K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
Stavím z T25 trošku průtočnější T28ku a sháním proto kompresor i housing (odlitek šneka) z turba Garrett T3 60 trim, případně Super 60. Jako základ mám T25ku ze Saaba 9000, exducer sání 51mm, což je podle katalogu stejné turbo jako má S13, ale pro moje účely malý průtok. Člověka na vyvážení soustavy mám, střed bude repasovaný, ale jinak jsem tuto sestavu ještě nedělal, tak budu vděčný za každý tip od lidí znalých věci.
Tady odkaz na mapu: http://www.turbocharged.com/catalog/compmaps/fig5.html
Turbo není na nissana, půjde na honďácký motor 1600ccm na street ježdění/občasný sprint a potřeboval bych, aby se turbo roztočilo co nejdříve (mezi 3000-4000ot) a průtok stíhal +-300 koní.
Proto kříženec T25/T3. V US se hojně používá T3/T4, ale to je na moje potřeby moc velké a pozdě se roztáčí.
Díky kluci za každou radu a nabídku
Tady odkaz na mapu: http://www.turbocharged.com/catalog/compmaps/fig5.html
Turbo není na nissana, půjde na honďácký motor 1600ccm na street ježdění/občasný sprint a potřeboval bych, aby se turbo roztočilo co nejdříve (mezi 3000-4000ot) a průtok stíhal +-300 koní.
Proto kříženec T25/T3. V US se hojně používá T3/T4, ale to je na moje potřeby moc velké a pozdě se roztáčí.
Díky kluci za každou radu a nabídku
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
není nad GT turba
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
proc nepouzijes nap T25G turbo? mel by jsi to bez starostí a s atmosferickou kompresi na motoru budes mit nastup tam kde potrebujes i výkon bude u 1baru cca prez 270 HP podle striku ECU a dalsich veci muzes jit i prez 3OO
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
T25G je turbo z S14? Kluci to za velkou louží dávají spíš na nízkotlak a výkony kolem 220k, je tam výhoda nástupu hned v 3000ot, ale nevýhoda je, že motor táhne do cca 6000ot a pak už je lepší přeřadit-viděl jsem to na více videích s T25kou na daném motoru. S T28 by měl být nástup možná o chlup pozdější, ale zase tlak až do omezovače (7500).Fizzbiker píše:proc nepouzijes nap T25G turbo? mel by jsi to bez starostí a s atmosferickou kompresi na motoru budes mit nastup tam kde potrebujes i výkon bude u 1baru cca prez 270 HP podle striku ECU a dalsich veci muzes jit i prez 3OO
Kdybych neměl známého, co repasuje turba, tak se na skládačku vyfláknu, ale chci mít v turbu rezervu a T28 je na takovýto výkon podle mě ideál, u mě za krásnou cenu. Proto kuličkáč nechci - sice rychlejší odezva, ale seženu ho v supr stavu pod 5000,-?
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
Za to nekoupíš ani T28
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
mne se libi jak vsichny by chtely 300 koni a vic a nevim co vsechno ale nejlip za 5000kč
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
T2871 asi nejlepší volba, ale jestli chceš laborovat, nechám to na tobě, raději bych koupil a jezdil
jinak at ti to vyjde
jinak at ti to vyjde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
přesně tak..volil bych AR 64Kentoya píše:T2871 asi nejlepší volba, ale jestli chceš laborovat, nechám to na tobě, raději bych koupil a jezdil
jinak at ti to vyjde
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
hledím na mapu i parametry a ideální volba, až na dostupnost u nás a pořizovací cenu, nebo se pletu? Vím, že jsi toto turbo kdysi doporučoval přímo na honda-clubu, jen jsem zjistil až teď, že to je ballbearing, tudíž cena výše než obyč kluzné.Kentoya píše:T2871 asi nejlepší volba, ale jestli chceš laborovat, nechám to na tobě, raději bych koupil a jezdil
jinak at ti to vyjde
Jinak nechci po nikom nové turbo za pár kaček ani oturbit motor za 10k, ale když je kámoš v repas firmě přes turba, za protislužbu jde zrepasovat za pakatel a odkoušet mnohé
Pokud někdo řekne "zkoušel sem na T25ce T3kový kompresor, chvíli to jelo, pak odešly ložiska, začlo žrat olej", tak se na to vybodnu, přestanu laborovat a pro začátek použiju dostupné turbo z S14ky
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
hlavní problém budeš mít v délce hřídelky a že housing nepůjde na střed z T25ky, měl jsem oboje, navíc díra v kompresoru t3 (v té vrtulce) je o milimetr větší než na T25kách, nepamatuji si to přesně, ale chtěl jsem to taky dělat, dokonce jsem si nechal obrobit housing z T 2860 na vrtulku z T3, abych to mohl spasovat, ale pohořel jsem právě na hřídelka - vrtulka, nenašel se nikdo, kdo by mi udělal no spasování když byla díra větší
měl jsem T3 supertrim 60
nedávno tu blázen prodával 2871, ale jestli prodal a za kolik a komu, to netuším
měl jsem T3 supertrim 60
nedávno tu blázen prodával 2871, ale jestli prodal a za kolik a komu, to netuším
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
Kentoya: tomu říkám slovo do pranice, velké díky!
