Barva na třmeny, vodíkové křehnutí

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Barva na třmeny, vodíkové křehnutí

Příspěvek od Steve »

Můžete mi doporučit nějakou barvu přímo na pozinkovaný povrch? Normálně bych použil hammerite, ale pozink? asi bych volil mezi nějakým základem a akrilovou barvou ve spreji, nebo práškovou barvou. Máte s tím nějaké zkušenosti? Co životnost, údržba...?
P1070534.JPG
Naposledy upravil(a) Steve dne 29.03.2011, 08:47, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od sejkora »

rekl bych ze proti odolnosti na kapalinu a teplotu bude dobra nejaka polyuretanova barva....
Bez auta...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Mirek »

primo barva na brzdy?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Fizzbiker »

mno ten pozink to dost znesnadnuje nicmene mam na dilne zakladovku primo na pozink tusim ze je to alkyton muzu se podivat, pak by asi na to sel i Primer od alkytonu otazka je jak moc to budeš zahřívat barva mi černala jen jednou a to byl zaseklý třmen a asi 100km přibržďoval....

proc to nenechat tak? :)
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Svobda »

Taky si rikam takle.
Ale kdyz jsem delal inventuru v Obi tak od Alkytonu tam byla zaklad na pozink a myslim i Hamerit ji mel
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od SilverFox »

Dal bych alkyton na ten jejich zaklad.

Mě by zajímalo kde a za kolik si nechal zinkovat, případně jestli i pískujou.
Obrázek
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Steve »

když to nechám takhle, tak se brzo obávam opět koroze, na vnitřní straně je toho pozinku málo, asi se to báli ponořit celé, povrchovou úpravu by to ještě chtělo...

Mirek: vím, že něco takového existuje, ale jaké má výhody, je třeba základ?
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Woyta »

To delaj tak tustou vrstvu, ze se to bali ponorit vice?
Ta vrstva byva par mikrometru.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Steve »

SilverFox píše:Dal bych alkyton na ten jejich zaklad.

Mě by zajímalo kde a za kolik si nechal zinkovat, případně jestli i pískujou.
já si je pískoval sám, ale myslím, že to taky umí, pozink stál dvě stovky... http://www.kovoplzen.cz/

Woyta: to sám nechápu, ty vnitřky jsou někde takové matné, jako by toho zinku bylo málo...
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Woyta »

Co si doma zinkuju med tak mam taky matnej vysledek.
Lazen co mam umi vrstvicku jen 5um.
Je mozne, ze trmen castecne ponoripi aby dostal poradnou vrstvu a pak na chvili ponorili celej aby neovlivnili funkci pistku.
Äle to mi prijde jako blbost.
Spis si rikam, ze to posadili na dno, vybranim dolu a proto se neudelala takova vrstva.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od adner »

Tome,pevnostní šrouby nelze zinkovat klasickou metodou,zkřehnou a můžou prasknout,vyhod je a kup nové..
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Mirek »

Steve píše:když to nechám takhle, tak se brzo obávam opět koroze, na vnitřní straně je toho pozinku málo, asi se to báli ponořit celé, povrchovou úpravu by to ještě chtělo...

Mirek: vím, že něco takového existuje, ale jaké má výhody, je třeba základ?
mam to na chate, mrknu co vsechno tam je. Kupoval mi to tenkrat kamarad, je to takovy baleni, mam pocit ze viceslozkovy. Ta barva by si se zinkem mela hrave poradit, kazdy novy ocelovy trmen je z vyroby zinkovany ne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Mirek »

adner píše:Tome,pevnostní šrouby nelze zinkovat klasickou metodou,zkřehnou a můžou prasknout,vyhod je a kup nové..
tohle plati pro zarove zinkovani ne? Nebo i pro galvanicke?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od adner »

pro galvanické
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Barva na třmeny

Příspěvek od Mirek »

ses si tim jisty? Na zaklade ktereho procesu presne pri galvanickem pokovovani krehne ocel?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět