turbo - problém
turbo - problém
takže první problém s nissanem, vyzkoušeny dva budíky na tlak turba oba ukazujou podtlak na volnoběch -0.6 a pri boostu max. tlak 0.2 baru vyjmečně to jde na 0.3 baru, auto neškube, drží volnoběch a jede plynule
turbo má minimální vůle, nepouští olej, nehulí má minimální prasklinu kolem westgate a nic nenasvědčuje tomu že by bylo v háji
zkoušel jsem natlakovat soustavu snad všechno jsem zkoušel postříkat mýdlovou vodu a hledal jestli něco netěsní a nic už neobjeveno, tlak úplně nepatrně klesal ale to je myslím tím že motor nebyl v poloze kdy jsou všechny ventili zavřený
při tlakování jsem si všimnul jedný věci a to že jakmile jsem pustil do okruhu vzduch tak i jenom na 0.1-0,2 baru reagoval westgate a zacla se hýbat ta tyčka
a při zkušební jízdě s odpojenou westagate jsem to dokázal natlakovat jenom na 0.5 baru a to až v 5500 rpm.
je možný že by byla třeba v hajzlu ta pružina ve westage ze už neudrží žádnej tlak a i když je odpojená tak se přes ní dostávaj výfukový plyny
EDIT: doplním že turbo je normal t25 a motor v seriovem stavu
turbo má minimální vůle, nepouští olej, nehulí má minimální prasklinu kolem westgate a nic nenasvědčuje tomu že by bylo v háji
zkoušel jsem natlakovat soustavu snad všechno jsem zkoušel postříkat mýdlovou vodu a hledal jestli něco netěsní a nic už neobjeveno, tlak úplně nepatrně klesal ale to je myslím tím že motor nebyl v poloze kdy jsou všechny ventili zavřený
při tlakování jsem si všimnul jedný věci a to že jakmile jsem pustil do okruhu vzduch tak i jenom na 0.1-0,2 baru reagoval westgate a zacla se hýbat ta tyčka
a při zkušební jízdě s odpojenou westagate jsem to dokázal natlakovat jenom na 0.5 baru a to až v 5500 rpm.
je možný že by byla třeba v hajzlu ta pružina ve westage ze už neudrží žádnej tlak a i když je odpojená tak se přes ní dostávaj výfukový plyny
EDIT: doplním že turbo je normal t25 a motor v seriovem stavu
Naposledy upravil(a) jan20nov dne 04.06.2011, 14:56, celkem upraveno 1 x.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo - problém
U T28 jsem musel ten actuator hodně podložit aby se mi pohnul tlak přes 0,4bar.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: turbo - problém
mam normal t25, ale zkusit to muzu, ale furt mi je divny proc se hned actuator zacina trochu hybat i pri malym tlaku to asi neni normalni
Re: turbo - problém
JJ ovladani wastegate na nic jineho to nevidim.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: turbo - problém
už to mám, je to asi rozbitý ať udělám co udělám furt nic, asi to bude vážně turbo, to by tam musela být netěsnost jako kráva, která tam nikde prostě není aby to tlačilo i v 6000rpm 0.2 baru a pri odpojeným actuatoru jenom 0.5 baru teď co jsem večer zkoušel projet tak to už ani nejede, turbo tam začne sičet jak blázen ale žádnej zátah nic, jdu to hodit ze skály nemám na to už nervy
Re: turbo - problém
Habartov cekam
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: turbo - problém
jěště seženem nějakou výbušninu pro lepší efektSvobda píše:Habartov cekam
Re: turbo - problém
tak jsem tam před chvílí zkusil dát seriovej intercooler jestli bude nějaká změna oproti tomu velkýmu co tam mám a tlak furt stejnej 0.2 baru takže si užívám skoro atmosferický dvoukilo
takže to vypadá že je ta pravá chvíle koupit nový když už tak větší turbo a jít z výkonem nahoru
takže to vypadá že je ta pravá chvíle koupit nový když už tak větší turbo a jít z výkonem nahoru
Re: turbo - problém
zkusil bych na WG připojit trvalej podtlak - zjistíš tak, jestli nezůstává pootevřenej WG.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo - problém
sundat actuator a WG zaaretovat nejakou poradnou pruzinou a jet to projet s očima na budíku.
Re: turbo - problém
jo to bych ješte mohl zkusit, i to jak psal trinomFizzbiker píše:sundat actuator a WG zaaretovat nejakou poradnou pruzinou a jet to projet s očima na budíku.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo - problém
jak sem psal kde ti actuator drži WG tam zahakni poradnou ruzinu treba ze sterače nebo neco podobneho pripadne zadratovat a poradne drat utahnout aby byla WG zarucene zavrena, a jet to opatrne projet s ocima na budiku, vsadim knoflik proti gombíku ze mas mrtvy actuator.
Re: turbo - problém
Hadici bych sundal z WG a vrazil do ní šroubek, nebo tak něco, aby tama neunikal tlak. Potom natáhnout hadici od posilovače brzd a nebo použít fizzovo řešení s pružinou.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."