upgrade kotoučů s ruční brzdou
upgrade kotoučů s ruční brzdou
pokud potřebujeme zvětšit zadní kotouče a zachovat ruční brzdu,musíme je vyrobit...seženem kotouče o potřebném rozměru a naklonujeme je na originály
další komentář asi netřeba - šrouby 6 mm, pevnost aspoň 10.9, stačí deset kusů na kotouč. Jedna řada děr by měla být o průměru 6,5 mm, šrouby matky na zelený Loctite dotaženo na 10-12 Nm aby jednotlivé části mohly pracovat
Naposledy upravil(a) adner dne 10.02.2011, 23:14, celkem upraveno 1 x.
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Asi jsem nechapavej...
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
taky nechapu co tim chtel autor rict....jako ze se mi zachova naboj nebo?
Bez auta...
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
osoustruzis puvodní funkčni plochu na potrebny prumer pro aplikaci noveho kotouce nechas ten prostredek a sesroubuujes to dle navodu, rucka je resena dvouma paknama uvnitr te valcovite casti (obdoba bubnu) ktera zůstává zachovaná... nevim co na tym nechapete...
kdyz uz pišu...
adner:
opět pěkna a čista práce mas muj obdiv navic proste a elegantni řešení...
kdyz uz pišu...
adner:
opět pěkna a čista práce mas muj obdiv navic proste a elegantni řešení...
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
jo tak ja nevedel ze je buben v kotouci, akorat me to prijde dalsi kurvitko navic takze radsi dam prednost trmenu s ruckou nebo uz hydraulickou ruckuFizzbiker píše:osoustruzis puvodní funkčni plochu na potrebny prumer pro aplikaci noveho kotouce nechas ten prostredek a sesroubuujes to dle navodu, rucka je resena dvouma paknama uvnitr te valcovite casti (obdoba bubnu) ktera zůstává zachovaná... nevim co na tym nechapete...
kdyz uz pišu...
adner:
opět pěkna a čista práce mas muj obdiv navic proste a elegantni řešení...
Bez auta...
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
jde o to ze když potřebuju zvětšit zadní kotouč tězko seženu model se stejným průměrem bubnu na ručku,takže tenhle způsob je asi nejjednodušší a funkční.V tomhle případě to bylo snadné,protože jsem použil obruč z D2 kotouče,ale to samé se dá vyrobit z jakéhokoliv standardu,vyberu radši velký a široký abych předešel problémům s přehříváním a kroucením,tím pádem můžu použít i levnější destičky z nižší řady brzdící už za studena bez nebezpečí že shoří..
Sejkoro,máš pravdu,problém nastane v okamžiku,když potřebuješ použít čtyřpístky,tam jaksi příprava na ruční brzdu chybí a hydraulika má smysl pouze pro driftery,pro normální parkovací brzdu je nevhodná - není bezpečná.Vlastní účinnost kotoučové brzdy jako parkovací je velmi nízká,proto se dodnes používají bubny..Audi používá na ruční brzdu třmeny se servomotorem,což se zdá jako elegantní řešení,bohužel je příliš pomalá a bez zpětné vazby,takže opravdu jen ON/OFF na parkovišti..- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Jo to mas pravdu kdyz zatahnu buben tak auto brzdi lip nez s kotoucovou ruckou ty sou k hovnu. Proc neni bezpecna hydraulicka brzda na parkovani? Ja treba u baraku zatahl rucku u fabie a taky me ta svine odjela do stromu :-D Myslis tento pripad kdy vychladne kotouc a desky, zmensi se a prestane to brzdit?adner píše:jde o to ze když potřebuju zvětšit zadní kotouč tězko seženu model se stejným průměrem bubnu na ručku,takže tenhle způsob je asi nejjednodušší a funkční.V tomhle případě to bylo snadné,protože jsem použil obruč z D2 kotouče,ale to samé se dá vyrobit z jakéhokoliv standardu,vyberu radši velký a široký abych předešel problémům s přehříváním a kroucením,tím pádem můžu použít i levnější destičky z nižší řady brzdící už za studena bez nebezpečí že shoří..
Sejkoro,máš pravdu,problém nastane v okamžiku,když potřebuješ použít čtyřpístky,tam jaksi příprava na ruční brzdu chybí a hydraulika má smysl pouze pro driftery,pro normální parkovací brzdu je nevhodná - není bezpečná.Vlastní účinnost kotoučové brzdy jako parkovací je velmi nízká,proto se dodnes používají bubny..Audi používá na ruční brzdu třmeny se servomotorem,což se zdá jako elegantní řešení,bohužel je příliš pomalá a bez zpětné vazby,takže opravdu jen ON/OFF na parkovišti..
Bez auta...
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Takove trmeny se spatne shani ale neco takoveho jsem uz nekde videl.
4pistek + 2 mechanicke pistky.
Myslim Wilwood neco takoveho nabizel?
4pistek + 2 mechanicke pistky.
Myslim Wilwood neco takoveho nabizel?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
wilwood nabizi i system s bubnovou ruckou, jen to asi nedelaj zrovna pro dvoukiloWoyta píše:Takove trmeny se spatne shani ale neco takoveho jsem uz nekde videl.
4pistek + 2 mechanicke pistky.
Myslim Wilwood neco takoveho nabizel?
Bez auta...
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Proto je nejlepši nechavat zařazeny rychlostni stupeň aspon ti auto neujede.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
nj ja nechaval vychladnout turboDesign píše:Proto je nejlepši nechavat zařazeny rychlostni stupeň aspon ti auto neujede.
zde je ten system od wilwood
Bez auta...
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
a)z každého systému jednou tlak uteče
b)nikdy nevíš kdy umře manžeta v pumpě
c)jsou kopce,kde k zařazené rychlosti ručku prostě nutně potřebuješ
parkovací brzda musí být stoprocentní,jinak ztrácí smysl,protože nevíš,kdy ti auto vezme kramle..myslím,že každý už si to vyzkoušel
b)nikdy nevíš kdy umře manžeta v pumpě
c)jsou kopce,kde k zařazené rychlosti ručku prostě nutně potřebuješ
parkovací brzda musí být stoprocentní,jinak ztrácí smysl,protože nevíš,kdy ti auto vezme kramle..myslím,že každý už si to vyzkoušel
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
vy nemáte nic, jako má ford, kterej v jednom třmenu (jednopístku) kombinuje oboje? Nebylo by něco takového řešení? Ručka je pořád řešená lankem.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
Trinom píše:vy nemáte nic, jako má ford, kterej v jednom třmenu (jednopístku) kombinuje oboje? Nebylo by něco takového řešení? Ručka je pořád řešená lankem.
Ty myslis tohle? To ma kdejaky koncernovy povoz