Stránka 1 z 1
Rozborka
Napsal: 12.04.2005, 22:19
od milonovo
Tak jsem to dnes do šroubku rozebral(motor),krom? ost?ik? píst?.Výsledek je takovej že válce jsou zdravý,písty taky bez známek poškození,takže dám jen kroužky.Ložiska na klice-ojni?ní na m??,hlavní celkem O.K. Kliku dám p?em??it a uvidím jestli brousit,nebo jen nový šály,protože je taky bez viditelnýho poškození.Uložení va?ek je malinko sem tam škrábnutý,ale s tím asi nic neud?lám.Toho nape?enýho a usazenýho hnusu je tam fakt hafo,nevíte n?kdo o n?jakým chemickým odstra?ova?i karbonu?Jinak motor m?l najeto 103tis. a byl do te? ?ekl bych dob?e servisovanej,ale asi je to fakt o max. kvalitním oleji a pravidelný vým?n?.Jak se n?kdo ptal na ten originál olejovej filtr tak jsem ho tam m?l a není na n?m nic zvláštního krom? nápisu nissan.Radost mám z turba,protože je fakt úpln? nový od nissanu,žádnej repas.P?vod toho cvakání co mi šlo p?i 3tis. z motoru jsem neodhalil,klika to podle poslechu nebyla,šlo to spíš zvrchu,tak nevím.Nevíte jak by se tvá?ilo turbo na xeramik nebo jak se to p?esn? jmenuje,je to ten co stojí asi 1000k? a je z t?hle p?ípravk? tak nejd?v?ryhodn?jší.Jeden známej se bavil s Krámským a údajn? ho dávaj do aut na závody.Te? už jen prachy na opravu a m?lo by to ješt? letos jet.V auto ESA mi už asi 14 dní to?ej prachy za prodaný auto a po?ád se n?jak nemaj k tomu že by mi je dali,p?íšt? tam ur?it? zase pojedu.
Napsal: 12.04.2005, 22:26
od milonovo
Trochu m? vyd?sily trojky na pístech,ale m??il jsem vrtání a je to 83mm takže asi dobrý,už jsem se lekal že už je tam t?etí brus
Napsal: 12.04.2005, 22:53
od Spike
To cvakani bych podle popisu asi prisoudil ventilum, bud skocenej rozvodak o zub nebo je fakt nekde chycenej ventil. Ale bacha, to cvakání muze bejt i od vstriku a to neni na skodu, jsou to totiz elektromagneticky ventily, kery taky na poslech cvakaji.
Napsal: 13.04.2005, 07:01
od raddy
rozhodne tam nelej ziadne pridavky do oleja, loziska sa ti podakuju. rozhodne premeraj ojnice a klukovku a porovnaj hodnoty podla manualu.
Napsal: 13.04.2005, 08:02
od Hynek
cvakání kolem t?ech tisíc otá?ek znam dob?e = ojni?ní ložiska
Napsal: 13.04.2005, 08:07
od raddy
Hynek píše:cvakání kolem t?ech tisíc otá?ek znam dob?e = ojni?ní ložiska
mozeme s Hynkom robit odposluchove skolenia:)
Medzi nami, tunermi, je dost blahove (mam rad toto ceske slovo) mysliet si ze cvakanie pri vytoceni motora ide od vstrekov alebo ventilov....vstreky normalne nie je pocut pri beziacom motore, este tak ked tocis starterom naprazdno. Uz su velmi dobre zmapovane bezne problemy 200sx a klepanie pri vytoceni na cca 3 tis. otacok je viac menej bez debaty od lozisk.