Bylo mi jasné, že nebude přesně sedět T3 komora na T25kovém středu, ale ta delší hřídelka a větší díra, to je podpásovka Zavařit díru a vyvrtat menší v té křemíkové slitině lopatkového kola je blbost a udělat futro, případně nějak kompenzovat délku, to už bude pěkná piplačka, navíc pak dobře vystředit lopatkové kolo vůči bočnímu házení a vyvážit to.. Jo, toto je už dost komplikací. Zkusím najít na us fórech nějaký návod, jestli to někdo úspěšně vyřešil..
Jsem rád, žes dal vědět s tím lopatkovým kolem - mohl bych dva měsíce shánět a pak byl pěkně překvapený. Mám sice doma T3 40 trim na R5 alpine turbo, ale je to už složené a vyvážené, tak do toho nepolezu
Bylo mi jasné, že nebude přesně sedět T3 komora na T25kovém středu, ale ta delší hřídelka a větší díra, to je podpásovka Zavařit díru a vyvrtat menší v té křemíkové slitině lopatkového kola je blbost a udělat futro, případně nějak kompenzovat délku, to už bude pěkná piplačka, navíc pak dobře vystředit lopatkové kolo vůči bočnímu házení a vyvážit to.. Jo, toto je už dost komplikací. Zkusím najít na us fórech nějaký návod, jestli to někdo úspěšně vyřešil..
Jsem rád, žes dal vědět s tím lopatkovým kolem - mohl bych dva měsíce shánět a pak byl pěkně překvapený. Mám sice doma T3 40 trim na R5 alpine turbo, ale je to už složené a vyvážené, tak do toho nepolezu
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
Mozna by mohlo byt zajimave turbo z GTiR.
"Garret TB2804 (T3/T25 combination -> Compressor = 60mm, 60 trim in .60A/R -> Turbine = 53mm, 79 trim in .86A/R)"
"Garret TB2804 (T3/T25 combination -> Compressor = 60mm, 60 trim in .60A/R -> Turbine = 53mm, 79 trim in .86A/R)"
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
asi nejlepsi volba, ebay UK nejake sezenes a bude ti to alespon fungovat, na pokusy s turbama bych se vykaslal nevyplati se to, pokud mas znameho v Prusankach tak ti urcite udela i cenu na nove turbo ktere vyjde levneji nez stare, vim co rikam
Re: K: kopresorové kolo+housing z turba T3 60 trim
Jagy: to je přesně ono! ..vybíral sem turbo podle katalogu Turbointernational a toho Pulsara jsem musel přehlédnout. Měl jsem za to, že Nissan jednoduše všude flákal v té době T25ky.
Tímto inzerát ruším
vmille: zrovna se jedno gti-r turbo vydražilo na ebay.co.uk za 190 liber, což je krásná cena, takže budu to tam sledovat. V Prušánkách je to už na kamerách, kamoša tam mám taky ale je "loajální firmě", takže turba nechávám dělat přes kluka z Hradce
Díky chlapi za dobré rady
Tímto inzerát ruším
vmille: zrovna se jedno gti-r turbo vydražilo na ebay.co.uk za 190 liber, což je krásná cena, takže budu to tam sledovat. V Prušánkách je to už na kamerách, kamoša tam mám taky ale je "loajální firmě", takže turba nechávám dělat přes kluka z Hradce
Díky chlapi za dobré rady