směs záhada

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

směs záhada

Příspěvek od Kentoya »

kluci pokud nkdo ví co ještě hledat a kde

mám tu jedno auto asi rok, a byla na něm tak bohatá směs na volnoběh i na jízdu že se to pohybovalo okolo 7afr

nejdříve byl problém v kabeláži, že to jelo na dva tři válce, tak jsem komplet kabeláž proměřil a nevykazuje odchylky od kabeláže v jiném autě

celý sací trakt jsem natlakoval a nikdy neupouští ani nepřisává vzduch

svíčky jsou tam momentálně iridia pulstar a dokáží zapálit směs i při oněch 7mi afr

cívky power tranzistor ok

nasadil jsem manuální regulátor tlaku paliva a stáhl tlak v liště na 1bar (3 v serii, nebo přesněj 3 v serii před nastartováním v liště, nastaveno na 1bar před nastartováním v liště a teprve jsem se dostal na směs která kolísala od 12 do 18 afr
místo čidla teploty jsem dal odpor a směs kolísala od 12 do 14 afr, a na čidlo teploty jsem dal měřák a zjistil jsem že ono čidlo chvilku ukazuje až minimálně 250 ohm a občas spadne na 5000 ohm, tak jsem přišel na to proč to občas zdechlo, že směs šla pod 7 afr a uchcalo se to
za další jsem vyměnil váhu vzduchu, která ovšem na jiném autě bez problému jezdila a zjistil jsem že nyní dokážu směs udržet +-13afr ale na tlaku v liště před startem 2 bary, tudíž po nastarování cca 1,2 bar ta váha prostě ukazuje hodnoty řekněme o 10až 20% jinde, ale funguje, pročištění nepomohlo

momentálně mi došel benzín a prší, tak jsem to ještě neprojel v zátěži, jinak je odpojená seriová lambda, ale na jiném dvoukile i při jejím odpojení jsem držel směs taky okolo 13afr na volnoběh, ale na tlaku 3bary v liště

zkoušel jsem tři různé jednotky, tři různé chipy ani jedna jednotka neuklazuje nic jiného než 55

a včil babo rad proč musím na ten volnoběh s dobrým afr mít o tolik stažený tlak v liště, jakmile zvednu na 3 bar v liště jsem se směsí mezi 10 a 11 afr

prostě co dokáže ještě oblbnout jednotku aby obohatila směs (vstřiky už jsem měnil třikrát, a stále stejné)
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od adner »

teploměr paliva,jestli ho máš
napětí v síti
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: směs záhada

Příspěvek od Kentoya »

TEPLOMĚR TAM NENÍ a na napětí se mrknu dík
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od Fizzbiker »

možna je to kravina ale nezkousel jsi menit Dropping Resistor? + stim souvisejici napěti na střikach (???)... mozna bych zkusil vymenit aj střiky...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: směs záhada

Příspěvek od Kentoya »

poslední řádek - vstřiky třikrát
drop proměřen a taky měněn
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od Fizzbiker »

jo aha sry...

jeste bych zmeril odpor cidla pro ECU vcetne cesty takze bych to meril na portu od ECU... kdyby tam byl nekde studenak tak by to porad davalo bohatou smes...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od Mirek »

co tam je za chip franto?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od Fizzbiker »

Kentoya píše:zkoušel jsem tři různé jednotky, tři různé chipy ani jedna jednotka neuklazuje nic jiného než 55
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od Mirek »

dekuji fizzi..cist umim od zakladni skoly :mrgreen: ...otazka presto trva...jaky cip tam ma? Respektive budu ji formulovat jinak a lepe...jake chipy jsi zkousel? Vsechny stejne jen kopie, nebo ruzne druhy atd.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od Mirek »

tak tam zkousel ruzne , S1/S2 i seriovy...tim pada moje teorie :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od Mirek »

bud jsem to tady prehled, nebo to tu neni, ale lambdu jsi zkousel jinou? Myslim tu seriovou?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: směs záhada

Příspěvek od Kentoya »

seriovou tam má mišan novou, ale nemám díru pro dvě lambdy, bud serie nebo na směs
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od Mirek »

Kentoya píše:seriovou tam má mišan novou, ale nemám díru pro dvě lambdy, bud serie nebo na směs
ze je nova na to bych nespolehal, dodelat jeden zavit pro sirokopasmovou...podle toho co mi psal taboo, tak je pro sirokopasmovou lambdu seriovy otvor moc blizko motoru...tenkrat mi psal ze idealni pozice je cca 30-40cm za turbem
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: směs záhada

Příspěvek od Kentoya »

ta vzdálenost není ideální, ale zatím hledám chybu na volnoběh, kde by to momentálně vadit nemělo, chci to i naladit, ale nemůže se začít ladit v tomhle stavu, protože když se to vrátí do normálu, tak to shoří
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: směs záhada

Příspěvek od kenivruh »

Asi ti to nepomoze, ale hodil by som tam Nistune aspon skusobne, nech je vidno co ECU vidi a kde v mape je. Neviem ci mas moznost to od niekoho pozicat.

P.S.: Predpokladam ze vstreky mas napojene na konektory ku vstrekom. Ze tam nieje prehodeny konektor od niecoho ineho (napr od sytica :blackeye: )
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět