Stránka 1 z 1

s13 padajici tlak turba

Napsal: 17.07.2016, 15:22
od Krutonek
lidicky.. dal jsem na svou s13 stage2 turbo gt2560r uplne nove original garrett, vse zapojeno perfektne vse perfektne zkontrolovano, ale kdyz dam plnej tak tlak vyjede na 0,8bar, a pak spadne na 0,5 ikdyz drzim plnej... jak je mozny ze to takhle ztrati, maly cooler ? mam nejakej random z Iveca... boost controler mam nastaven na uplne minimum aby si turbo zvyklo nez ho fouknu na 1bar, ale jinak to maka nadherne, toci to snad uz od volnobehu a steka to jak 2jz :-D

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 17.07.2016, 16:41
od MYSAK
Jsem ti rikal ze to budes muset naladit

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 17.07.2016, 16:45
od raddy
je to kvoli slabej pruzine v actuatore,to je cele. daj tam actuator zo seriovej t25 a je po probleme. naladenim sa to vyriesit neda. stage 2 cip je uplne ok pre gt2560r s tlakom 1bar.

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 17.07.2016, 16:48
od MYSAK
jakej tam ma cip nikdo nevi a ma verzi s A/R turbiny .86

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 17.07.2016, 17:04
od raddy
je to actuator,vela krat overene. samozrejme,ak ma ar 86,stage2 cip nie je vhodny,ale s makkym actuatorom neurobi nic ani naladenie. je to ale dost nestastny vyber turba,neskory nabeh na tak maly vykon.

edit:tieto turba maju actuator s pruzinou na cca 0.5bar a ani skratenie tycky/vypodlozkovanie nepomoze.

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 18.07.2016, 07:29
od Krutonek
dekuju za strucnou odpoved :-) dam tam ten actuator z origa, diky moc :-)

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 18.07.2016, 07:36
od raddy
je zname, ze gt2560 ma origo makke actuatory, aj stare t28 boli 0.5bar....maju slabu pruzinu a vyfukove plyny pretlacia klapku aj ked je privod tlaku do actuatora uplne zavrety boostcontrolerom. Ak je velke AR turbiny, je za klapkou mensi protitlak vyf. plynov a tento efekt moze byt este vyraznejsi. Odporucam T25 actuator s nastavitelnou tyckou, ja ho pouzivam na tlak 1.4bar.

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 18.07.2016, 12:59
od Krutonek
moc dekuju, urcite sezenu nekoho kdo mi ten actuator obetuje. tech mrtvejch t25 v mym okoli je ted nejak hodne :-D

BTW: rozmery meho turba kompresorova cast A/R 0,60 / trim 62.
hridel vnitrni/ vnejsi 47.2/60,1mm
vyfukova cast A/R 0,64 / trim 76
hridel 53,9

aby zde nebyly dohady o mem turbu, tahle GT2560r se prave dela jeste i trosku mensi tato by mela pry stihat do 360ps (udajne) ale rekl bych ze i vyfon ted na tech 0,5-0,7 bar je dostacujici, a az natocim controlerem 1bar, tak to mi to asi utrhne napravu :-D

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 18.07.2016, 13:16
od raddy
ok, takze mas vyfukovu AR .64, nie 86 ako pise Mysak, tym padom je toto turbo plne vhodne pre stage2 cip. co sa vyknu tyka, realny max. vykon z tohto turba je okolo 320k, 360k je hodne prehnany odhad...

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 18.07.2016, 13:39
od Krutonek
i tak je to nadherny... ja si budu postupem casu chtit nechat udelat primo svaba na muj setup, planuji totiz vetsi vstriky, a mam pripravenou vahu vzduchu ze Z32 tt, ale je milion veci co maji prednost, kdyz to ted tak hezky funguje i na zakladni tlak :-) no a moje GT2871 bude ted delat snad radost kamaradovi v jine s13 kde prave umrelo T25 :-D

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 18.07.2016, 20:23
od MYSAK
Tak co jsi mlel ze mas .86? pak jsem tu za blbce ja :D

Re: s13 padajici tlak turba

Napsal: 18.07.2016, 23:40
od Krutonek
ja tomu nerozumim :-D ale nekecal jsem mam tu vetsi gt2560r dela se jeste s mensi vrtulkou atd... tudiz jsem myslel ze to je to co jsi mel na mysli ty :-D