLko je jinde
jj ten motor je nadhernej a vykon kterej bude davat (mohl by davat) je v kombinaci s kroutakem 6valu a objemu 3,1L tak klidnej a vyrovnanej ze SRko by se mohlo jit bodnout nehlede na to ze bys SRko pod to obří kapotou pak ani nenasel...
jak pise franta kliku ma, vrtnout to na 3,1 kompresorem foukat treba "jen" 0,6 bar a byla by to bestie.
sou to pekna auta... dycky se na ne moc rád podívám doufam ze ti prodej pomuze dostat se ze srabu.
Re: p: datsuny
Napsal: 05.07.2010, 12:33
od Buchtak
To je mi lito, ze nastala takova zivotni situace a musis prodavat :/ snad se to brzo zlepsi a budes si je moc opet koupit
Re: p: datsuny
Napsal: 05.07.2010, 15:07
od blázen
jsou to krásné auta,když sem čučel pod kapotu..je tam místa i na 10válec.. vejde se tam moc..
jak to myslíš,s tou výdrži vůči RB?
Re: p: datsuny
Napsal: 05.07.2010, 15:25
od Svobda
Taky si myslim ze stary motory vydrzi nejvic, nesetrilo se vsude kde se dalo,nemohli to tolik propocitat .... Fakt kdyz se podivas pod kapotu staryho sportovniho motoru tak vsechno poradne narozdil dnes . Tim nechci hanit RB to je taky kousek co vydrzi moc ,ale chtel bych videt jeho dily v porovnani