HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od mauglie »

HKS je mono tube, což jsem si doposud myslel, že je nevýhoda, ale na stránkách HKS uvádějí pravý opak. Pro by mělo být, že jsou tlumiče lehčí, a to dost podstatně - menší neodpružená hmotnost -, a lépe se odvádí teplo - olej v tlumičích déle vydrží, tudíž delší životnost - a prý i lépe absorbují nerovnosti. Tuhost se nastavuje ze spodní strany a tento typ má F 10kgf/mm a R 7kgf/mm, což mě dost překvapuje vzhledem k tomu, že má být tento typ určen primárně na okruhy.

Tein super drift asi všichni znáte. Twin tube, F 10kgf/mm, R 8kgf/mm.

Jedná se o použité tlumiče. HKS do 1500km převážně na okruhu, Tein kolem 8000km.

Auto nebude na denní ježdění, je mi líto i daily car, jak jsou silnice v ČR hrozné.


Předem díky za rady/tipy/názory.
Naposledy upravil(a) mauglie dne 04.01.2011, 20:45, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od Mirek »

tein dela taky monotube 8)


EDIT srry, ted sem si vsiml ze mas v merku pouzite....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od Awatar »

Asi HKS, ale záleží na co to chceš. Oba dva podvozky jsou víceméně mimo okruh nepoužitelný.
S15 - JDM
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od mauglie »

Dokáže se mi někdo vyjádřit k tomu faktu, že HKS má pružiny 10/7? Docela mne překvapilo jak jsou "měkké", když se má jednat o vcelku ultimativní a drahý podvozek na okruhy, kde, imho, je zapotřebí co možná nejmenší náklon.
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od jagy »

Sel bych do BC Racing. Je to taky mono tube, je levny a kvalitne bude minimalne stejny jako ty co pises. Nehlede na to, ze jit do pouziteho podvozku, kde neznas historii je docela risk.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od mauglie »

A je skutečně mono tube lepší jak twin tube? Co se absorbování nerovností a výdrže týče?

Když už kupovat podvozek, chci mít 100% jistotu, že nebudu litovat, přeci jen se jedná o dost mastnou položku, kterou bych rád více krát neřešil :) Samozřejmě, co je nové, je lepší, a je jistota, že nebude vy*rdany, nicméně použitých bych se nebál, ale záleží to samozřejmě kus od kusu.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od Mirek »

mauglie píše:A je skutečně mono tube lepší jak twin tube? Co se absorbování nerovností a výdrže týče?

Když už kupovat podvozek, chci mít 100% jistotu, že nebudu litovat, přeci jen se jedná o dost mastnou položku, kterou bych rád více krát neřešil :) Samozřejmě, co je nové, je lepší, a je jistota, že nebude vy*rdany, nicméně použitých bych se nebál, ale záleží to samozřejmě kus od kusu.
Ano, monotube je lepsi. Jak jsem psal, TEIN na to presel taky, je to chvilka ( nejakej ten rok to bude) co zacal tein nabizet ty monotube podvozky, bohuzel jsou taky o dost drazsi, mrkni na jejich www, bylo to tam celkem pekne popsane.....mezi hlavni vyhody pokud vim patri prave silnejsi pistnice...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od mauglie »

Nový mono tube Tein, HKS etc ne-e, mimo mé finanční možnosti i kdybych chtěl dát tolik do podvozku.

HSD HR je taky mono :D Jestli nový, tak asi jedině BC racing.

EDIT: hm, jak tak koukám po netu, i GodSpeed je mono. Ksport jakbysmet, takže asi i D2 etc.
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od Awatar »

Pokud by ses rozhodnul pro nový podvozek, tak okruhová verze od Protlumu nevýjde na nesmysl, je kontaktuj. http://www.protlum.eu/

Jinak co ti přijde měkkýho na podvozku 10/7?? Pokud se s autem dostaneš na tunu, nebo trochu přes tak to bude tvrdý až, až. Jestli potřebuješ řešit náklony, tak to neni jenom o podvozku, ale i o stabilizátorech.
S15 - JDM
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od Peca »

Ono ani s těma 10/7 už se mu to ani nehne, ale u nás furt panuje přesvědčení že čím tvrdší tím lepší a 10/8 je možná tak na okrsky :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od panpica »

Jam mam F8R6 a je to uz na hrane pouzitelnosti pro normalni jezdeni, priste uz bych sel do mekcich.
S14 Zenki
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od mauglie »

Měl jsem zkreslenou představu o tom kolik mají jaké, např, nevím proč, jsem byl doteď v tom, že HSD HR má 10/8, tak mi přišlo divné, že podvozek od HKS má - jak jsem již psal včetně uvozovek - "měkčí" pružiny.

Rozhodně si nemyslím, že tvrdší znamená lepší.

Panpiča: Co si představuješ pod normálním ježděním?

Jak mi psal awatar "pružiny se dají dát tvrdší kdykoliv a neni to nic drahýho", což lze i naopak :)
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od Peca »

mauglie píše:Měl jsem zkreslenou představu o tom kolik mají jaké, např, nevím proč, jsem byl doteď v tom, že HSD HR má 10/8
HSD mívalo 8/6 ale právě kvůli lepší použitelnosti na cestě přešli na 7/5
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od MaxX »

já mám Apexperformance podvozek,tuhost pružin 8/6 a je to jak motokára a to mám tlumiče skoro nadoras soft!
Obrázek
Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HKS Hipermax Pro vs Tein Super Drift

Příspěvek od maca9 »

jj ne vzdy tvrdy znamena lepsi, Spitak ma taky na 86 celkem meky pruziny a to auto funguje skvele
Obrázek
Odpovědět