Stránka 1 z 2

Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 15:04
od Sephirot
Zdravím, klubáci. :)

Zima se nám pomalu blíží a jistě většina z nás vymejšlí, co budeme dělat v zimě v garáži. :)


Nejsem na tom jinak, ze začátku příštího roku mne bude čekat menší-větší finanční injekce, takže zvažuji plány, se kterými ještě sem na vážkách a sám je nějak rozetnout nedokážu bez pár faktů, co se mi nepovedlo dohledat. Budu rád za každý názor, popíši fakta:


Na začátku léta (jak už to tak bejvá, aby to člověka pořádně nasralo :D ) mi zaklepal motor na 3. válci. Scénář je jasný, šel ven, klika byla dost poničená, nicméně vyšla na 3. brus ještě, takže šály atp, při příležitosti sem vyměnil i pístní kroužky, komplet přetěsnil a vyčistil vše, co se dalo. (docela sem byl i překvapenej, jak je CAčko krásně jednoduchej motor) Doteď je motor venku, neboť prostě není financ na to dál pokračovat, nicméně než bych ho dal z5, jistě by nebyl sériovej. (pouze v případě, že se něco zvrtne a auto bude z jara-léta na prodej, snad to tak nedopadne....) Pročetl sem dosti diskuzí o upgrade, v tom mám jasno i ve zbytku, co se týče podvozku apt.


Stanovil sem si cíl (což je důležité mít :) ) - Stage3 - 300k. K tomu se chci dál ubírat a tomu vše přizpůsobit.


Moje první otázka zní, zda to dokáže snést klika po 3. brusu, nemyslim na pár tisíc km, ale alespoň pár desítek tisíc. Fakt si touto věcí nejsem jistej. (šály jsou Nissan)

Druhá otázka směřuje na STK. Má někdo zkušenost se Stage3, jak je na tom s emisemi, v případě že na STK nasadím katalyzátor, př. sportovní katalyzátor. Známeho na STK nikde nemám, ukecat dokážu hodně, ale tohle prostě nevokecám...... :?


Víc toho nestíhám, letím do práce, po vyhodnocení odpovědí (doufám že se pár dobrodinců najde co napíší :) ) kdyžtak doladíme detaily.


Díky a mějte se.

Re: Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 15:39
od 200sxfabi
Za mě...nestavil bych motor na takový výkon na klice po třetím výbrusu. Určitě bych nenechal řídit motor universálním stage chipem. A co se týče dvoukila celkově...tak já osobně preferuju mít výkon klidně seriový na spolehlivě opečovávaném motoru, ale naopak mít udělanej a naladěnej podvozek, brzdy, pneu. Ale to víš ty, jestli chceš být nejlepší na semaforech a kilometrové rovince nebo jestli se nechceš nechat vyškolit kdejakým 130ti koňovým autem s dobrým řidičem a naladěným podvozkem. Stále si říkám, proč tu pořád panuje takový boj za vysokým výkonem, když málo kdo zde (včetně mě) nedokáže naplno využít ani výkon seriový. :)

Re: Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 15:44
od Erso33
200sxfabi píše:Za mě...nestavil bych motor na takový výkon na klice po třetím výbrusu. Určitě bych nenechal řídit motor universálním stage chipem. A co se týče dvoukila celkově...tak já osobně preferuju mít výkon klidně seriový na spolehlivě opečovávaném motoru, ale naopak mít udělanej a naladěnej podvozek, brzdy, pneu. Ale to víš ty, jestli chceš být nejlepší na semaforech a kilometrové rovince nebo jestli se nechceš nechat vyškolit kdejakým 130ti koňovým autem s dobrým řidičem a naladěným podvozkem. Stále si říkám, proč tu pořád panuje takový boj za vysokým výkonem, když málo kdo zde (včetně mě) nedokáže naplno využít ani výkon seriový. :)
Mozna je High-speed-fucker a chce mat kilo za 4sekundy a prilezitostne sa smyknut ako ja... :D

Re: Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 15:57
od 200sxfabi
Je to o prioritách, to má každý jinak :)

Re: Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 16:00
od Erso33
a este k tomu S3... zvazil by som na tvojom mieste financne moznosti a podla toho stage... lebo je to omnoho drahsi stage ako S2, takze lepsie postavat S2 v 110%stave ako S3 v 50%stave na par km... napr ja robim GO+S2 na CA a nemam uz druhy mesiac co do huby (a inak tomu do jari ani nebude lebo SX) :D

Re: Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 16:22
od sx200
na vykon si zvykne rychlo toho nikdy nieje dost :)

Re: Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 16:42
od Trinom

Re: Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 20:29
od Fil
Kliky bych se asi nebál, sám mám 2hý brus a chci přes 300 určitě... Jednou jsem psal mobnemu a ten v tom taky nevidí problém...

