Stránka 1 z 1
Po zahřátí 2000 otáček
Napsal: 18.06.2014, 20:55
od MrDeesh
Zdravím,
měl jsem přes zimu rozdělaný sání, po složení motor normálně chytl, pěkně běží, ale postupně se zvedají otáčky (1500) a jakmile se zahřeje na provozní teplotu, tak otáčky vyskočí na 2000. Když přidám plyn, tak docela pomalu ty otáčky klesají. Jednotka hlasí 55, takže zapojený to mám vše dobře. Ještě jsem měřil teplotní čidlo, při cca 20°C má odpor 2,8kOhm, teplý jsem ho neměřil.
Čím by to mohlo být? Díky.
Re: Po zahřátí 2000 otáček
Napsal: 18.06.2014, 21:02
od Fil
Nevím, ale možná bych zkusil nastavit volnoběh, odpoj konektor od motorku volnoběhu a na teplém motoru šroubkem nastav otáčky jaké chceš, pak ten konektor zapoj zpět, taky ti už mohla umřít gumka na šroubku, ale to by asi takhle otáčky nezvedlo a projevilo se to hned na studeném motoru a nemožností nastavit volnoběh...
Re: Po zahřátí 2000 otáček
Napsal: 19.06.2014, 07:19
od kenivruh
este mozes po zahriati odpojit cidlo teploty. ak je odpojene, ecu to berie ako 80 stupnov, odpojene pri starte berie ako 20 stupnov.
Re: Po zahřátí 2000 otáček
Napsal: 19.06.2014, 12:47
od raddy
ako prve skontroluj ci je zopnuty volnobezny spinac na TPS
ak ano, nastav volnobeh srobom na AAC
pokial nie je mozne nastavit nizsie otacky srobom na AAC, taha to falosny vzduch
2000ot by nemal volnobeh dosiahnut pri ziadnej teplote meranej cidlom...
Re: Po zahřátí 2000 otáček
Napsal: 19.06.2014, 15:18
od MrDeesh
Díky raddy,
byl to ten spínač volnoběhu, nasadil jsem ten TPS trošku jinak než byl původně, takže to nespínalo při zavřený klapce. Ale stejně se ty otáčky trošku zvednou (1200), jakmile se zahřeje motor. Otáčky jsem zkusil snížit, ale měnilo se to pomalu, když jsem s tím šroubem točil (nevím, jak moc je to citlivý, nikdy jsem to nenastavoval). Koukal jsem, jestli to někde nesaje falešnej vzduch, ale nezdálo se mi. Každopádně ten hlavní problém je vyřešenej. Díky
Re: Po zahřátí 2000 otáček
Napsal: 19.06.2014, 15:48
od Aku
kdyz uz se tu resi ty otacky mam taky malej problem kery nikdy nebyl a ted se obevil(jeste sem nezkousel vse odpojit a zapojit jesi tam neni studenej spoj...) ale kdyz uz se to tu resi... kdyz mam auto aj zahraty na 100 olej nebo klidne na 70 kdyz ho vytocim bez zaberu do 5tis otacek pekne spadnou jak maji,ale kdyz mu vlitnu na omezovac a pustim to klesne rychle na 2tisice a od 2tisic do 8set to jde uuplne pomalicku pozvolna padaji dolu...nekdo neakej typ?+ mi proste nefouka zadnej bow uz mam na aute druhy turbo asi 4tej bow a zadnej nestekne vse mam zapojene jak ma byt,nevim co stim+auto bez zaberu natlaci 0.2bar v omezovacu vic ne do 5,5tis tlaci -0.1 v zaberu natlacim kdyz chci i 1.4bar (momentalne tlacim 0.7b nastaveno na kodrcani turbo gt2560r) diky za radu:)