Napsal: 13.04.2005, 09:34
od Katany
raddy píše:Hynek píše:cvakání kolem t?ech tisíc otá?ek znam dob?e = ojni?ní ložiska
mozeme s Hynkom robit odposluchove skolenia:)
Medzi nami, tunermi, je dost blahove (mam rad toto ceske slovo) mysliet si ze cvakanie pri vytoceni motora ide od vstrekov alebo ventilov....vstreky normalne nie je pocut pri beziacom motore, este tak ked tocis starterom naprazdno. Uz su velmi dobre zmapovane bezne problemy 200sx a klepanie pri vytoceni na cca 3 tis. otacok je viac menej bez debaty od lozisk.
jasny ojnicni loziska temer na 100% , nebo pistni cep ... ale spis loziska, kdybyste slyseli jak to mlatilo me tak radsi uhnete aby vas netrefila kolem letici ojnice ;-)
Napsal: 13.04.2005, 10:47
od kubajs
No nevím, m? to d?lá taky a jeto n?co mezi klepáním a cvakánim.
ten zvuk jde n?kde od shora z levé strany od st?íka?ky. sem tam to cvaká
i na volnob?h,p?i jízd? to závisí spíše na plynu,lehce p?idám a nic,p?idám víc tak je klid až do 4000/ot.min. za?ne to zas a když p?e?azuju v t?chto otá?kách tak to zní jako byste rozto?ili cvrk na n?jakém jizdním kole , ale nikdy pri pod?azení to neud?lá.
Napsal: 13.04.2005, 11:19
od Hynek
jo na volnob?h to d?laj taky
svin?
Napsal: 13.04.2005, 11:30
od otasTM
taky bych to tipoval na šály. m? to taky cvakalo
a po vým?n? to cvakalo 100x hlasit?jc, co sem zjistil po kompletnim rozebrání bylo docela zajímavý. N?kdo kdysi totiž ud?lal výbrus jen p?lky kliky, takže tam byly 2 šály standart a 2 po výbrusu o 0,25 v?tší, takže když sme vym?nili všechny 4...vysralo se to úpln?, šály byly tenký jak papír
Napsal: 13.04.2005, 15:15
od Conrad
raddy píše:Hynek píše:cvakání kolem t?ech tisíc otá?ek znam dob?e = ojni?ní ložiska
mozeme s Hynkom robit odposluchove skolenia:)
Medzi nami, tunermi, je dost blahove (mam rad toto ceske slovo) mysliet si ze cvakanie pri vytoceni motora ide od vstrekov alebo ventilov....vstreky normalne nie je pocut pri beziacom motore, este tak ked tocis starterom naprazdno. Uz su velmi dobre zmapovane bezne problemy 200sx a klepanie pri vytoceni na cca 3 tis. otacok je viac menej bez debaty od lozisk.
Co by to mohlo d?lat ješt? ? V p?ípad?, že se jedná o ložiska lze p?edpokládat, že se to bude zesilovat ?ím dál víc až si toho ?lov?k všimne a pochopí ... což už je asi pozd?
, ale tedy jinak, za jak dlouho se to projevi tak až to je opravdu rachot ?
Napsal: 14.04.2005, 01:24
od milonovo
No pokud to bylo od klikovky tak bych neváhal na vašem míst?,já to m?l na m?? a cvakalo to,pak už následuje karambol.Nevíte n?kdo n?co na ty usazeniny,je to fakt hroznej humus a ?ekl bych že benzinem to bude docela maka?ka.Pak mám ješt? jeden problém,upadl mi vst?ik,bohužel ten 444 a rozbil se ten plastovej klobou?ek dole,p?jde tam dát z toho p?vodního?
Napsal: 14.04.2005, 13:54
od Hynek
o ?epi?kách na 444 my ani nemluv, když mi je Raddy(díky Raddy) kone?n? sehnal p?išli totáln? rozbitý. Sundal sem ?epi?ky z origoš vst?ik? a dal na 444. Sundat ale jen tak nejdou(je to k?ehký jak svina a u prost?ed je takový osazení) tak sem je trošku na?íznul v tý ?ásti co je ta gumy?ka a šli dol?. dírku jsem zv?tšil vrtá?kem. Fak paráda ?val sem vzteky když to p?išlo