Zajimal se o to nekdo? Mam to sice do primery, ale SR20DE se da dat i do SX, takze se to da resit i na tomto foru.
Mam jeden GT motor co klepe lehce na klice, tak premyslim co s nim. KP to ma ted 10:1, udajne lze prevrtat na 87mm blok a pouzit pisty z 300ZX N/A, komprese by pak mela byt nekde kolem 11:1? Nebo ma nekdo jeste nejake informace? Preplnovat nechci.
EDIT: Tak pokud pouziju pisty ze SR16VE do SR20DE, mel bych se dostat na nejakych 11.8:1
Vysoko kompresni SR20DE
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Vysoko kompresni SR20DE
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Vysoko kompresni SR20DE
Ano, je to tak. Bez doladeni ECU to ale nema smysl ale s tim asi pocitas.
Jen u tech ZX pistu musis trosku opracovat ojnice.
Jen u tech ZX pistu musis trosku opracovat ojnice.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Vysoko kompresni SR20DE
11.8 mi prijde v pohode tich origo 10:1 je celkem ,,malo" takze kdyz bych generalkoval motor tak bych dal asi taky VE pisty. A nistune uz neni zas tak drahe na dolazeni
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz