nové svody, prosím o radu
nové svody, prosím o radu
takže můj problém je ten že po nasazení nových svodů se turbo posunulo cca 1 cm blíž k motoru, díky tomu nemůžu nasadit na turbo elbow, bylo by možný obrousit jak je na fotkách ten výstupek z převodovky, má to tam nějakou funkci??
Re: nové svody, prosím o radu
Vypada to jako vystpek pro montaz na jinej motor.
Podle me by to tedy mohlo zmizet.
Z vnitrni strany by tam snad nic bt nemelo.
Podle me by to tedy mohlo zmizet.
Z vnitrni strany by tam snad nic bt nemelo.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: nové svody, prosím o radu
ok díky za radu vypadá to že je to tam k hovnu ale převodovku jsem venku rozebranou neviděl tak jsem nevěděl
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: nové svody, prosím o radu
predpokladam ze mas aj nejak poreseny vyfuk.... kdyby to viselo na natazených siláčich nebylo by to asi optimalni... nejlip dodelat vlnovec kterej tam dost chybí...
Re: nové svody, prosím o radu
výfuk se určitě taky bude řešit a ten vlnovec je v plánu
Re: nové svody, prosím o radu
tak sériový koleno od turba tam nemám šanci dostat takže budu zase o pár tisíc lehčí za nový
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: nové svody, prosím o radu
myslis prvni dil laufu? rozriznout vevarit vlnovec pri samozrejme nechas pri odrezavani casti pro vlnovce "navic!" ten kousek co ti chybí vlnovec cca 500 svari ti to kde kdo treba za kilo nebo dve.
priklad chybi ti 2cm vlnovec meri 20cm vyriznes z te trubky delku 18cm... vevaris vlnovec a huraa mas to v cajku a lepsi nez origo...
priklad chybi ti 2cm vlnovec meri 20cm vyriznes z te trubky delku 18cm... vevaris vlnovec a huraa mas to v cajku a lepsi nez origo...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: nové svody, prosím o radu
to jsou svody odkud? Co ja mel svody na SR, tak tam byla ta priruba proste krive, udelal jsem si pripravek podle seriovych svodu, na nerezovych prirubu urizl, prisrouboval na pripravek a nechal navarit...je to asi nejlevnejsi, protoze kdyz zacnes delat takhle vyfuk, tak to bude lavina veci...ted das dumpipe, pak zjistis ze ti na ni nepasuje downpipe atd...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: nové svody, prosím o radu
jen abych to jeste doplnil, nektere svody to maji jinde zamerne a je nutne k nim pouzivat primo upravenou dumpipe (koleno za turbem s lambdou) ktera jde pak napojit na zbytek vyfuku. Protose ptam na puvod. Pokud to neni cina, tak od stejneho vyrobce vzit dumpipe a snad bude pasovat.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: nové svody, prosím o radu
jj problém je ten že jsem ke svodům nekoupil elbow
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: nové svody, prosím o radu
A to mas seriovy elbow??? Alebo antikor??
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: nové svody, prosím o radu
mám sériovej ale ten tam nedostanu takže je objednanej novejJimmbo píše:A to mas seriovy elbow??? Alebo antikor??
Re: nové svody, prosím o radu
nerez elbow to vyřeší. Ale aby ti pak seděl vejfuk.Jsou tam jinak ty 3 šrouby.
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
Re: nové svody, prosím o radu
údajně padne přesně na seriovou downpipe, tak se uvidí pokud ne tak se to vrátí