Základní nastavení...jiskra/vzduch....
Základní nastavení...jiskra/vzduch....
Čus,zase je možný že to tu už bylo,ale nemám náladu to hledat tady na foru a obzvlášť překládat ten manual,když stim pár lidí má zkušenosti a může poradit....potřeboval bych vědět základní nastavení na jiskru na tom kulatým štelováku,či čidle,nebo jak tomu říkáte a jak má být nastavena ta krabička na klapce vzduchu které je z pohledu řidiče na levé straně,děkuu za radu,už jsem zoufalej a dost nas*anej,takže když nepomůže tohle,tak snad kladivo a přemluvím to :-D
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
Tak už jsem to zřejmě zjistil,proč to nechce jet,já jsem totiž na klapce rozdělal snímač natočení klapky a vyčistil jsem ho(já piču*),tkže ho zkusím vyměnit a mělo by to fungovat,teď bych chtěl slyšet jen názor jestli by to mohlo být tím,mechanik co mi to dával do kupy,říkal,že když stim jel,tak to vytočil do dvou tisíc a víc to nedalo,ale když stál na místě na neutrál,tak to norálně vytčil do sedmi tisíc a já jsem ten snímač polohy klapky rozdělával a čistil,tak jsem ho zkurvil a rozhodil jsem si celou zapalovací soustavu,díky tomu to hulí bíle a je cítit benzin ja sviň......myslíte že by to opravdu mohlo být tím??Mimo jiné,já to vidě natočený a voda nemizela po opravě hlavy,takže špatně udělanou hlavou to býti nemůže.....jen prosím o radu
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
Poloha klapky je docela dulezitej vstup pro vstrikovani.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
tak je to jasný.....musim sehnat klapku i s tim čidlem a vím přesně od koho Jééébáááásiiiii!???? :-D nemáš takhle náhodou náhradní motor?? :-DTrošku bych se ti vněm pošťoural a rozebral,když dovolíš :-D
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
Bile huli olej
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
jojo turbo co jsem kupoval od jednoho člena bylo taky v špatném stavu,ale spíš to vidim na tu klapku.....
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
Nevím jak u vás, ale u nás hulí olej modře.Design píše:Bile huli olej
bílá - voda
modrá - olej
černá - palivo
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
souhlasTrinom píše:Nevím jak u vás, ale u nás hulí olej modře.Design píše:Bile huli olej
bílá - voda
modrá - olej
černá - palivo
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
+ 1
a hustej černej dym z pod kapoty znamena že už ti to chytlo... obvykle naposled
a hustej černej dym z pod kapoty znamena že už ti to chytlo... obvykle naposled
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
Ohohó, tak že by můj dým byla voda? Nevim nevim, z mýho auta se hulívalo hustě bíle a žralo to olej, ne vodu... Nezpochybuju vaše tvrzení, jen to tak nadhazuju
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
Tak aby hulil bíle, tak to by musel chcát někam na výfuk a odpařovat se. Ne spalovat. Tehdy by to asi mohlo hulit bíle, každopádně ale ne z výfuku, nýbrž z pod kapoty.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
poravde olej od vody pozna asi každej při troše mozku v hlavě, kdyz oleje neni moc je olej šedavej lehce namodralej a hlavne mastnej a smadlavej a dela saze...
voda i po pruchodu vyfukem smrdi porad jako fridex a obvykle horka para cisti a odmastuje trochu koncovku laufu tak sou tam videt orezly mista kde by to melo byt černý...
zase se tu resi OT blbosti.
voda i po pruchodu vyfukem smrdi porad jako fridex a obvykle horka para cisti a odmastuje trochu koncovku laufu tak sou tam videt orezly mista kde by to melo byt černý...
zase se tu resi OT blbosti.
Re: Základní nastavení...jiskra/vzduch....
Tak jsem asi barvoslepej... Uvidíme po opravě
Jinak k tématu - ten snímač polohy klapky je hodně důležitej, já ho měl špatně nasazenej a držel mi volnoběh asi 2000ot. a zaboha jsem nemohl přijít, kde je problém... A určitě tím pádem ovlivňuje i vstřiky.
Jinak k tématu - ten snímač polohy klapky je hodně důležitej, já ho měl špatně nasazenej a držel mi volnoběh asi 2000ot. a zaboha jsem nemohl přijít, kde je problém... A určitě tím pádem ovlivňuje i vstřiky.
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna