test AFR metrů
test AFR metrů
pro zajímavost
http://www.innovatemotorsports.com/reso ... ootout.pdf
http://www.innovatemotorsports.com/reso ... ootout.pdf
Re: test AFR metrů
dobrej ježek,co?
jen podotknu,že samotný wideband kit Innovate se software pro PC stojí pouhých cca 100usd..
jen podotknu,že samotný wideband kit Innovate se software pro PC stojí pouhých cca 100usd..
Re: test AFR metrů
Tak ta prvni fotka jsem se musel zasmat . Jo co jsem koukal to inovite je jedno z nejlevnejsich snad a nejlepsich asi co ?
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: test AFR metrů
a kde?teda myslis jen lambda a budik to jo noadner píše:dobrej ježek,co?
jen podotknu,že samotný wideband kit Innovate se software pro PC stojí pouhých cca 100usd..
Bez auta...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: test AFR metrů
asi mysli ten co mam ja...lambada + digi budik mam pocit ze je tam nejaka jednotka k tomu jeste. Lze logovat do PC.sejkora píše:a kde?teda myslis jen lambda a budik to jo noadner píše:dobrej ježek,co?
jen podotknu,že samotný wideband kit Innovate se software pro PC stojí pouhých cca 100usd..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: test AFR metrů
jo jednotka je ... zrovna by se mi jedna šikna jelikož jsem ji utopil . Takže radím nedávat pod auto ...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: test AFR metrů
A sakra. Tak to aby som sa tej NGK co mam zbavil co najskor Inac co tam pisu ze nema analog vystup nieje pravda. Ale to je uz aj tak jedno, po tomto teste si to nikto nekupi
Edit: Jo a este tam pisu ze NGK mali so senzorom Bosch, ja mam este povodnu verziu s NGK senzorom, takze zatial si to nechavam.
Edit: Jo a este tam pisu ze NGK mali so senzorom Bosch, ja mam este povodnu verziu s NGK senzorom, takze zatial si to nechavam.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 28.02.2011, 09:52, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: test AFR metrů
Tak s AEM jsem snad neudělal chybu.....akorát ten response time je nic moc. Co se týče logování tak klasicky přes analog např. v Nistune no problem..
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: test AFR metrů
kenivruh píše:A sakra. Tak to aby som sa tej NGK co mam zbavil co najskor Inac co tam pisu ze nema analog vystup nieje pravda. Ale to je uz aj tak jedno, po tomto teste si to nikto nekupi
Edit: Jo a este tam pisu ze NGK mali so senzorom Bosch, ja mam este povodnu verziu s NGK senzorom, takze zatial si to nechavam.