Stránka 1 z 3

P: Motory, frontcuty

Napsal: 09.09.2013, 13:20
od Idaho
Takže info je tady. Prvně shrnutí - příjemné a vstřícné jednání, skaldek je malý ale dobře zařízený vejde se tam toho fura. KOntejner jim jezdí cca 3-5x do měsíce, ale jsou to veci co byly objendány 2-3mesíce zpet. Naštěstí neberou jen an objendávky berou i veci co se prodávají takže skladem je toho dost. Navíc osobní jednání udělalo své a ceny jsou ted trosku příjemnější než mi sdělil po mailu ( ceny už obsahují DPH, takže pokud máte nekdo firmu na kterou by se vyfakturovali díly na libovolné auto jde to řešit.. )
Ceny bych řekl +- takové jako mají Tiger japanese a další dovozci do evropy, nespornou výhodou pro mne ale je ten sklad kde si mohu osobne před zaplacením zkontrolovat komprese, motor prohlídnout co vše je/není zničené, případne se občas i domluvit co nechci a za mírnou slevu jim to tam nechat. Domluvena 30ti +10 denní záruka na vyzkoušení motoru ( dohodnuto že stačí do 30ti dnů zavolat zpet že je nejaký problém a akceptují to, nevadí pak když přijedu s motorem o 10dní pozdeji.. )
Záruka se nevztahuje na upravované performance motory ( tím je mylseno motory dodatečne oturbované kompresrovoané atd.. )

ted výcuc z ceníku z toho co tam je :
Celica Redtop 3SGE - 1550
S15 frontcut ( SR20DET ) +6Q převodvka ( motro jsme osobne videl -odlehčené řemeni, TQ damper, samco hadice, na přístrojovce budíky - ale ty sme videl jen zezadu - viz foto ) - 3500
U12/13 Bluebird SR20DET frontcut - 2200
P12 - SR20VE 20v motor ( bez ECU, kabeláže ) 850 / nebo komplet s ecu, kabeláží 1150
jn15/jb15/b14 sr16ve motor + prevodovka - 1200 jen motor nebo 2200 komplet frontcut
4AGE Black top vč 5Q převodovky 1600 / nebo s 6Q převodovkou 2100 - POZOR jde o verzi s rozdelovačem nikoliv cívkama na svíčkách
MX-5 - 1,8Turbo mazdaspeed - světe div se jeden tam leží :) 1250euro vč ecu, kabeláže ( mohu zítra naložit :) )
RX7 - pouze FD verze - 2200
Motor B20 s komprserorem Eaton M45, vč kabeláže. ecu, příslušenství - 1600
2JZ motor vč ecu a kabeláže ( Automatová verze ) 2600
Pulsar AWD frontcut - 2200
BP motor NB verze - jen motor bez ecu a kabeláže 750
H22A JDM verze vč 5Q - 1800

ST205 frontcut 2200
ST185 frontcut 1500
přední brzdiče a kotouče R32GTR ( derované ) 290euro
Přední brzdiče a kotouče R33GTS - 275euro
set coiloveru HKS pro s14/s15 za 450euro - viz foto komplet podvozek

je tu fura motoru na subaru, berou jen frontcuty a motory 2005+

z dílu co tu ted leží - RB25 spojka ( zamluveno Myšák - vemem dle stavu )
Twin plate keramika pro st205 vč setrváku - os ginken viz foto - 750
Single plate spojka SO ginken ( nei si jist výrobcem, dohleda do rána ) - 450



K20A JDm a B18C Ty pe R - naceste, ted vyprodáno budou do dvou týdnu - cenu posle mailem až dorazí

Co se týče dopravy, stejen už tu jsme, jel bych tak jako tak, bral jsem to jako výlet, sem bez podvlau takže naložit mohu jen motory a mensí díly. Za dopravu do CR si dnes vemu 1000kč / motor nebo 5% z ceny dílu co povezu.

pokud ma kdokoliv o cokoliv zájem piste do sz..


