směs záhada
směs záhada
kluci pokud nkdo ví co ještě hledat a kde
mám tu jedno auto asi rok, a byla na něm tak bohatá směs na volnoběh i na jízdu že se to pohybovalo okolo 7afr
nejdříve byl problém v kabeláži, že to jelo na dva tři válce, tak jsem komplet kabeláž proměřil a nevykazuje odchylky od kabeláže v jiném autě
celý sací trakt jsem natlakoval a nikdy neupouští ani nepřisává vzduch
svíčky jsou tam momentálně iridia pulstar a dokáží zapálit směs i při oněch 7mi afr
cívky power tranzistor ok
nasadil jsem manuální regulátor tlaku paliva a stáhl tlak v liště na 1bar (3 v serii, nebo přesněj 3 v serii před nastartováním v liště, nastaveno na 1bar před nastartováním v liště a teprve jsem se dostal na směs která kolísala od 12 do 18 afr
místo čidla teploty jsem dal odpor a směs kolísala od 12 do 14 afr, a na čidlo teploty jsem dal měřák a zjistil jsem že ono čidlo chvilku ukazuje až minimálně 250 ohm a občas spadne na 5000 ohm, tak jsem přišel na to proč to občas zdechlo, že směs šla pod 7 afr a uchcalo se to
za další jsem vyměnil váhu vzduchu, která ovšem na jiném autě bez problému jezdila a zjistil jsem že nyní dokážu směs udržet +-13afr ale na tlaku v liště před startem 2 bary, tudíž po nastarování cca 1,2 bar ta váha prostě ukazuje hodnoty řekněme o 10až 20% jinde, ale funguje, pročištění nepomohlo
momentálně mi došel benzín a prší, tak jsem to ještě neprojel v zátěži, jinak je odpojená seriová lambda, ale na jiném dvoukile i při jejím odpojení jsem držel směs taky okolo 13afr na volnoběh, ale na tlaku 3bary v liště
zkoušel jsem tři různé jednotky, tři různé chipy ani jedna jednotka neuklazuje nic jiného než 55
a včil babo rad proč musím na ten volnoběh s dobrým afr mít o tolik stažený tlak v liště, jakmile zvednu na 3 bar v liště jsem se směsí mezi 10 a 11 afr
prostě co dokáže ještě oblbnout jednotku aby obohatila směs (vstřiky už jsem měnil třikrát, a stále stejné)
mám tu jedno auto asi rok, a byla na něm tak bohatá směs na volnoběh i na jízdu že se to pohybovalo okolo 7afr
nejdříve byl problém v kabeláži, že to jelo na dva tři válce, tak jsem komplet kabeláž proměřil a nevykazuje odchylky od kabeláže v jiném autě
celý sací trakt jsem natlakoval a nikdy neupouští ani nepřisává vzduch
svíčky jsou tam momentálně iridia pulstar a dokáží zapálit směs i při oněch 7mi afr
cívky power tranzistor ok
nasadil jsem manuální regulátor tlaku paliva a stáhl tlak v liště na 1bar (3 v serii, nebo přesněj 3 v serii před nastartováním v liště, nastaveno na 1bar před nastartováním v liště a teprve jsem se dostal na směs která kolísala od 12 do 18 afr
místo čidla teploty jsem dal odpor a směs kolísala od 12 do 14 afr, a na čidlo teploty jsem dal měřák a zjistil jsem že ono čidlo chvilku ukazuje až minimálně 250 ohm a občas spadne na 5000 ohm, tak jsem přišel na to proč to občas zdechlo, že směs šla pod 7 afr a uchcalo se to
za další jsem vyměnil váhu vzduchu, která ovšem na jiném autě bez problému jezdila a zjistil jsem že nyní dokážu směs udržet +-13afr ale na tlaku v liště před startem 2 bary, tudíž po nastarování cca 1,2 bar ta váha prostě ukazuje hodnoty řekněme o 10až 20% jinde, ale funguje, pročištění nepomohlo
momentálně mi došel benzín a prší, tak jsem to ještě neprojel v zátěži, jinak je odpojená seriová lambda, ale na jiném dvoukile i při jejím odpojení jsem držel směs taky okolo 13afr na volnoběh, ale na tlaku 3bary v liště
zkoušel jsem tři různé jednotky, tři různé chipy ani jedna jednotka neuklazuje nic jiného než 55
a včil babo rad proč musím na ten volnoběh s dobrým afr mít o tolik stažený tlak v liště, jakmile zvednu na 3 bar v liště jsem se směsí mezi 10 a 11 afr
prostě co dokáže ještě oblbnout jednotku aby obohatila směs (vstřiky už jsem měnil třikrát, a stále stejné)
Re: směs záhada
teploměr paliva,jestli ho máš
napětí v síti
napětí v síti
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
možna je to kravina ale nezkousel jsi menit Dropping Resistor? + stim souvisejici napěti na střikach (???)... mozna bych zkusil vymenit aj střiky...
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
jo aha sry...
jeste bych zmeril odpor cidla pro ECU vcetne cesty takze bych to meril na portu od ECU... kdyby tam byl nekde studenak tak by to porad davalo bohatou smes...
jeste bych zmeril odpor cidla pro ECU vcetne cesty takze bych to meril na portu od ECU... kdyby tam byl nekde studenak tak by to porad davalo bohatou smes...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
co tam je za chip franto?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
Kentoya píše:zkoušel jsem tři různé jednotky, tři různé chipy ani jedna jednotka neuklazuje nic jiného než 55
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
dekuji fizzi..cist umim od zakladni skoly ...otazka presto trva...jaky cip tam ma? Respektive budu ji formulovat jinak a lepe...jake chipy jsi zkousel? Vsechny stejne jen kopie, nebo ruzne druhy atd.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
tak tam zkousel ruzne , S1/S2 i seriovy...tim pada moje teorie
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
bud jsem to tady prehled, nebo to tu neni, ale lambdu jsi zkousel jinou? Myslim tu seriovou?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: směs záhada
seriovou tam má mišan novou, ale nemám díru pro dvě lambdy, bud serie nebo na směs
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
ze je nova na to bych nespolehal, dodelat jeden zavit pro sirokopasmovou...podle toho co mi psal taboo, tak je pro sirokopasmovou lambdu seriovy otvor moc blizko motoru...tenkrat mi psal ze idealni pozice je cca 30-40cm za turbemKentoya píše:seriovou tam má mišan novou, ale nemám díru pro dvě lambdy, bud serie nebo na směs
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: směs záhada
ta vzdálenost není ideální, ale zatím hledám chybu na volnoběh, kde by to momentálně vadit nemělo, chci to i naladit, ale nemůže se začít ladit v tomhle stavu, protože když se to vrátí do normálu, tak to shoří
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: směs záhada
Asi ti to nepomoze, ale hodil by som tam Nistune aspon skusobne, nech je vidno co ECU vidi a kde v mape je. Neviem ci mas moznost to od niekoho pozicat.
P.S.: Predpokladam ze vstreky mas napojene na konektory ku vstrekom. Ze tam nieje prehodeny konektor od niecoho ineho (napr od sytica )
P.S.: Predpokladam ze vstreky mas napojene na konektory ku vstrekom. Ze tam nieje prehodeny konektor od niecoho ineho (napr od sytica )
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den