Strata tlaku vo vyssich otackach
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Strata tlaku vo vyssich otackach
Pri vysokych otackach mi klesne tlak v sani pri plnom plyne z 0.5b na -0.5b. Robi to pravidelne na 2 aj 3 stupen. Rozdiel v otackach kedy to robi je par stoviek +/-. Juknite na obrazok kde je jasne vidno o co ide.
Obmedzovac to nie je, ani fuel cut, ani nic podobne co by ovladala ecu.
Obmedzovac to nie je, ani fuel cut, ani nic podobne co by ovladala ecu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
Ano funguje. A na okraj, aku to ma suvislost?hajecek88 píše:chladenie funguje jak ma ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
ked som par krat jel do kopca a nemal som v poradku chladeni tak mi to robilo nieco podobne akurat ne v takejto velkej miere
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
Sak prave. To mi tiez zapina ze aby to slo do -0.5b musi sa nieco medzi valcami a filtrom upchat. Klapka to byt nemoze, kedze je na bowden Internu WG v turbe som tiez vylucil, kedze to by klesol tlak na 0 nie do -.adner píše:Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
Nasiel som na googli co by to mohlo byt a pride mi to ako realne vysvetlenie. Vyskusam a uvidim.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
kenivruh píše:Sak prave. To mi tiez zapina ze aby to slo do -0.5b musi sa nieco medzi valcami a filtrom upchat. Klapka to byt nemoze, kedze je na bowden Internu WG v turbe som tiez vylucil, kedze to by klesol tlak na 0 nie do -.adner píše:Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
Nasiel som na googli co by to mohlo byt a pride mi to ako realne vysvetlenie. Vyskusam a uvidim.
Pak to sem napiš kdyby měl někdo stejný problém?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
Bolo to tym co pisali. Hadica od filtra po turbo sa podtlakom splasla a zavrela privod vzduchu. Poriesene, setko ide jak ma
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
to je drsna zavada, mas moc ziznive turbo nebo mekou hadici
hlavne ze jsi na to prisel
hlavne ze jsi na to prisel
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
a nebo ucpanej filtr
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
začal bych se o ten filtr zajímat..
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
Makka hadica. Seriova skratena, zdeformovana, bez vnutornej pruziny
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
stejně bys měl mít podtlak minimální,je možné že je ten filtr malý..
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
ta hadice je bez pruziny opravdu jak igelitka z tesca... takze se nedivim jinak pro porovnani mozno zmerit tlak pred turbem se šiškou a bez šišky...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
Jojo tlak pomeram. Kedze u serie je tam diera pre hadicku od hot start solenoidu tak tam pichnem budik na tlak a uvidime.
Filter tam mam apexi power intake, snad by nemal byt restriktivny. Podla mna skor ide o ten prietok ako je tam, ze vytvara podtlak na steny hadice (bernouliho efekt ci jak sa to vola).
Filter tam mam apexi power intake, snad by nemal byt restriktivny. Podla mna skor ide o ten prietok ako je tam, ze vytvara podtlak na steny hadice (bernouliho efekt ci jak sa to vola).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den