otázky a odpovědi technického rázu
otasTM
user
Příspěvky: 1746 Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od otasTM » 03.05.2005, 22:02
už delší dobu p?emejšlim jak ud?lat koncovku na obou stranách, našel sem tenhle obrázek, ale newim jestli je to dobrý protože ta trubka pude blízko nádrže
co myslíte? nebo jak to ud?lat, kde potrubí rozdvojit?
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 04.05.2005, 08:10
rozdvoj ho hned za turbom a potiahni pod autom dve trubky
saigone
user
Příspěvky: 593 Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od saigone » 05.05.2005, 16:55
raddy: To jo ale to zase nebude tolik revat, ne?
Taky nad tim premejslim delsi dobu a ta nadrz se mi tam nelibi.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Martin_534
user
Příspěvky: 5421 Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 07.05.2005, 10:38
tak to prost? ned?lejte - je tam blízko nádrž a z hlediska funkce to nemá žádnej význam - leda že by ste tam cht?li dát n?jakej vidlicovej 6-8válec :-)
Caizi
user
Příspěvky: 951 Registrován: 15.04.2005, 11:22
Příspěvek
od Caizi » 09.01.2006, 22:16
a co takhle tam dat nejakopu izolaci v podobě skelné vaty a nejakýcho plechu aby tam drzela?
Martin_534
user
Příspěvky: 5421 Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 09.01.2006, 22:49
nevymejšlel bych blbosti, buď rozdvojit až pod nárazníkem nebo vůbec
Heini
user
Příspěvky: 1817 Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Heini » 09.01.2006, 22:55
Ser na to.
Kentoya
user
Příspěvky: 6609 Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 09.01.2006, 23:54
nebo tam dej jen imitaci druhýho vejfucku
otasTM
user
Příspěvky: 1746 Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od otasTM » 10.01.2006, 00:03
už to je vymyšlený
Spider tam má taky trubku kerá vede pod nárazníkem k druhý koncovce a zatim nevybouch
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 10.01.2006, 09:47
taky nad dvoji koncovkou pořád přemýšlím,...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
otasTM
user
Příspěvky: 1746 Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od otasTM » 10.01.2006, 09:55
tak tímto žádáme Spidera aby nám udělal jedno foto pro inspiraci
já sem to viděl a je to vymyšlený dobře
Caizi
user
Příspěvky: 951 Registrován: 15.04.2005, 11:22
Příspěvek
od Caizi » 10.01.2006, 15:44
Ta fotka tu nekde už byla..:-) Jo nebudu se s tím srát..rozdvojím to pod nárazníkem a dám tam nějaké koncovky..
Gerox
user
Příspěvky: 1346 Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Gerox » 10.01.2006, 17:18
raddy píše: rozdvoj ho hned za turbom a potiahni pod autom dve trubky
taky bych doporucil tohle...
2Otas: je ti ale jasny ze se tim zmeni backpressure ve vyfuku? i kdyz to asi moc veliky vlyv mit nebude...ja bych to nedelal...
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 10.01.2006, 17:34
Gerox píše: raddy píše: rozdvoj ho hned za turbom a potiahni pod autom dve trubky
taky bych doporucil tohle...
2Otas: je ti ale jasny ze se tim zmeni backpressure ve vyfuku? i kdyz to asi moc veliky vlyv mit nebude...ja bych to nedelal...
radsej nie hned za turbom, lepsie bude co najdalej. Rozdelenie za turbom je kriticke kvoli protitlaku voci turbine, tam to musi byt absolutne priechodne.
Kentoya
user
Příspěvky: 6609 Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 10.01.2006, 20:17
jak píše rady a já radím, jenom imitace, stejně je to k ničemu, jenom na ozdobu a ta imitace ozdobnou funkci plní