S15 frontcut :
Obrázek
Obrázek


4AGE Blacktop :
Obrázek
Obrázek

3SGE RedTop :
Obrázek

MX5 Mazdaspeed 1,8 Turbo :
Obrázek

A další mišmaš..



3sgte ( ST205 )
Obrázek

4AGZE
Obrázek

B20 s kompresorem Eaton M45 a příslušenstvím
Obrázek
Obrázek

S14/15 coilovery HKS :
Obrázek

Z32 Biturbo frontcut
Obrázek

FD3S frontcuty ( v regálu celkem 4 )
Obrázek
Obrázek


Mazda KLZE engine :
Obrázek


ST205 twin plate os ginkgen spojka
Obrázek


Mitsu VR4 TT frontcut
Obrázek

Obrázek
Obrázek

Momentálně jsem přímo na míste takže doprava za hubičku, pokud neco z vyfoceného chcet písnete sms zavolám zpet ( při volání do NL platíte vy i já, budu platit jen když zavolám .. )
Pro dnešek akce doprava motoru 1000kč menší díly po dohode, na frontcut bohužel nemám podval..
Normálne vyjde doprava dráž a budu muste dbát na vytížení.
tel 602.47.47.65 - Honza

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 10.09.2013, 11:45
od Idaho
coilovery s14/15 zamluveny.
Vezu i ty brzdy na R32/33 kotouče jsou lehce orezle a ne poskozené, tajže kotouče očistíme, brzdiče promažeme a vyčistíme a budou připraveny k prodeji nekdy v prubehu příštího týdne - hodím foto.
Jednání velice vstřícné, možná do budoucna dohodneme i dovoz dílu použitých z japanu.

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 16.09.2013, 20:14
od Idaho
Takže aktualizace nabídky - aktuální stav skladu a ceny, počítán kurz eura 26,50
je tam dost vecí na nissany, pokud by mel nekdo zájem ( kopiruji z JDM-mmeting.cz )

( pro objednávky uzavřené do 20.210.2013 platí sleva 10% z ceny motoru bez DPH )
Stav skladu a nabídka ( aktualizace 16.9.2013 ):
( ceny vč. DPH, bez dopravy - cena dopravy a podmínky viz níže.. )
Toyota - 3SGE Beams Red Top - vč kabeláže, ecu, bez převodovky - 37.700,-
Nissan - SR20DET - S15 halfcut, vče kabeláže, ecu, 6sp převodovky, odlehčené řemenice, torq dmp a další drobnosti - 111.000,-
Nissan - SR20DET - Bluebird Halfcut - vč kabeláže, ecu, převodovky - 57.700,-
Nissan - SR20VE - P11 - holý motor bez ecu, kabeláže a převodovky - 21.500,-
Nissan - SR20VE - P11 - vč ECu, kabeláže - 26.950-
Mazda - 13B-TT - RX7 FD, twinturbo halfcut, vč kabeláže, ecu, převodovky - 65.400,-
Toyota - 2JZGTE - VVTI verze, vč. kabeláže a ECu - 69.250,-
Nissan - SR20DET - Pulsar GTi-R Halfcut - vč kabeláže, ecu, manuální převodovky - 75.200,-
Toyota - 3SGTE( ST205) - Halfcut včetne kabeláže, převodovky, ecu - 69.250,-
Toyota - 3SGTE( ST185 ) - Halfcut vč kabeláže, ecu, převodovky - 50.000,-
Toyota - 1JZGTE - vč kabeláže, ecu, bez převodovky - 31.000,-
Nissan - VQ30DETT - Z32 halfcut vč. karosářských dílů - 73.100,-
Nissan - RB26DETT - vč kabeláže, ecu, manuální převodovky - 96.200,-
Mazda - KLZE - bez ECU, maf a kabeláže - 26.350,-

Ostatní :
ST205 JDM čumáček ( noisecut ) - přední nárazník se svetly, mlhovkami ( pokud jsou ) kapotou - 13.400,-

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 17.09.2013, 06:48
od vmille
Nektere veci jsou zajimave (SR20VE) ale treba za ceny GTiR, VG30DETT se daji z anglie dovest cela auta a jeste neco zbyde.