Článek pěkný a určitě na tom něco bude, ale když chcu, tak prostě chcu a je mi jedno, že to nedává smysl a že to nepotřebuju, nevyužiju (když na to mám, když ne, tak bohužel zůstane jen u toho chtění). :lol: Už se vám někdy stalo, že jste něco chtěli a ani jste nedokázali vysvětlit proč? Tohle bude podobný případ...

Re: Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 20:44
od mara_m
klice je fuk v uvozovkach kolik ma brusu vem si ze jeden je 0,25 takze to mas o 0,75 to je prd na 300ps takze spis nez kolikaty brus je otazka kolik uz toho najela klika co ma vic jak 200 tis km je na jakej koliv upgrade na pitchu i kdyz bude mit brus 0,25 pac material je dost unavenej a navic kdyz pouzijes stage 3 tak ti ten motor zdechne na valcich driv nez by praskla klika :mrgreen: jakej je duvod tam davat STAGE 3 ?ta stage je uchcana jak hovado jeste sem nevidel jedinou stage 3 co by jela nezrala jak zil a po 5 min na volnobehu nebyli svice cerne jak uhel ackoliv sem to tu uz psal milionkrat stale stim nekdo prijde ze ji tam da aby nejak fungovala musi se snizit palivo o 0,2baru +- i tak jde v bostru nesmyslne do bohata jedine ji vic fouknout ale dole to je stale uchcane a po kazdem prerazeni kdy se zas prida plyn motor pristrikne palivo to jde na tak bohatou smes ze po tu dobu chcipnul pes a za autem je oblak cerneho koure

stage 1 funguje dobre pac je to skorem serie jen odstranene nake veci malinko zmenene mapy stage 2 funguje jak kdy zalezi co se sejde za vstriky atd stage 3 nefunguje nikdy :mrgreen:

Re: Pár dotazů

Napsal: 01.10.2013, 22:50
od sx200
dolezite je zistit aj to preco ti ten motor zaklepala aby sa to nezopakovalo.Pri GO si poriadne skontrol pomeraj ojnice ak nedavas uplne nove.olejove cerpadlo,funkciu vsetkych sučasti motora atd.A ak tam das aj chip tak skotrolovat AFR pri booste aj pri beznej jazde a snim sa meniaci aj tlak paliva.

Re: Pár dotazů

Napsal: 02.10.2013, 06:07
od blázen
Použij stage 3 chip od raddyho funguje dobře. Je to chip pro T3 turbo a není to stejný chip jako nabízí horsham. Stačí napsat SZ raddymu, napíše ti víc.

Já mám jednu otázku a to kde si sehnal ložiska nissan pro 3tí výbrus, nissan je nenabízí.. Alespoň to tvrdí.

Pokud máš dobře složený motor, tak sním problém nebude

Re: Pár dotazů

Napsal: 02.10.2013, 06:54
od Sephirot
Fůůůů, nečekal sem tak mohutnou diskuzi. :D

Ok, nějak to zkusim posbírat:


to 200sxfabi: O podvozku a brzdách nepochybuj, to bude totiž první věc, do které se hodlám pustit. :) Mě šlo hlavně o tu technickou věc ohledně motoru. Vím, že již se sériovým byla zábava a občas problém udržet se na silnici :D , ale jak praví sx200 níže: na vykon si zvykne rychlo toho nikdy nieje dost........ :roll:


to Erso33: Vím vím, kalkuloval sem a mám rozvrh plánů, ale stále sem na vážkách, proto se právě obracím sem, poradit se. Přehodnocovat se mi cíl moc nechce, to jedině kdyby nebylo nějak zbytí.....

