rozvody, setrvák
Napsal: 30.01.2005, 19:51
Nazdar všici
Když jsem d?lal spojku, tak jsem m?l shozenej setrvák a p?išlo mi, že ca18det ho má strašne t?žkej - tipnul bych minimáln? tak 20 kg. V?tšina atmosferickejch sportovních motor? (myslim t?eba japonce mazda honda) maj lehký setrváky (?ekl bych tak polovinu co dvoukilo) a ty motory jsou daleko pružn?jší. Leh?í setrvák = sice o n?co h?? vyváženej motor, ale rychlejší odezva na plyn, n?jaký ty kon? a celkov? sportovn?jší motor. Nevíte jestli by se dal sehnat n?jakej leh?í setrvák? Ten co tam je by asi sto?it moc nešel kvuli tomu tvaru.
A potom kdo jste d?lal už rozvody, jakej je tam p?ístup? Co všechno musí ven? Necht?l bych p?itom vytahovat celej motor
Dík za radu
Když jsem d?lal spojku, tak jsem m?l shozenej setrvák a p?išlo mi, že ca18det ho má strašne t?žkej - tipnul bych minimáln? tak 20 kg. V?tšina atmosferickejch sportovních motor? (myslim t?eba japonce mazda honda) maj lehký setrváky (?ekl bych tak polovinu co dvoukilo) a ty motory jsou daleko pružn?jší. Leh?í setrvák = sice o n?co h?? vyváženej motor, ale rychlejší odezva na plyn, n?jaký ty kon? a celkov? sportovn?jší motor. Nevíte jestli by se dal sehnat n?jakej leh?í setrvák? Ten co tam je by asi sto?it moc nešel kvuli tomu tvaru.
A potom kdo jste d?lal už rozvody, jakej je tam p?ístup? Co všechno musí ven? Necht?l bych p?itom vytahovat celej motor
Dík za radu