Už nějakou dobu mě auto (S13 CAčko) trestá za to, že když ho nechám přes noc před barákem a prší, tak nechce jet. Ráno nastartuje normálně, na volnoběh běží pravidelně, ale nejde za plynem, na jednotku se sice rozjedu, ale nejde do otáček, vytočím nejvíc tak 2tis., když zařadim za dva auto škube, prská a netahne... musím počkat až se zahřeje, stačí voda tak na 80stupňů a pak už je to zase ok a frčí normálně... byl jsem línej to řešit, protože auto mám většinou v garáži a stává se to jen když stojí venku a hodně prší. Teď s ním jezdím docela často a přemýšlím, že se na to podívám. Moje teorie je, že navlhnou cívky a nedají dostatečnou jiskru na zapálení směsy, nebo je někde porušená ta fajfka na cívce a probíjí za vlhka na kostru. Mám celou sadu náhradních cívek z jiného auta, ale netuším jak jsou na tom, dá se nějak poznat která je ok a která ne, případně jak poznám kterou mám vyměnit?
Díky za názory...
po dešti nejede - navlhlé cívky?
Re: po dešti nejede - navlhlé cívky?
Civky muzes otestovat tak, ze je budes zahrivat fenem.
V manualu jsou uvedene hodnoty odporu jake ma mit OK civka. Pokud jsou nizsi, tak zkratuje.
V manualu jsou uvedene hodnoty odporu jake ma mit OK civka. Pokud jsou nizsi, tak zkratuje.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133