Stránka 1 z 1

Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 15.01.2013, 03:05
od mauglie
Jaka je nejlepsi zakladova barva na ocistena mista podvozku karoserie? A jaky kryci nater? Pouzit ci nepouzit tzv gumoasfalt/tlumex jako finalni vrstvu?

Byl bych rad kdyby osetreni bylo definitivni - dlouha trvanlivost a odolnost. V kombinaci s osetrenim dutin.

Rad se necham poucit. Diky

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 15.01.2013, 10:24
od mara_m
silikon-akrylátová zinková základní barva (bilak ZN ) urceno do agresivniho prostredi na mosty atd je asi nej pak body 950 a na to 2 vrstvy vrchni barvy

nebo kdyz sezenes barvu na letadla (zakladovku a vrchni tak tim ) je to jedna znejlepsich barev co sezenes ale sehnat ji :?

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 15.01.2013, 11:00
od jagy
Plati to i pro nove (ci zanovni) auto, ktere je jeste puvodni bez nastriku, atd.?

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 15.01.2013, 19:29
od adner
barvu na letadla bych možná uměl...

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 15.01.2013, 19:37
od Woyta
Tam jeste neuradovali eko normy?
Ze bych zkusil neco vyzebrat z kamose co maka na Ruzyni?

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 15.01.2013, 20:23
od Fizzbiker
black stealth... adner udela ostre rezane GTM invisible ghost car grindhaus jaxviňa

co vim tak u new aut i u tech kde byla zarucena koroze z vyroby bezpecne na dutiny fungovalo plasticke mazivo A00 rozmichana do ridka s fermezi nastrikat behem par dnu (v lete par hodin to vyschne) a nedostanes to ani spachtli dolu leda zas fermezi dokonale mastny. muzes to zkusit na nejakym jeklu. my sme tak osetrovaly masiny co šly po moři kolem afriky do indie. a kdyz to nezrezne na lodi co se plavi v tom slanem hajzlu tak to neudela nic nikde a u te prilezitosti mi prave sef rikal ze to delal u zigulika co mel a kdyz ho po 20letech sluzby bouchl na sracku a hasiči to porcovali bylo to jak novy a zachranilo mu to zivot da se to naredit fakt dokonale skoro jak strojni olej ale cim vic redis tim vic nastriku to chce.

jo ale az nakonec pak uz tam nic nenatres :D

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 15.01.2013, 20:52
od mara_m
dobre barvy jeste jsou co se pouzivaj na lokomotivy

co se tice dutin tak vosky a podobne veci jsou na nic nejlepsi je starej dobrej olej treba resistin + konzervacni olej

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 15.01.2013, 20:53
od mara_m
Woyta píše:Tam jeste neuradovali eko normy?
Ze bych zkusil neco vyzebrat z kamose co maka na Ruzyni?

jj eko normy uradovali v lakovnach tak ze se meli pouzivat vodou reditelne barvy ale misto vody to redej lihem takze to je jeste horsi :mrgreen: :mrgreen:

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 17.01.2013, 16:10
od RUDIDRIFT
Farbu na mosty by som tiež vedel zakladová farba, a potom vrchná farba hociakeho razu, autofarby,RAL a pod.
Záruka životnosti: 20 rokov
Farebné škali dodam ake by boli: biela,sivá,čierna, červená atd.
Foto farebných škál dufam že zoženiem tiež.
Cena za 1 liter cca 20€ + poštovné.

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 18.01.2013, 17:53
od Trinom
tak když se to přestříká, tak je skoro i jedno, jakou barvu má základ :D

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 18.01.2013, 22:34
od RUDIDRIFT
Trinom píše:tak když se to přestříká, tak je skoro i jedno, jakou barvu má základ :D
Len keď to niekto chce nastrekať na vrchnu farbu chce použiť bielu tak nenastrieka čiernou zalkadovou asi podľa mňa :D

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 18.01.2013, 22:54
od Trinom
No něco na tom asi bude

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 19.01.2013, 07:33
od RUDIDRIFT
Trinom píše:No něco na tom asi bude
A ako som vravel je to farba na Mosty :!: Ktoru riešime aplikovaním na spodok vozidla,však aj z názvu vyplíva (Ošetreni podvozku karoserie ).

Re: Osetreni podvozku karoserie

Napsal: 01.02.2013, 22:26
od holubrider
jaká koli prumslová barva se mi osvědčila a nemusí být na mosty,ale i na lodě atd,letadla tomu budou podobný.Většinou se s nima i dobře pracuje,natužíš nastříkáš a rychle to schne.S karosařskýho hlediska,je dobrá dvousložková reaktivní zakladovka.U zanovního bych asi spíš pravidelně konzerovoval dutiny a vnitřky plechů .Todle se týká spíš renovací