Stránka 1 z 1
P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 27.11.2010, 21:43
od meets
Motor po kompletnim GO+kovaná klika
(po go najeto 5km!!!)
Polokeramická spojka Valeo
S13 intercooler kit
Blow off ventil
manual boost controler
repase turba
svíčky denso iridium
Výfuk Netami
nové destičky
tonovaná skla
krásná kastle s černou perletí
2 roky technická
auto je nutné dodělat ,s šikovnýma rukama zadarmo bych řekl
-problém s bohatostí paliva a tlakem
z fin. duvodu musí před Vánocema pryč:(
cena :58tis
foto zašlu
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 30.11.2010, 19:01
od Ondas
Info vice hlavně co najskor fota a odkud jsi atd a razim se kuknut
a jak se projevují problémy co píšeš za jízdy ?
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 01.12.2010, 09:41
od Kentoya
kde jsi sehnal kovanou kliku a za kolik
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 01.12.2010, 18:22
od blázen
CA18 má v serii kovanou klikovou hřídel
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 01.12.2010, 18:50
od Kentoya
blázen píše:CA18 má v serii kovanou klikovou hřídel
to se už řešilo, ano má, je dělaná z výkovku, ale jestliže napíše do inzerátu kovaná klika, tak předpokládám, že kdyby tam byla seriová, tak jen dement napíše kovaná, je to to samé, jako když někdo napíše že dvoukilo má dvoudílný, odlehčený super vyvážený kardan o váze 13kg
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 01.12.2010, 18:56
od blázen
Kentoya píše:blázen píše:CA18 má v serii kovanou klikovou hřídel
to se už řešilo, ano má, je dělaná z výkovku, ale jestliže napíše do inzerátu kovaná klika, tak předpokládám, že kdyby tam byla seriová, tak jen dement napíše kovaná, je to to samé, jako když někdo napíše že dvoukilo má dvoudílný, odlehčený super vyvážený kardan o váze 13kg
já vím,jak to myslíš.. ale dost pochybuju o tom,že to má jinou než seriovou kliku,pač ty kliky stojí jak půl ceny jeho auta
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 01.12.2010, 19:10
od Kentoya
proto se ptám, třeba sehnal výrobce za 15 klacků a vyváženou do 10 000 toček
to by byl kauf jak prase
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 01.12.2010, 19:14
od blázen
Kentoya píše:proto se ptám, třeba sehnal výrobce za 15 klacků a vyváženou do 10 000 toček
to by byl kauf jak prase
jj třeba jo..
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 01.12.2010, 20:25
od Ondas
To bych si pak postavil jinčí motůrek samozdřejmě přez kentoyu
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 13.12.2010, 20:06
od Ondas
co takhle ty fotky konečně ?
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 13.12.2010, 22:36
od Bart34
Mne taky jeste neprisly.
Re: P: 200sx s13 r.v.91 face
Napsal: 08.01.2011, 17:40
od Vladislav Bureš
Dnes jsme tam byly s Martinem 534 a potencionálním kupcem a trochu doplním.
Auto je 15" plechu s origo podvozkem na uřezaných pružinách (trochu více nežli by asi bylo zdrávo)
Auto v celku lícuje bylo bouchlé na předek, který je třeba ještě posešroubovat, ale pěkně srovnáno jen u přechodu komínů k přední části nosníků je rez jinak dojem ze stavu karosérie dobrý a byli jsme ujištěni i obdobném stavu spodku.
Levý blatník má trochu natržený lem a je mírně vytahaná část která se sešroubovává s nárazníkem.
Třetí dveře mají zavařené otvory po křídle bohužel lak se loupe a odspodu kde to nebylo ošetřeno to rezne takže to časem projde na vnější stranu.
Po GO nejde startovat přes spínačku je tedy uděláno startovací tlačítko.
Auto jsme nejprve zkoušeli na ony iridiové svíčky se kterými prodejce předem říkal, že bude problém, protože mu to nechtělo startovat a prý je museli čistit jak byly zanešené (po 5 km je to dost rychle ale prý jsou iridia náchylnější osobně nemůžu posoudit), po výměně svíček auto na pár otáček chytlo za pomoci korigování plynem (zkoušeli jsme i bez AFM a korekce CAS), ale i přes to chcípal pak došla baterka.
Ještě k baterce na autě je upravený IC kit z S14 ale baterka ještě není přesunuta do kufru takže byla jen provizorně položena naklopená vedle trubky IC.
MBC není zapojené ale připravené s hadičkama.
Je tam vypuštěná "voda" a pokud prodejce dodělal tak i po dnešním napuštěním a po té vypuštění chladiče i s protočením motoru aby bylo vše pryč.
Interiér ačkoli nebyl celý nastrojený vypadal zachovale zrovna tak kufr.
Inzerát vidím až teď po návštěvě a z problémů se startováním jsme došli k obdobným závěrům že se motor uchlastává svíčky byly mokré takže zde je i možnost problému cívek ale u všech najednou to není až tak pravděpodobné jako spíše problém v palivové soustavě. Jelikož naše zkoušení bylo zastaveno baterkou tak jsme nestihly změřit komprese což bylo přislíbeno prodejcem přibližně do týdne abychom vyloučili problém mechanického rázu, myslím že podobné problémy by udělali i proskočené rozvody, ale na to venku na dešti nebyl prostor (určitě bych nechal zkontrolovat).
Určitě jsem na něco zapomněl a i když to asi vyzní převážně záporně tak auto špatně nevypadalo jen ten podvozek a kola tfuj :-) Otázkou je kde je chyba v motoru což by se mělo hlavně zjistit, ale o to je prý zohledněná cena.
Mám svůj názor na cenu auta, už proto že cena dílů na GO se rovnala ceně jen pístů co mám v motoru a ani prodejce zatím přesně neví co vše bylo při GO děláno to by se také hodilo doplnit.
Bohužel foto mě nenapadlo udělat netušil jsem že tu není.