Stránka 1 z 1
K: LS2 cievky
Napsal: 07.01.2014, 14:28
od kenivruh
Ci nahodou niekto nema lokalne, aby som nemusel kupovat z usa.
Re: K: LS2 cievky
Napsal: 10.01.2014, 13:32
od Swejky
jsem ti je schopen sehnat od jednoho zdroje ze EU
Re: K: LS2 cievky
Napsal: 11.01.2014, 15:02
od slik85
na pozicanie mam LS1
Re: K: LS2 cievky
Napsal: 13.01.2014, 14:21
od kenivruh
kupil som z usa 8 kusov aj s drziakmi a kabelazou
Re: K: LS2 cievky
Napsal: 13.01.2014, 20:58
od evo400
Kolik tě to stálo? Mám v Čechách dostupné cívky za cca 1200Kč kus, mám i konektory a mají integrované ignitory, tedy lze snadno adaptovat na jakýkoliv motor. Nabíjí se tak rychle, že i při wastespark systémech by stíhali nabíjet až do 18800 ot. tedy dost pro každou naši aplikaci. Teď dělám prototypové držáky na 2JZ, pak třeba postnu nějaké fotky.
Re: K: LS2 cievky
Napsal: 14.01.2014, 07:55
od kenivruh
evo400 píše:Kolik tě to stálo? Mám v Čechách dostupné cívky za cca 1200Kč kus, mám i konektory a mají integrované ignitory, tedy lze snadno adaptovat na jakýkoliv motor. Nabíjí se tak rychle, že i při wastespark systémech by stíhali nabíjet až do 18800 ot. tedy dost pro každou naši aplikaci. Teď dělám prototypové držáky na 2JZ, pak třeba postnu nějaké fotky.
Komplet to bude okolo 220 EUR, ked som to dobre zratal. Bral som "truckove" co maju aj chladic.
Re: K: LS2 cievky
Napsal: 14.01.2014, 08:42
od evo400
kenivruh píše:
Komplet to bude okolo 220 EUR, ked som to dobre zratal. Bral som "truckove" co maju aj chladic.
Nové s náklady na přepravu, clem a DPH a koenktory?
To jsi koupil tedy velmi dobře.
I tak to bude ještě stát další peníze za fajfky, zapalovací kabely/ nebo ti to vyjde rovnou nasadit? Pak by to chtělo držáčky aby se neklepaly (u VW svíček je problém, že když spadne z svíčky a snažíš se ji zapalovat, tak se upeče)...... no ale podle všeho něco vydrží a zapalují rozhodně lépe než lecjaká série na Nissan/Toyota.
Re: K: LS2 cievky
Napsal: 15.01.2014, 08:37
od kenivruh
Nie su nove a cena je komplet. Urco nepojdu priamo nasadit, kedze to pojde na CAcko, takze sa to namontuje niekde bokom. Ma to aspon jednu vyhodu navyse, ze pri merani predzapalu netreba furt vyberat cievku