rozvody
Napsal: 03.05.2012, 14:00
Chci se jen ujistit jak to vlastně je.
Podle manuálu se CPS dává když je 1. píst v horní úvrati a na řemenici je bod 0 (TDC), je to tak? CPS se nastaví tak, aby ryska na tělu CPS byla s v rovině s druhým bodem na hřídeli, který přeskočí při zasunutí?
Jde totiž o to, že když dám řemenici na TDC a dám CPS, je potom hrozně debilní předstih, kdy musím CPS otočit skoro co to jde doleva, aby motor běžel a nechcípal po ubrání plynu, což mi přijde divné a říkám si, že budou možná špatně udělané rozvody?
Anebo se řemenice dá rovnou na 15° a nasadí CPS postupem viz výše (dle manuálu)?
Popř jiný postup?
Tak či onak při boostu má auto tendence cukat a střílet do výfuku, jako by tam šlo málo paliva, díra ve vedení není, takže leda palivo, předstih (rozvody). Svíčky tam jsou BCPR7ES - cold -, sériový tlak a benzín N95
Díky za rady, postřehy atp.
Podle manuálu se CPS dává když je 1. píst v horní úvrati a na řemenici je bod 0 (TDC), je to tak? CPS se nastaví tak, aby ryska na tělu CPS byla s v rovině s druhým bodem na hřídeli, který přeskočí při zasunutí?
Jde totiž o to, že když dám řemenici na TDC a dám CPS, je potom hrozně debilní předstih, kdy musím CPS otočit skoro co to jde doleva, aby motor běžel a nechcípal po ubrání plynu, což mi přijde divné a říkám si, že budou možná špatně udělané rozvody?
Anebo se řemenice dá rovnou na 15° a nasadí CPS postupem viz výše (dle manuálu)?
Popř jiný postup?
Tak či onak při boostu má auto tendence cukat a střílet do výfuku, jako by tam šlo málo paliva, díra ve vedení není, takže leda palivo, předstih (rozvody). Svíčky tam jsou BCPR7ES - cold -, sériový tlak a benzín N95
Díky za rady, postřehy atp.