to Fil: Inu, každej jsme nějakej. Podle mě je hloupost pouštět se do nějakého projektu bez toho, aniž bych měl stanovenej nějakej cíl s následným plánem........ :)


to mara_m: Mno, původní motor měl najeto cca 130tis, klika vypadala celkem zachovale, akorát na axiálu to mělo drobnou hranku, kterou sem rozleštil, jinak sem na ní nenašel známky poškození, ani na ojnicích. Proč stage 3? Protože co sem doposud nastudoval, tak sem nikde nenašel právě ty informace, co tu teď píšeš, všude je že ok, že to dupe......další důvod se zeptat lidiček, co s tim mají zkušenosti a uvážit i příp. alternativu, pokud by se to jevilo jako naprosto devastující...... 8)


to sx200: Zaklepalo to z více příčin. Jednak už na klice jeden brus byl dělanej a podle známého, co mi ho dělal, nebyl teda až tak zdařilej, jak by měl být...... Dál ten s prominutim "dobytek", co to měl přede mnou kdo ví, jestli někdy měnil olej, páč co sem z něj vypustil a co v něm bylo když sem ho rozdělal, tak celkem lituji, že sem si to nevyfotil.... :) Tam prostě na tuty se trhl kus toho karbonového svinstva a přicpal někde kanálek na ložiska, páč vše ostatní, co se čerpadla i ojnic týče je v pohodě. Podle mě to stejně nejelo ais jak by mělo, páč tam bylo nacpané to turbo z GT-Rka s kompresorovou částí T25, jak sem se na něj asi před mesícem-dvěma dotazoval, po instalaci měřáku sem při boostu naměřil 0,9bar, což se mi na sérii zdá hodně (předtim sem myslel že je to normál než sem to začal podrobněji studovat).......takže asi tak :)


to blázen: Raddy je jedním z lidí tady z fórka, kterému se pak určitě (pokud padne projektu zelená) ozvu, neboť jeho posty a rady, co jsem pročetl, jsou skutečně té hi-grade úrovně, neboli "vím, o čem mluvím". Co se týče těch ložisek, bohužel ti to nepovim, páč jsem je já neobjednával, což mě, sakr ble, přivádí k myšlence, že mi říkal že se podívá na Nissanu a uvidí, jestli neměli a neobjednal nějakou čajnu, páč jsme to pak nerpobírali.......zkusim to vyzjistit.
Osobně doufám že bude dobře složenej, pár vejkendů mi to dalo, zatim navíc je jen spodní "železo", na hlavu atp sem se zatim nedostal..... :)


Zatím Vám díky a já si jdu lehnout, jsem po 12ce noční......... :)

PS: omlouvám se za případné nesouvislé myšlenky či překlepy, nějak už u toho poklimbávám. :|

Re: Pár dotazů

Napsal: 02.10.2013, 07:12
od mara_m
o te stage 3 se tu pise uz hodne dlouho ze je nepovedena mozna bude mit raddy nake upravene ktere budou fungovat ale stage 3 co je kopie HD a podobne proste nemakaj daval jsem je uz do par s13 a ani v jedne nemakala

jinak stage 3 + T3 mi neprijde jako vyhra T3 je moc velka obluda

hele prd na cele cipy zkus raddyho zda ti to naladi a kup si nistune ci naladit nistune a udelat cip primo na tvuj setup ....... usetris si tim trapeni dost litru paliva svicky a tak :mrgreen:

Re: Pár dotazů

Napsal: 02.10.2013, 07:38
od blázen
T3 je větší turbo, ale záleží jaké T3 použiješ, je mnoho modifikací. Některé fungují velice dobře na CA18DET. Chip stage 3 co vlastní raddy je úplně jiný chip než od horsham a 3x bych se nedivil, že vám to nefungovalo ,protože jste použili právě ten chip který je pro T3 a ne pro GT28.. A kdo tvrdí že nefunguje, tak nemá pravdu. Kdo má zájem o vice informací k chipu at napíše raddymu, nebo možná to tu raddy rozepíše sám. Chip je možné u něj zakoupit

Re: Pár dotazů

Napsal: 02.10.2013, 08:01
od mara_m
prd byl to co ma bejt bylo to uchcane jak zil hadat se nebudu je mi to jedno nech at si kazdej da tam co ce nemam potrebu se hadat

jen ti podotknu jednu vec jeste daval jsem cistit 30 vstriku a po vycisteni v ultrazvuku a naslednem prostriknuti (X vterin ) se pohybovali od 15ml po 18ml tudiz mezi nima byl rozdil 3ml ........ a jak treba myslis ze vypadaj ty vstriky co nekdo koupi a namontuje ?

jinak blazne od tebe sem jeste neslysel vetu ze neco nefunguje

svuj nazor jsem napsal vic potrebu nemam jen mi prijde smutne postavit auto za desitky az stovky tisic a zabit to cipem kdyz nistune nabizi vychodisko za 8 tisic toto vse co muzu k tomu napsat

az mi blazne ukazes po jakem koliv cipu svicky co budou mit cihlovou barvu tak uznam ze mas pravdu a ze to funguje ..... :mrgreen: