P: E39 530d Touring, cena 65tis
Napsal: 15.04.2012, 11:44
vzhledem k tomu, že jsem si koupil nový daily, tak je prodej bawa více než aktuální, případný dohodě se nebráním
Přesné typové označení vozidla: BMW e39 530d Touring
Druh karoserie: kombi - touring
Rok výroby: 1999
Objem válců: 2926
Výkon: 135 kW
Druh paliva: nafta
Barva: stříbrná
Počet najetých kilometrů: na budíkách 242tis, dle cebie cca 290tis.
Stav vozidla:
Platnost STK: 5/2012
Cena: 65tis
Popis výbavy: z nestandartních věcí asi jen xenony, klima, M volant, velký palubák, sníženo pružiny waitec
Popis provedených oprav:
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
Kontakt: tel: 606652850, icq: 179764639, mail: martin@200sx.cz
Foto: temp/bawo/
Vin: wbadp71010gs61906
Najeto 242 000km (290), já ho mám od 11/06 a to mělo 185 000km (230)
Za dobu co ho mám jsem dělal kromě výměn oleje a filtrů:
komplet zadní brzdy
Starér a baterie (varta blue dxnamic)
Vodní pumpa, termostat, řemeny, silentblok motoru
Závady:
Je třeba vyměnit ramena, tyče řízení, tyčky stabilizátorů na přední nápravě, tyčky stabilizátorů a silentbloky spodních ramen na zadní nápravě, držák výfuku za vlnovcem a středové ložisko kardanu
dále dosluhujou přední desky, tlumiče a asi podávací čerpadlo
Závady na exteriéru:
Zadní nárazník a víko kufru lehce pomačkaný, s tím i zásuvka na tažný zařízení
Pravý zadní dveře mají pod lištou rýhu od parkování
Zrcátka jsou lehce poškrábaný
Přední nárazník má drobnou promáčklinu na spodní straně od sněhu, daň za snížení + lehce pocuchaný plasty pod motorem
Kapota má šrám od kamenu + ledvinky nemají 100% uchyty
lehký bublinky na střeše na hraně těsnění předního okna
Závady interieru:
Vyžranej kus čalounění podlahy v kufru,
Lehce potrnaná stropnice v kufru
Vedle řadičky 2 díry po šroubech od držáku handsfree od předchozího majitele
Je něco s páčkou pod volantem, protože nepřepíná výstup z palubního počítače na display pod budíkama
Poničený držák nápojů vpředu i vzadu – bohužel nemoc všech e39 s dětma na palubě
Cena: 65 000,- na 16" kolech, pokud se do toho trochu nainvestuje a pořeší hlavně podvozek, bude z toho zase super autí a bude ještě dlouho spolehlivě sloužit, jinak s ním jezdím vpodstatě denně
Přesné typové označení vozidla: BMW e39 530d Touring
Druh karoserie: kombi - touring
Rok výroby: 1999
Objem válců: 2926
Výkon: 135 kW
Druh paliva: nafta
Barva: stříbrná
Počet najetých kilometrů: na budíkách 242tis, dle cebie cca 290tis.
Stav vozidla:
Platnost STK: 5/2012
Cena: 65tis
Popis výbavy: z nestandartních věcí asi jen xenony, klima, M volant, velký palubák, sníženo pružiny waitec
Popis provedených oprav:
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
Kontakt: tel: 606652850, icq: 179764639, mail: martin@200sx.cz
Foto: temp/bawo/
Vin: wbadp71010gs61906
Najeto 242 000km (290), já ho mám od 11/06 a to mělo 185 000km (230)
Za dobu co ho mám jsem dělal kromě výměn oleje a filtrů:
komplet zadní brzdy
Starér a baterie (varta blue dxnamic)
Vodní pumpa, termostat, řemeny, silentblok motoru
Závady:
Je třeba vyměnit ramena, tyče řízení, tyčky stabilizátorů na přední nápravě, tyčky stabilizátorů a silentbloky spodních ramen na zadní nápravě, držák výfuku za vlnovcem a středové ložisko kardanu
dále dosluhujou přední desky, tlumiče a asi podávací čerpadlo
Závady na exteriéru:
Zadní nárazník a víko kufru lehce pomačkaný, s tím i zásuvka na tažný zařízení
Pravý zadní dveře mají pod lištou rýhu od parkování
Zrcátka jsou lehce poškrábaný
Přední nárazník má drobnou promáčklinu na spodní straně od sněhu, daň za snížení + lehce pocuchaný plasty pod motorem
Kapota má šrám od kamenu + ledvinky nemají 100% uchyty
lehký bublinky na střeše na hraně těsnění předního okna
Závady interieru:
Vyžranej kus čalounění podlahy v kufru,
Lehce potrnaná stropnice v kufru
Vedle řadičky 2 díry po šroubech od držáku handsfree od předchozího majitele
Je něco s páčkou pod volantem, protože nepřepíná výstup z palubního počítače na display pod budíkama
Poničený držák nápojů vpředu i vzadu – bohužel nemoc všech e39 s dětma na palubě
Cena: 65 000,- na 16" kolech, pokud se do toho trochu nainvestuje a pořeší hlavně podvozek, bude z toho zase super autí a bude ještě dlouho spolehlivě sloužit, jinak s ním jezdím vpodstatě denně