Problém se startováním
Napsal: 17.11.2011, 13:32
Ahoj lidi.Potřeboval bych poradit.Divně mi startuje motor.Když auto stojí dýl,třeba přes noc,tak po nastartování chytne na první škyt,3-4 vteřiny drží 1900 ot. a zdechne.
Pak se jen točí,jak když nepálí.Po chvíli začne škytat,pravidelně v intervalech jak když pálí jeden válec,po chvíli se postupně přidá zbytek a nakonec to stěží chytne,ale jde nepravidelně na 1000 ot.Nakonec se ustálí a vyběhne zase na 1900 ot.Kdyz ho teď chcípnu a znova nastartuju,tak chytne napoprví,zase 1900.Po ohřatí klesne na 1600.Když seřídím volnoběh tak maximalně na 1000 a šroub na A.A.C. je skoro celej zatočenej.Problém se objevil zničehonic.Auto jezdilo v pohodě,jen se za studena mezi 2000 a 3000 ot.dusilo.Měsíc zpátky jsem měnil olej, a jel se projet.Po návratu jsem zkusil alternativní zapojení FPR podle návodu tady na fóru,no a druhej den ráno byl problém na světě.FPR jsem zapojil zpátky jak mělo bejt,žádná změna.Zkusil jsem nastavovat kontakt volnoběhu,nakonec jsem ho vyměnil i s klapkou a nic.Vyměnil A.A.C.,taky nic.Měřil jsem air regulator podle manuálu,měl by bejt v pohodě.Akorát jsem nezkusil jestli zavírá(ještě vyzkoušim).Měřil jsem čidlo teploty motoru,odpor mělo v normě a při ohřívání se měnil.Zkusil jsem nastavit předstih zhruba na těch 15 BTDC,nakonec jsem vyměnil i CAS,taky nic.Ještě zkusim co mi poradil Fizz a uvidíme...
Jinak motor je od Fizze je po GO,komprese 11:1,vačky 248°,vysokokompresní písty.
Mám tam walbro,chip s2,otevřenej filtr a svíčky Denso Iridium IQ20 a novej palivovej filtr
Najeto 700km
A perlička na závěr.Při jednom pokusu o start to chytlo,motor sebou začal házet,div,že mi nevyskočil z auta.Hned jsem to zdechnul,ale slyšim čvachtání,tak se jdu podivat a pod autem louže oleje,olejovej filtr nafouklej jak balonek a olej smrděl benzinem...
Pak se jen točí,jak když nepálí.Po chvíli začne škytat,pravidelně v intervalech jak když pálí jeden válec,po chvíli se postupně přidá zbytek a nakonec to stěží chytne,ale jde nepravidelně na 1000 ot.Nakonec se ustálí a vyběhne zase na 1900 ot.Kdyz ho teď chcípnu a znova nastartuju,tak chytne napoprví,zase 1900.Po ohřatí klesne na 1600.Když seřídím volnoběh tak maximalně na 1000 a šroub na A.A.C. je skoro celej zatočenej.Problém se objevil zničehonic.Auto jezdilo v pohodě,jen se za studena mezi 2000 a 3000 ot.dusilo.Měsíc zpátky jsem měnil olej, a jel se projet.Po návratu jsem zkusil alternativní zapojení FPR podle návodu tady na fóru,no a druhej den ráno byl problém na světě.FPR jsem zapojil zpátky jak mělo bejt,žádná změna.Zkusil jsem nastavovat kontakt volnoběhu,nakonec jsem ho vyměnil i s klapkou a nic.Vyměnil A.A.C.,taky nic.Měřil jsem air regulator podle manuálu,měl by bejt v pohodě.Akorát jsem nezkusil jestli zavírá(ještě vyzkoušim).Měřil jsem čidlo teploty motoru,odpor mělo v normě a při ohřívání se měnil.Zkusil jsem nastavit předstih zhruba na těch 15 BTDC,nakonec jsem vyměnil i CAS,taky nic.Ještě zkusim co mi poradil Fizz a uvidíme...
Jinak motor je od Fizze je po GO,komprese 11:1,vačky 248°,vysokokompresní písty.
Mám tam walbro,chip s2,otevřenej filtr a svíčky Denso Iridium IQ20 a novej palivovej filtr
Najeto 700km
A perlička na závěr.Při jednom pokusu o start to chytlo,motor sebou začal házet,div,že mi nevyskočil z auta.Hned jsem to zdechnul,ale slyšim čvachtání,tak se jdu podivat a pod autem louže oleje,olejovej filtr nafouklej jak balonek a olej smrděl benzinem...