Zoufalé pokusy aby dvoukilo brzdilo - VYRESENO
Napsal: 26.11.2014, 12:51
Zdravim, uz jsem zoufalej nema nekdo nejake napady? Děkuju
Abs mám z auta venku už delší dobu stavby. Mám pocit, ze mi to uz nikdy snad brzdit nebude. Mam original abs valec, original posilovac, zrepasovane brzdice a na predek udelane téčko.
Na valci je napsano f a r jako predek a zadek. Dva vyvody, zadek jsem poslal trubkou na zadek a dale origo rozdelovac Nissan na LZ a PZ kolo. Druhy vyvod F predek jsem poslal trubku do téčka a z téčka LP a PP kolo. Zkousel jsem odvzdusnit, kdyz uz mi zadne bublinky nesli, usoudil jsem ze ok (opakovan proces odvzdusneni minimalne 3 krat za sebou). Pedal byl ale stale takovy mekky. Po nastartovani byl mekkci a byl tam naznak toho ze se mi nechce vratit. Uz nevim co mam delat. Mam sto chuti to hodit ze skaly po roce a pul. Pri intenzivnim slapani za vypleho motoru slysim jak nekde unika jakoby vzduch v motorovem prostoru.
Jeste mam pripraveny bokem jiny abs valec tak zkusim ten, vlezu pod auto a zkontroluju spoje starych trubek s novymi jestli nekde nerosi pri nastartovanem motoru a slapani na brzdu. Potom uz nevim a proto se obracim na vas. Kdyby se nekdo chtel stavit, jsem z prahy 5. Děkuju za odpoved
Jeste jedna otazka, ma byt spoj valec -> posilovac utesnen?
Jeste EDIT: Posilovac predchozi byl prasklej v miste ktere je uvnitr kabiny p pod tou ochranou gumickou. Vymenil jsem ho za jiny. Zpetny ventil na hahdici z posilovace do sání íje také v pořádku.
Abs mám z auta venku už delší dobu stavby. Mám pocit, ze mi to uz nikdy snad brzdit nebude. Mam original abs valec, original posilovac, zrepasovane brzdice a na predek udelane téčko.
Na valci je napsano f a r jako predek a zadek. Dva vyvody, zadek jsem poslal trubkou na zadek a dale origo rozdelovac Nissan na LZ a PZ kolo. Druhy vyvod F predek jsem poslal trubku do téčka a z téčka LP a PP kolo. Zkousel jsem odvzdusnit, kdyz uz mi zadne bublinky nesli, usoudil jsem ze ok (opakovan proces odvzdusneni minimalne 3 krat za sebou). Pedal byl ale stale takovy mekky. Po nastartovani byl mekkci a byl tam naznak toho ze se mi nechce vratit. Uz nevim co mam delat. Mam sto chuti to hodit ze skaly po roce a pul. Pri intenzivnim slapani za vypleho motoru slysim jak nekde unika jakoby vzduch v motorovem prostoru.
Jeste mam pripraveny bokem jiny abs valec tak zkusim ten, vlezu pod auto a zkontroluju spoje starych trubek s novymi jestli nekde nerosi pri nastartovanem motoru a slapani na brzdu. Potom uz nevim a proto se obracim na vas. Kdyby se nekdo chtel stavit, jsem z prahy 5. Děkuju za odpoved
Jeste jedna otazka, ma byt spoj valec -> posilovac utesnen?
Jeste EDIT: Posilovac predchozi byl prasklej v miste ktere je uvnitr kabiny p pod tou ochranou gumickou. Vymenil jsem ho za jiny. Zpetny ventil na hahdici z posilovace do sání íje také v pořádku.