Pár dotazů
Napsal: 01.10.2013, 15:04
Zdravím, klubáci.
Zima se nám pomalu blíží a jistě většina z nás vymejšlí, co budeme dělat v zimě v garáži.
Nejsem na tom jinak, ze začátku příštího roku mne bude čekat menší-větší finanční injekce, takže zvažuji plány, se kterými ještě sem na vážkách a sám je nějak rozetnout nedokážu bez pár faktů, co se mi nepovedlo dohledat. Budu rád za každý názor, popíši fakta:
Na začátku léta (jak už to tak bejvá, aby to člověka pořádně nasralo ) mi zaklepal motor na 3. válci. Scénář je jasný, šel ven, klika byla dost poničená, nicméně vyšla na 3. brus ještě, takže šály atp, při příležitosti sem vyměnil i pístní kroužky, komplet přetěsnil a vyčistil vše, co se dalo. (docela sem byl i překvapenej, jak je CAčko krásně jednoduchej motor) Doteď je motor venku, neboť prostě není financ na to dál pokračovat, nicméně než bych ho dal z5, jistě by nebyl sériovej. (pouze v případě, že se něco zvrtne a auto bude z jara-léta na prodej, snad to tak nedopadne....) Pročetl sem dosti diskuzí o upgrade, v tom mám jasno i ve zbytku, co se týče podvozku apt.
Stanovil sem si cíl (což je důležité mít ) - Stage3 - 300k. K tomu se chci dál ubírat a tomu vše přizpůsobit.
Moje první otázka zní, zda to dokáže snést klika po 3. brusu, nemyslim na pár tisíc km, ale alespoň pár desítek tisíc. Fakt si touto věcí nejsem jistej. (šály jsou Nissan)
Druhá otázka směřuje na STK. Má někdo zkušenost se Stage3, jak je na tom s emisemi, v případě že na STK nasadím katalyzátor, př. sportovní katalyzátor. Známeho na STK nikde nemám, ukecat dokážu hodně, ale tohle prostě nevokecám......
Víc toho nestíhám, letím do práce, po vyhodnocení odpovědí (doufám že se pár dobrodinců najde co napíší ) kdyžtak doladíme detaily.
Díky a mějte se.
Zima se nám pomalu blíží a jistě většina z nás vymejšlí, co budeme dělat v zimě v garáži.
Nejsem na tom jinak, ze začátku příštího roku mne bude čekat menší-větší finanční injekce, takže zvažuji plány, se kterými ještě sem na vážkách a sám je nějak rozetnout nedokážu bez pár faktů, co se mi nepovedlo dohledat. Budu rád za každý názor, popíši fakta:
Na začátku léta (jak už to tak bejvá, aby to člověka pořádně nasralo ) mi zaklepal motor na 3. válci. Scénář je jasný, šel ven, klika byla dost poničená, nicméně vyšla na 3. brus ještě, takže šály atp, při příležitosti sem vyměnil i pístní kroužky, komplet přetěsnil a vyčistil vše, co se dalo. (docela sem byl i překvapenej, jak je CAčko krásně jednoduchej motor) Doteď je motor venku, neboť prostě není financ na to dál pokračovat, nicméně než bych ho dal z5, jistě by nebyl sériovej. (pouze v případě, že se něco zvrtne a auto bude z jara-léta na prodej, snad to tak nedopadne....) Pročetl sem dosti diskuzí o upgrade, v tom mám jasno i ve zbytku, co se týče podvozku apt.
Stanovil sem si cíl (což je důležité mít ) - Stage3 - 300k. K tomu se chci dál ubírat a tomu vše přizpůsobit.
Moje první otázka zní, zda to dokáže snést klika po 3. brusu, nemyslim na pár tisíc km, ale alespoň pár desítek tisíc. Fakt si touto věcí nejsem jistej. (šály jsou Nissan)
Druhá otázka směřuje na STK. Má někdo zkušenost se Stage3, jak je na tom s emisemi, v případě že na STK nasadím katalyzátor, př. sportovní katalyzátor. Známeho na STK nikde nemám, ukecat dokážu hodně, ale tohle prostě nevokecám......
Víc toho nestíhám, letím do práce, po vyhodnocení odpovědí (doufám že se pár dobrodinců najde co napíší ) kdyžtak doladíme detaily.
Díky a mějte se.