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 17.09.2013, 07:43
od blázen
No jo bez výdělku to nikdo skladovat a vozit nebude

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 17.09.2013, 08:06
od Idaho
vmille píše:Nektere veci jsou zajimave (SR20VE) ale treba za ceny GTiR, VG30DETT se daji z anglie dovest cela auta a jeste neco zbyde.
No nevím zvažoval jsem obě monžosti, bohužel náklady na cestu jsou tak vysoké v provnáním s tímhle, že podle mne nemá smyls tam jet. Muj rabat je zatím 15% z ceny motoru. Pokud nekdo má zájem, da se do určité doby na některých vecech domluvit, bohužel jen pro omezený počet motorů.
Co jsme videl auta co vozí Zemi za podobné ceny tak upřímně, promluvte si s lidma co si ty auta z UK vozej, případnedalších kteří je od nich kupují a pokud je to v cene aby byla přijemnější než toto, bohužel ten stav zrovna dobrý ( vetšinou ) není - jsem v kontaktu s dost lidma co maj dotažené auto z UK od jednoho známého "tahače" a moc spokojenosti mezi nimi není, a sám jsme mu věřil a byl jsme jedn z napálených - fura keců a lží a ve finále je vše jinak.. :( O vymahatelnosti nějaké záruky když po dovezení auta zjistíte že i přes ujištování je turbo KO , a on nemel cas na váš cekat až si to unej rozeberete a oveříte, o dalších "perfektních" autech co nemeli dobré komprese a podobne ani nemluve..

Ceny jsou jaké jsou, počítal jsem s kurzem který se mení, není to malá částka a i blbá změna kurzu udělá dost, na druhou stranu nemám problém vystavit na motory fakturu pro odpočet DPH - jedná se o oficiální import, bohužel ja jsem v EU jiného dodavatele co by to prodal oficiálně a držel nejakou záruku, za lepší cenu proste nenašel.

Navíc jak řekl blázen, cesta pro motory mi sežere minimálně dva dny dvou lidí, které jsme mohli odmakat na dílně a neco si vydělat o tom že ujedem 1900km ani nemluvě..

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 17.09.2013, 11:09
od onsad
Idaho: Jasně, ale je tu možnost si ty motory nějak vyzkoušet? IMHO to asi moc nejde. Na JDM meeting píšeš, že dáváš záruku, fajn. Kupovat samotný jetý motor je stejně risk a u motoru za 100 000 Kč bych nebyl nadšený.

Ale nemám do toho co kecat, nabídka je daná. Mám, nebo nemám zájem. :) Samozřejmě tam náklady jsou, o tom žádná.

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 17.09.2013, 11:43
od blázen
Nic za 100k do primery nenabízí. Ten sr20ve mi nepřijde drahý..

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 17.09.2013, 14:28
od Grassell
Vzdyt at jsi tam kazdy zajede a uvidi za co se musi kolik zaplatit. Vzdyt jen auto na traekt jedna cesta mne visla na 70 liber a pri ceste tam a spatky to je uz jen bura. Dovezeni auta vyslo na pohonych a poplatcich na skoro 20 000,- a kde je cas straveny cestovanim, a neni to sranda prirovnal bych to mega opruz. Tohle je az pod cumacek.
1JZ super cena a vim o prevodovce.

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 18.09.2013, 17:03
od A.C.A.B.
OT: Já měl z Glasgow auto od místního ,,oblíbeného" člena doma za 13k. Ale popravdě vědět v jakém je stavu, tak ho tam nechám...

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 18.09.2013, 17:17
od Idaho
onsad píše:Idaho: Jasně, ale je tu možnost si ty motory nějak vyzkoušet? IMHO to asi moc nejde. Na JDM meeting píšeš, že dáváš záruku, fajn. Kupovat samotný jetý motor je stejně risk a u motoru za 100 000 Kč bych nebyl nadšený.
Ale nemám do toho co kecat, nabídka je daná. Mám, nebo nemám zájem. :) Samozřejmě tam náklady jsou, o tom žádná.
Na motorech před koupí meřím komprese, otevírám víka ventilu koukám na stav vaček, spolu s celkovým "zeblitím" od oleje se už o stavu dá neco usoudit, každopádne nikdy to není 100pro, proto dávají tu 30ti denní zaruku na stav motor, kterou stahuji na cca 20dní od dovozu do cr, kvuli případnému transportu tam a zpet. osoben veřím že do budoucna až uvidí že spolupráce funguje, bude stačit když nahlásím že problém je a záruku podrží i kdybych se tam vrátil pozdeji. Každopádne u žádného samotného motoru nemáš moc šancí zkoušet.

za 100tis jde o celé fotncuty a zde bych i pouvažoval o tom u takovéhle ceny si ten motor natočit, elektrika vse je komplet, stačí privéct palivo... ale to je jen ve stadiu uvah, osobne nepředpokládám že by nekdo mel zájem o tu Z32 nebo z33 za tu cenu.

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 18.09.2013, 20:07
od Idaho
Jen pro info, at ho máte "z první ruky" - podvozek z S15 se ukázal jako poskozený takže ho vracíme dodavateli ( reklamace proběhla s dodavtelem po telefonu, berou zpet, mam ho dovézt až nekdy k nim pojedu, já vracím kupujícímu peníze - kupující navrhl částečnou spoluučast - tímto děkuji Omluvil bych s epřímo ale netuším kdo zde z fora to byl :) ).
Chyba byla hlavne na mé strane, když se ba něj nikdo neozvýval tak sem se rozhodl vzít podvozek na MX5 , ten jsme si rozhodil, zkontorloval a naložil, vyučtoval zaplatil, ale při odjedzu pípla sms že je zájemce o s15 podvozek. Jak sem byl už rozjetej a myslenkama na ceste domu tak sem vyložil MX5tkovej podvozek vzla s15tkovej, neprohlídl si ho a hodil do auta vyřešil to s prodejcem papírove a jel domu..
Až ted když sem se ozval tak mi řekl že ten podvozek byl z toho frontcutu černá s15 na fotu )a je možné že tedy by mohl být poskozen, že to byl nový přírustek a jeste nestihli zkontrolovat. Na perf díly záruku vubec nedávaj, jelikož nemohou posoudit jak moc jsou opoužívané, v tomto případě ale sám uznal chybu že s kolegou neoveřili stav té bouračky..
pro mne je to jasný markant že dodavatel je ferový :)

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 22.10.2013, 19:54
od evo400
Ahoj pošli mi prosím na sebe kontakt do SZ. Něco bych poptal.

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 31.10.2013, 19:36
od Idaho
Aktualizace cen a stavu skladu - upravuji jen často poptávané zboží ( cena v EUR bez DPh a dopravy ):
SR20DET bluebird halfcut - 1850-1950,- (3x )
SR20VE vč kabeláže a ecu - 940-1000,- ( 2x)
2JZGTE VVTi vč kabeláže a ECu - 2050-2250,- (9x )
3SGTE ( St205 ) halfcut - 2050-2150,- (8x)
1JZGTE vč kabeláže a ecu - 1100-1250,- (3x)
RB26DETT vč kabeláže , ecu a man převodovky - 2900-3100,- (2x)

zatím to vypadá že koncem listopadu bych mohl jet pro motory, je zatím jeden zájemce, který čeká až se další pridají pro zlevnení dopravy. Takže pokud bdue nkědo mít o neco zájem piste do Sz..

Re: P: Motory, frontcuty

Napsal: 02.11.2013, 13:47
od Milan RPS13
Joo tam jsem byl, je to pár kilometrů za hranicema.