CA bez jiskry na 2. a 3.válci
Napsal: 05.10.2015, 16:39
Zdravím,
po výměně těsnění pod hlavou mi "jede" motor na 2 válce a už nevím co dál vyzkoušet tak vás žádám o pomoc
Poprvé jsem zkoušel dávat jiné funkční cívky,potom nové svíčky (NGK BCPR7ES na 0.8mm),ECU vyhazuje chybu 34 - knock senzor,ale s tím co jsem se tu dočetl jezdí polovina CAček..Svíčky jsou po vyndání všechny od benzínu takže palivo jde.(otáčel jsem i CASem a všechny vstřiky cvakali).Naposled jsem zkoušel jiskru (otáčel jsem CASem) připojováním cívky s ukostřenou svíčkou - na 1. a 4. válci šla krásně pravidelně,no na 2. a 3. to vždy hodilo jen jednu jiskru a pak konec...
Měřákem jsem propípal tu odpojitelnou část kabeláže k cívkám,očistil a zkontroloval (snad) všechny kostry motoru,kontroloval pojistky,vyměnil power tranzistor ,protáčel jsem to i s vyndanou pojistkou od pal. pumpy ,aby se to pročistilo a stále nic...
Nevíte někdo co dál ověřit ? Už z toho pomalu ani nespím Díky
po výměně těsnění pod hlavou mi "jede" motor na 2 válce a už nevím co dál vyzkoušet tak vás žádám o pomoc
Poprvé jsem zkoušel dávat jiné funkční cívky,potom nové svíčky (NGK BCPR7ES na 0.8mm),ECU vyhazuje chybu 34 - knock senzor,ale s tím co jsem se tu dočetl jezdí polovina CAček..Svíčky jsou po vyndání všechny od benzínu takže palivo jde.(otáčel jsem i CASem a všechny vstřiky cvakali).Naposled jsem zkoušel jiskru (otáčel jsem CASem) připojováním cívky s ukostřenou svíčkou - na 1. a 4. válci šla krásně pravidelně,no na 2. a 3. to vždy hodilo jen jednu jiskru a pak konec...
Měřákem jsem propípal tu odpojitelnou část kabeláže k cívkám,očistil a zkontroloval (snad) všechny kostry motoru,kontroloval pojistky,vyměnil power tranzistor ,protáčel jsem to i s vyndanou pojistkou od pal. pumpy ,aby se to pročistilo a stále nic...
Nevíte někdo co dál ověřit ? Už z toho pomalu ani nespím Díky