Stránka 1 z 3

problem!

Napsal: 22.07.2012, 17:59
od Thiep
Zdravim hledam pomoc.
zradila mne moje s13.Vcera sem normalne nastartoval a ujel cca. 200m.pak mi auto chciplo.a tet ho nemuzu nastartovat.Benzinovy cerpadlo mi bezi.Prihledani priciny jsem zjistil ze mi nehazi jiskru.Sundal sem CAS a sehnal jiny ale porad je auto mrtvy.jo malem bych zapomnel zestaryho CASu mi bypadl klinek coje na vacce.Dale mi neustale cvaka v Power transistor unit a o v okoli sani mi zas neco huci a nevim co to je.Prosim o jakoukoliv radu diky Vsem.

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 18:22
od Woyta
Jestli se ti vylomil klinek z vacky, tak shanej novou vacku.
Poloha kliky udavana CAS je dulezita pro vstrikovani a zapalovani.

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 19:27
od 200sxfabi
tak jestli se ti ulomil ten pulmesíc na vačce tak to určite nenatočíš a v tom dusledku ti ani necvakaji vstřky :) a u saní ti muže hučet čerpadlo od posilovače vetšinou málo kapaliny :wink:

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 20:18
od MYSAK
Pokud CASem otocis ruco vstriky cvakaj takze na tohle je uplne jedno jestli tam ma nebo nema ten vystupek, jen yb necvakaly ve spravnou dobu. S trochou preciznosti se to da nasadit i bez toho vystupku

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:22
od Thiep
no chvili sem se hral s CASem a steloval ale jde mi tam nasadit jen v jedne poloze.A kapalinu v posilovaci mam tu sem dolejval.A cvakavy zvuk jde od power transistoru.tak nevim.A nahodou nikdo nema vacku na prodej a pripadne bych koupil i saci z CA16.

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:25
od MYSAK
Vacku mam

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:31
od Fizzbiker
vacku mam taky. v Power tranzistoru nema co cvakat. cvaka leda nejaky rele kolem meno mozna ten bazmek od FPR.

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:40
od Thiep
fpr je k cemu?

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:40
od Thiep
co za vacku?

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:43
od doublejay
Fuel Pressure Regulator, regulátor tlaku paliva, a tím bazmekem myslel Fizz P.R. Control Solenoid Valve, řídící ventil pro FPR, který do něj pouští 180 sekund po startu atmo tlak.

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:45
od Thiep
A kcemu to je?a je mozny ze bych k vuli nemu nemohl nastartovat?

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:47
od doublejay
Je to k tomu, aby to do vstřiků pouštělo konstantní tlak benzínu a dávka paliva tak byla ovlivněna jen dobou otevření vstřiku impulsem z řídící jednotky. Za dobu existence fóra nikdo nenapsal, že by se mu tento díl pokazil...

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:49
od Thiep
Aha takze je stejne nejspis problem v tom klinku a CASu?

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:50
od doublejay
Na hodně moc %... Vyměň vačku a myslím, že nastartuješ.

Re: problem!

Napsal: 22.07.2012, 21:51
od Thiep
uz schanim.a jak poznam ze vacka je ok a ze to neni zmetek?